ARGENTINIË: Vortex Generator Trials

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

ARGENTINIË: Vortex Generator Trials




par rodibruno » 22/11/08, 01:25

Ik heb verschillende modellen generatoren getest, met behulp van een elektrische turbine in de smidse, de windmeter die hij voor me kocht, leverde weinig resultaten op, ze begon net de fout van 90 km / u te laten vallen.
Ik kon zien dat de klassieke vorm van de turbulator is dat de prestaties hoger zijn, vooral wanneer de bladen gekruist zijn, zonder lege ruimtes in het midden achter te laten.
Monteer een anemometer met een pc-koeler en een multimeter, hierdoor kan ik doorgaan met zijn veranderingen in de hoeveelheid lucht die door de verschillende turbulatoren wordt gegenereerd.
Post dan foto's.
Rhodes
0 x
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 22/11/08, 09:24

Hallo Rodi

Goed idee om te experimenteren.
Als ik het goed begrijp, gebruik je pc-ventilatoren om de luchtstroom te meten met een multimeter.
De ventilator begint te draaien onder de luchtstroom van de turbine die door een turbulator gaat en voert volt uit

Dat is het ????

Plaats foto's... foto's Beeld

Ciao
0 x
PIF PAF POUM
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

Argentijnse foto's




par rodibruno » 23/11/08, 00:55

bpval schreef:Hallo Rodi

Goed idee om te experimenteren.
Als ik het goed begrijp, gebruik je pc-ventilatoren om de luchtstroom te meten met een multimeter.
De ventilator begint te draaien onder de luchtstroom van de turbine die door een turbulator gaat en voert volt uit

Dat is het ????

Plaats foto's... foto's Beeld

Ciao




exact:
pc-ventilator om de luchtstroom op te vangen wordt een DC-generator, zodat u met voltmeters regelt, is een zeer eenvoudige en economische oplossing.
Bijgevoegd enkele foto's van teams en vortexgeneratoren.
Rhodes

Beeld

Beeld
0 x
bpval
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 561
Inschrijving: 06/10/06, 17:27




par bpval » 23/11/08, 11:25

AAAAAHHH Rodi

Ik zie dat als je test dat het geen pijp is.
Wat zijn uw prestatiecriteria voor de verschillende VSLA's in relatie tot de gemeten spanning.
Als ik het me goed herinner was het onder een laminaire stroming dat de ventilator maximaal moest leveren en daar...zou er een stroming moeten zijn in de richting van de bladen of een stroming tegen de richting van de bladen in of????

Goede testen

Ik merk dat je werkbank op de mijne lijkt... tijdelijk en snel klaar, als ik te oordelen naar de bevestiging van je bankschroef met... een klem : Mrgreen: : Mrgreen:

Ciao
0 x
PIF PAF POUM
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6




par rodibruno » 24/11/08, 00:24

bpval schreef:AAAAAHHH Rodi

Ik zie dat als je test dat het geen pijp is.
Wat zijn uw prestatiecriteria voor de verschillende VSLA's in relatie tot de gemeten spanning.
Als ik het me goed herinner was het onder een laminaire stroming dat de ventilator maximaal moest leveren en daar...zou er een stroming moeten zijn in de richting van de bladen of een stroming tegen de richting van de bladen in of????

Goede testen

Ik merk dat je werkbank op de mijne lijkt... tijdelijk en snel klaar, als ik te oordelen naar de bevestiging van je bankschroef met... een klem : Mrgreen: : Mrgreen:

Ciao


Bpval vriend:
Ik begrijp niet wat ik wil zeggen of uitdrukken, onthoud dat ik geen Frans spreek, probeer zo vertrouwd mogelijk te zijn, de vertaler, heb geen gevoel voor humor of accepteer eigen idioom voor elke regio.
Ik probeer mezelf zo vertrouwd uit te drukken, en zichzelf, wanneer ik terugkeer naar het Spaans wat ik heb vertaald voor publicatie in het Frans ... fouten en veranderingen in de betekenis van wat ik wilde uitdrukken!
Wie is MR. Groente?
Salutations

Rhodes
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 217-gasten