elektrische scooter

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Matt113
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 344
Inschrijving: 22/05/08, 09:15

elektrische scooter




par Matt113 » 20/07/08, 03:15

Hallo allemaal,

Terug van vakantie na ongeveer tien dagen op zee, wilde ik je vertellen over iets dat ik heb gezien.

Kleine elektrische "scooters" te koop in casa en blokker.
Het zijn geen scooters zoals we thuis horen, het zijn meer grote scooters met een zitje.

Hier is de enige foto die ik op een ebay-advertentie heb gevonden die het vertegenwoordigt.

Beeld

Helaas heb ik geen info, als we ons baseren op de naderende modellen die ik op het net zag, is het 20 km / u en 30 km autonomie, niet slecht voor het maken van kleine uitstapjes of kleine races om te doen :)

Ik vond het niet slecht, ik zou er een hebben gekocht om te zien hoe het werkt (de motor, de batterijen erop, enz ...) bovendien zijn ze niet te duur (89 €) maar mijn vakantiebudget was behoorlijk naar de klote omhoog vanwege een radiatorprobleem met de auto (doorboorde radiator) : Cry:
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 20/07/08, 09:02

niet slecht voor het maken van kleine uitstapjes of kleine boodschappen

:? Verboden op Belgische trottoirs, als ik het me goed herinner...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 151-gasten