Handige websites

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel

Handige websites




par Bibiphoque » 16/04/08, 11:50

Hallo,
Tips om goedkoper te kopen:
http://www.radins.com/

De site over oplichting, met alle adressen om te klagen in geval van misbruik (België):
http://www.arnaques.be/showforum.php?id=1721

: Cheesy:
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 16/04/08, 11:53

Goedkoop en zuinig ... weet je zeker dat het verstandig is?
Heb je concrete voorbeelden?

Een gierige ziet alleen zijn portemonnee, dus hij zal liever wassen met monsters dan betalen voor zeep....de site is een verzameling vouchers om hier en daar 0.5€ te verdienen...

In feite moet je ofwel werkloos (of arm) of zonder activiteit zijn om genoeg tijd te hebben om een ​​goede gierig te zijn...

Voor de zwendelsite niet slecht, het is toch een institutionele site?
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel




par Bibiphoque » 16/04/08, 12:29

Christophe schreef:Goedkoop en zuinig ... weet je zeker dat het verstandig is?
Heb je concrete voorbeelden?

Een gierige ziet alleen zijn portemonnee, dus hij zal liever wassen met monsters dan betalen voor zeep....de site is een verzameling vouchers om hier en daar 0.5€ te verdienen...

In feite moet je ofwel werkloos (of arm) of zonder activiteit zijn om genoeg tijd te hebben om een ​​goede gierig te zijn...

Voor de zwendelsite niet slecht, het is toch een institutionele site?


Hallo,
Oplichting, het is het OIVI! Inderdaad.

Voor gierig kunnen we de twee verzoenen, tegelijkertijd econologisch EN gierig zijn : Mrgreen:
@+
@+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 16/04/08, 12:40

Ecolo en gierig ja... econoloog en gierig volgens mijn definitie nee...

Voorbeeld: de gierige ecoloog is naar mijn mening de slechtste ecoloog.

Het is degene die verwarmt met behandeld sloophout, oude vloerstijl of spaanplaat vol lijm omdat het gratis is ... als het niet op motorolie loopt ... kortom, het is gierig waar het kan om centen te besparen ... : Cry:

In feite is het geen groene man, maar hij gaat voor de meeste mensen door voor een groene man (en doet veel schade aan het imago van groene jongens...)

Quiz: Wat doen vrekkers met hun "spaargeld"? Kopen ze een plasma voor zichzelf? Een auto? Een reis naar de eilanden?

Gierig zijn is allemaal goed en wel, maar hamsteren om te hamsteren is bullshit...

Verwar gierigheid niet met een doordachte en intelligente aankoop... Ik hoor bij de 2e maar zeker niet bij de 1e...
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 17/04/08, 10:47

nou ik van de 2! : Mrgreen:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/04/08, 11:21

Je kunt niet jonuleren : Mrgreen:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 170-gasten