Brandstofverbruik door H2-injectie, ideeën ...

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel

Brandstofverbruik door H2-injectie, ideeën ...




par Bibiphoque » 04/06/08, 15:08

Hallo,
Enkele kleine ideeën in bulk:

Bijna alle H2-generatoren zijn door elektrolyse aangesloten op de auto-accu.
De energie die door deze elektrolyse wordt gepompt, "vertraagt" de werking van het voertuig door het effect van de elektromotorische krachten die in de alternator worden opgewekt, waardoor het verbruik toeneemt.

Het gebruik van een onafhankelijke batterij zou het probleem alleen maar naar een andere bron verplaatsen.

Aan de andere kant zijn er mogelijkheden die het winstgevende of zeer winstgevende lijken te benaderen als men de warmte-energie die verloren gaat in de uitlaatgassen gebruikt om elektriciteit te produceren.
Zeker als deze transformatie de motor niet belast.
Deze oplossing is mogelijk met thermo-elektrische generatoren, maar voor de implementatie heb ik geen idee, noch voor de prijs om terug te komen.
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

brandstofbesparing door H2 injectie




par tigrou_838 » 04/06/08, 15:16

hallo, in termen van ideeën,

er is ook de elektrolyser aangesloten op de batterij, maar met een spoel tussen de batterij en de elektrolyser, waardoor een stroom van 20kv tot 40kv gepulseerd kan worden voor de elektrolyser met slechts 1A tot 3A van 12v verbruik.

dus bij het gebruik van de automobilus-alternatoren.

tigrou : Mrgreen:
0 x
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6

Re: brandstofbesparing door H2 injectie




par rodibruno » 04/06/08, 19:03

tigrou_838 schreef:hallo, in termen van ideeën,

er is ook de elektrolyser aangesloten op de batterij, maar met een spoel tussen de batterij en de elektrolyser, waardoor een stroom van 20kv tot 40kv gepulseerd kan worden voor de elektrolyser met slechts 1A tot 3A van 12v verbruik.

dus bij het gebruik van de automobilus-alternatoren.

tigrou : Mrgreen:


Hallo Teigetje:
hoe zouden we het diagram zijn? welke spoelen worden gebruikt? Kun je specifieker zijn?
dank u

Rhodes
Argentinië
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 05/06/08, 09:47

benzinemotor spoel! nog een Tesla-uitvinding ...
het verandert laagspanning in superspanning! maar met dezelfde kracht lijkt het mij ...

zo niet voor de uitleg van "waarom de H2 geproduceerd uit elektrolyser niet wordt uitgebuit door de motor en een overconsumptie induceert", zet ik terug:

"
Bonjour à tous,

iets eenvoudigs om te proberen:
injecteer een "start pilot" (ether) spray vóór de luchtinlaat van het voertuig, motor bij stationair draaien, je ziet de motor 1 seconde omhoog gaan in toeren ... representatieve test die kan worden gevoed via de inlaat van het brandbare gas voor de motor.




Vervolgens ...
een uitleg van "H2 brandwonden voordat het door de motor wordt gebruikt":
Net zoals het niet het geheel is om gas te produceren, moet het worden uitgebuit.
dit zou geldig kunnen zijn door het wijzigen van de injectie van de injectiepomp, we kunnen bijvoorbeeld opmerken dat er op sommige bosch-pompen een hendel is om de voortgang van de injectie HANDMATIG aan te passen? met andere woorden, de pomp moet worden vervangen.


"
het ontstekingsverloop is een functie van de brandstof en de compressieverhouding.
hoe meer u comprimeert, hoe minder het voorschot moet zijn.
dit is waarom we ess 95 op een oude motor kunnen draaien als de compressieverhouding minder is dan 9: 1.
hoe explosiever we zijn, hoe minder de vooruitgang groot moet zijn, want anders geven we energie voor pmh, wat het tegenovergestelde effect wordt van wat we willen (batterij-explosie om pmh.
in diesel, (in benzine ook elders) als we waterstof zetten, moeten we de vooruitgang verminderen (daarom de injectie van pmh naderen) omdat de verbrandingssnelheid toeneemt (van 20 tot 2000) verbranding plaatsvindt te vroeg, en we verliezen kracht zodat we meer consumeren.
kortom, uw test is niet constructief omdat u uw brandstofinstellingen (langzame verbranding) behoudt en hoe meer waterstof u produceert, hoe meer brandstof u gebruikt (benzine) en hoe minder krachtig u zult zijn (tenzij u uw lood verlaagt) bij de pomp, in tegenstelling tot de werking van plantaardige olie of deze is verhoogd.)
kortom, het zou nodig zijn om het voorschot te verminderen in overeenstemming met de dosering of om de aandrijving alleen te voorzien van waterstof met een voorschot om pmh.
dit is de reden waarom het nodig is om zijn tests uit te voeren in een benzinemotor met een afbeelding van het type power dyn (we passen de voortgang aan in de passagiersruimte)

misschien is het niet erg duidelijk, maar het is logisch om naar een distributiediagram te kijken.
elke motorvoorbereider zal het begrepen hebben en niet terugspringen met uitleg of een eenvoudiger diagram.
"








voor verhoudingen:
"
Overschrijd niet
een bepaalde stroom waterstof wanneer gemengd met
benzine ... hier is eigenlijk waarom (volgens dit
dat een werktuigbouwkundige mij heeft uitgelegd):

1- De essentie haalt zijn kracht uit zijn kracht
anti-detonator daarom aan zijn vermogen om geen scheet te laten!
Door te ontbinden zonder meteen te springen, de hitte
van de reactie wordt erg groot en daarom de verwijding
grotere luchtinlaat. Hoe lager het octaangehalte
is hoog, MINDER benzine is explosief! Dus het brandt
veel hartelijker ...

2- Door waterstof te mengen, verbetert het de verbranding
door de ontleding van het molecuul te verhogen
extreem complexe essentie. Dus het creëert
meer warmte en dus meer vermogen. Wat maakt
dat het niet nodig is om zo hard op de te drukken
paddestoel om met dezelfde snelheid te gaan, vandaar de economie!

3- Het probleem ... Waterstof is een krachtige ontsteker.
Alleen gebruikt, produceert het molecuul voldoende expansie
gas door te springen om een ​​motor te laten draaien maar
gemengd met de essentie worden de gewenste effecten geannuleerd.
Ze springt voordat het gas kan opwarmen, de laatste
maakt de motor twee keer zo vaak kapot terwijl hij stikt
de explosie van waterstof!

4- OPLOSSING 1: Gebruik de juiste hoeveelheid waterstof
genoeg om het molecuul af te breken
zonder tot ontploffing te komen. Ik heb geen exacte cijfers, maar
Ik weet dat in een vier-liter motor
medium, d.w.z. 1.5 tot 2.2 liter, 4 tot 5 ampère zijn grotendeels
voldoende om deze taak te volbrengen. We hebben het over 5 tot 6 A.
voor een V6 en 7 tot 8 A voor een V8. Ik heb deze info
van een Montreal-experimentator die enkele tientallen heeft
van complete en functionele installaties op voertuigen
van alle merken. Hij gebruikt dom stalen staven
zeer duurzaam roestvrij staal in wateroplossingen verzadigd met zout
of NAOH. Allemaal werkend met de juiste draailier
klassieke elektrolysetechniek met gelijkstroom
uit de batterij getrokken. Voer de nodige conversies uit
om de literatuur te krijgen, ik ben geen scheikundige of natuurkundige!

2 Oplossing:
Gebruik alleen waterstof, indien groot genoeg geproduceerd
hoeveelheid!
"

ontleend aan:
http://generation-hydrogene.forumpro.fr/index.htm






DAN ... waarom zou het elektrolysegas niet in aanmerking worden genomen door de motor, en dat van de pantone JA?
"
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 05/06/08, 10:54

Hallo,
Een auto-bobine heeft een vermogen tussen de 250 en 300W, in 12v, dat is 20A max.
Wat mij belangrijk leek, is thermische energie terugwinnen die toch verloren zou gaan.
"Aan de andere kant zijn er mogelijkheden die het winstgevende of zeer winstgevende lijken te benaderen als men de warmte-energie die verloren gaat in de uitlaatgassen gebruikt om elektriciteit te produceren.
Zeker als deze transformatie de motor niet belast.
Deze oplossing is mogelijk met thermo-elektrische generatoren
"
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 05/06/08, 11:19

nou, het lijkt mij dat in dit geval de massa wordt gezegd:
stirlingmotor gekoppeld aan de uitlaat, batterijen opladen voor de elektrische hybride motor!

dit is ook hoe individuen hun toekomstige elektrische voertuig moeten opladen: met solar stirling of gekoppeld aan de ketel ...
0 x
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6




par rodibruno » 05/06/08, 14:10

jonule schreef:nou, het lijkt mij dat in dit geval de massa wordt gezegd:
stirlingmotor gekoppeld aan de uitlaat, batterijen opladen voor de elektrische hybride motor!

dit is ook hoe individuen hun toekomstige elektrische voertuig moeten opladen: met solar stirling of gekoppeld aan de ketel ...


Dag :
de tijd dat ik hetzelfde idee had: Stirling tijdens het opladen van de batterijen, en ik stelde het voor in een groep van Brazilië die ik aankondig, maar niemand nam dit idee over.
Nu werken ze met een nieuw concept:
een laagspanning in de 7-platencel van ongeveer 4 volt (hij wekt deze H niet in grote hoeveelheden op, maar hij houdt de platen bekrachtigd) en werkt met een pulserende hoogspannings-gelijkspoel die waterstof produceert.

Rhodes
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 05/06/08, 14:52

ja?

zou je rodibruno kunnen ontwikkelen?

Het ziet er interessant uit, hier hebben we het niet zo gedaan, en geen resultaten ...
0 x
rodibruno
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 157
Inschrijving: 06/11/06, 22:19
Plaats: ARGENTINIË
x 6




par rodibruno » 06/06/08, 04:07

jonule schreef:ja?

zou je rodibruno kunnen ontwikkelen?

Het ziet er interessant uit, hier hebben we het niet zo gedaan, en geen resultaten ...


Hallo vrienden:
Le forum is met een Portugees, ik denk dat ze een vertaler een web moeten zoeken om de teksten te begrijpen, ik spreek ook geen Frans ... maar met een beetje moeite denk ik dat we elkaar begrijpen .. een waarheid?
Ik ben vastbesloten om te proberen uit te leggen wat ze niet begrijpen, binnen mijn mogelijkheden ... en die van mijn vertaler ...

http://br.groups.yahoo.com/group/carro_ ... ssage/7210

"Massware" is wat deze nieuwe vorm van elektrolyse naar voren brengt: wie lijkt er gelukkig te zijn !!
Ik hoop van dienst te zijn, en ook de ontvangen hulp hierbij te bedanken forum.
Knuffels uit Argentinië !!
Rhodes
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 244-gasten