Bespaar gas zoveel mogelijk

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
POISSONIST
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 119
Inschrijving: 14/08/08, 22:10
Plaats: SAVOY
x 1

Bespaar gas zoveel mogelijk




par POISSONIST » 14/08/08, 23:45

Hallo allemaal, ik ben nieuw.

Ik zou graag willen weten of sommige werken op hho en pantone en met VSLA en magneten en met venturi- en acetonkaarsen.

Trouwens, ik neem aan dat de aceton Casto auchan carrefour etc niet zuiver genoeg is ??

Ik ben wanhopig op zoek naar iemand die mij een GOEDE pantone of equivalent kan verkopen voor mijn 307 benzine.

Heeft u het beste HHO-apparaat gevonden dat het meeste gas produceert en de minste stroom verbruikt?
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 15/08/08, 00:57

En wat hoop je met dit alles, 1L / 100 consumeren?
Een beetje achteruit rijden, het beste wat u kunt doen als u niet wilt consumeren, is erover nadenken voordat u een 307 benzine koopt. Een dieselmotor had al dingen voor u kunnen vereenvoudigen. Zeker voor een pantone (daarnaast ben je op zoek naar een echte pantone, of een waterdoping :? )
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 15/08/08, 09:46

:D Hallo,
Abessijn, je hebt misschien gelijk, maar je moet niet zo brutaal zijn met nieuwe vissen :D
Minder energie willen verbruiken is positief :D
Ik heb een klein antwoord: in Frankrijk is er een rijschool voor economie (het bespaart veel geld zonder moe te worden).
Het vermindert ook het aantal ongevallen.
Ik, ik had geen school nodig, pcq ik heb een diesel, en aangezien ik met 50% olie rijd, zorg ik voor mijn monteurs (geef de motor de tijd om op te warmen, start heel zacht ... zoals bij een vrouw eindelijk : Cheesy: )
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
POISSONIST
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 119
Inschrijving: 14/08/08, 22:10
Plaats: SAVOY
x 1




par POISSONIST » 15/08/08, 10:50

Hallo, als je informatie hebt, bedankt.

Voor de critici Iedereen rijdt zoals ze willen tussen radars en mobiele radars.Ik bedoel, elk versnelt of niet, afhankelijk van de stemming ... Iedereen weet wel of niet hoe te rijden op ijzige wegen enz.

De vraag is: waar koop je een goede pantone of gelijkwaardig om -20% en meer te hebben?
En om te voorkomen dat ik mezelf herhaal, lees dan alstublieft mijn eerste bericht nog een keer. Dankjewel.

Door nadelen wanneer ik mijn systeem (en) zou hebben, wat voor soort ticket ik maak?

Ik denk dat de staat ervan houdt om ons onze machines te zien aanpassen om minder belastingen te betalen ??

Ik bedoel, 80% van de benzineprijs is belastingen. Dus wind in alles voor ons gebruikers! En cake voor hen! Neen?

Het zou gaaf zijn om een ​​pallet benzine bij de emirs te kunnen bestellen. Ik weet zeker dat we ondanks de transportkosten onze weg daarnaartoe zouden vinden! (HS: SAVOYARD HUMOR)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 15/08/08, 11:22

POISSONIST schreef:De vraag is: waar koop je een goede pantone of gelijkwaardig om -20% en meer te hebben?
En om te voorkomen dat ik mezelf herhaal, lees dan alstublieft mijn eerste bericht nog een keer. Dankjewel.


Je kunt de COPRA gaan bekijken, je hebt het voor ongeveer 700 € ... maar hun prijzen dalen regelmatig: https://www.econologie.com/forums/gillier-pa ... t4456.html

Aan de andere kant bij benzine: de resultaten zijn helemaal niet gegarandeerd ... al bij diesel hangt het sterk af van de motor!
0 x
POISSONIST
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 119
Inschrijving: 14/08/08, 22:10
Plaats: SAVOY
x 1




par POISSONIST » 15/08/08, 11:30

Bedankt Christophe.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 15/08/08, 11:40

In feite wordt er nu niet eens een kit voor "benzine" verkocht als je dat zo denkt, je kunt altijd proberen er een op een benzine te monteren.

De resultaten kunnen verrassend zijn (in de ene of de andere richting ... om te zien of we niet testen ...) ...
0 x
POISSONIST
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 119
Inschrijving: 14/08/08, 22:10
Plaats: SAVOY
x 1




par POISSONIST » 15/08/08, 11:46

Ik vroeg hen om info. We zullen zien.

Anders ken je AQUATUNE.COM ???

het is erg compact en het is gegarandeerd als je niet tevreden bent! en ook gegarandeerd minimaal 20%

wat denk je??
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043




par Christophe » 15/08/08, 11:49

Ik weet het niet maar ik zie dat het niet in Frankrijk wordt verkocht ...
0 x
POISSONIST
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 119
Inschrijving: 14/08/08, 22:10
Plaats: SAVOY
x 1




par POISSONIST » 15/08/08, 11:56

je hoeft alleen maar een boek te gaan lezen en dan praten we erover.

De fout zit bij mij: 1200 euro en daarna de aanpassingen aan de zuurstofsensor want ik denk dat mijn motor niks zal begrijpen met al die zuurstof in rab!

Duiven / rinot / citro zijn duidelijk geen Amerikaans spul! jammer
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 129-gasten