MAGdrive om brandstof te besparen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
karakole
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 251
Inschrijving: 31/03/07, 22:05
Plaats: Castellon (Spanje)

MAGdrive om brandstof te besparen




par karakole » 17/02/08, 19:50

Magdrive - zegt dat je? 15 - 40% besparing op uw brandstofkosten weet iemand? http://www.fuelfromh2o.com/
0 x
Windows is een humaan besturingssysteem van de computer.
Linux is het tegenovergestelde ...
Rummy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 17/02/08, 12:24
Plaats: Montpellier (34, Frankrijk)




par Rummy » 17/02/08, 20:49

Hallo iedereen!

Hier is mijn eerste bericht hierover forum... om u te vertellen dat ik dit systeem bij naam ken ...
Je kunt gaan deze pagina voor een lijst van hun distributeurs

Je kunt op YouTube zoeken naar mensen die hun ervaringen delen met MagDrive ... maar in het Engels [ik zag tenminste alleen video's in het Engels]


Er zijn geen distributeurs in Frankrijk, maar het moet mogelijk zijn om contact op te nemen met een Amerikaanse distributeur om een ​​kit te krijgen ... Ik heb niet geprobeerd verder te gaan.


Nou, ik ga terug naar mijn lezing van de post op "Un GV qui MAAARCHE !!!!" ...
Goedenavond allemaal!
0 x
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

De MagDrive




par bobono » 17/02/08, 21:17

Ik las zojuist de mail van gebruikers dat de klassieker met een cilindrische elektrolyser met bicarbonaat of kaliumhydroxide en dat verwarmt = slechte prestaties. Wil je nog weten hoeveel dit spel speelt?


De MagDrive is net achter het rooster geplaatst voor een goede koeling. Ik kan het Super-gen op 2 theelepels natriumbicarbonaat gebruiken en het nog steeds onder 15 ampère houden met de koelventilatoren aan en verse lucht uit de grill. Ik kan het Super gen-niveau runnen, de 2 theelepels natriumbicarbonaat en houd altijd onder de 15 ampère met de koelventilatoren en op de frisse lucht afkomstig van de grill.
Sinds ik ben overgestapt op kaliumhydroxide, heb ik ontdekt dat mijn 8-serie op een veel lagere temperatuur werkt en de damp bijna heeft geëlimineerd. Ik had een druppelbuis geïnstalleerd zodat ik het water dat zich in mijn buis verzamelde naar de koolhydraten kon afvoeren. Ik had een druppelbuis geïnstalleerd zodat ik het water dat in mijn verzamelbuis naar de koolhydraten liep, kon afvoeren. Sinds ik ben overgestapt op kaliumhydroxide, is mijn vocht in de druppelbuis gestopt. Sinds overschakelen op mijn vochtigheid Kaliumhydroxide in de druppelbuis is gestopt. Ik denk dat dit een grote verbetering is in de werking van mijn serie 8. Ik denk dat het een geweldige verbetering is in de werking van mijn serie 8. Bedankt dat je ons op de hoogte hebt gehouden van veranderingen die onze eenheden beter maken. Houd alstublieft onze update bij over de veranderingen die onze units beter maken.
0 x
Rummy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 17/02/08, 12:24
Plaats: Montpellier (34, Frankrijk)




par Rummy » 17/02/08, 21:32

De prijzen zijn hier : Cheesy:

Er zijn twee series producten, 11a en 12a.
:pijl: Serie 11a:
"Elektromechanische" waterstof / zuurstofgenerator, die alleen werkt, maar waaraan geen extra "cel" kan worden toegevoegd.
Een set kan een motor van 5.7 liter of maximaal 350 kubieke inch [5735 cm3] aandrijven.
Prijs: $ 399.95 * 0.6809 = €272.33

:pijl: Serie 12a:
Elektronisch geregelde generator die het gebruik van extra "cellen" mogelijk maakt om grotere motoren [meer dan 5.7 liter] aan te drijven.
1 extra cel => motoren van 5.8L tot 9.9L
2 supps => van 10L tot 12.9L
3supps => van 13L tot 16L
Prijs van de kit met 1 enkele cel: $ 599.95 * 0.6809 = €408.51
Prijs van een extra cel: $ 200 * 0.6809 = €136.18


Door middel van een verklarend schema weet u hoe en waar u de generator moet installeren [bij voorkeur net achter de radiator].
Inderdaad, het apparaat warmt op en kan oplopen tot 180 graden Fahrenheit, iets meer dan 80 graden Celcius.
Dernière édition par Rummy de 17 / 02 / 08, 23: 57, 1 keer bewerkt.
0 x
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

MAQDRIVE




par bobono » 17/02/08, 22:04

Het is niet erg duur, maar kan nog steeds te veel zijn. Geen manier om de prestaties van het apparaat te vinden. Het aantal watt dat wordt verbruikt per liter gas dat door de accu wordt verbruikt.

Zonder zijn informatie niet kopen.

Er is minimaal 3 watt nodig voor een liter geproduceerd gas.Als het efficiënter is dan Ok, maar ik heb wat twijfels.

Ik zal een test starten met een apparaat dat 240 liter produceert op een conventionele diesel, resultaat binnen enkele dagen.
0 x
Rummy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 17/02/08, 12:24
Plaats: Montpellier (34, Frankrijk)




par Rummy » 17/02/08, 22:50

Ben je van plan een van hun apparaten te kopen?

Anders zag ik op Youtube dat het mogelijk was om het voedingsprincipe van de "elektrolyser" te verbeteren door de verzonden stroom te "pulseren" ...
Maar het elektriciteitsverbruik lijkt aanzienlijk te zijn ...

Op de ampèremeters die de man gebruikte, konden we 12A, zelfs 18A lezen volgens de geteste voedingsmethode [puls, DC ...]


Bewerk 1:
# 1. De generatoren trekken 2.5 tot 4 ampère koud, 7 tot 11 ampère opgewarmd.
# 2. We gebruiken witte gedistilleerde azijn als elektrolyt. Het is verkrijgbaar bij uw plaatselijke supermarkt. Zorg er wel voor dat het niet meer dan 5% azijn en 95% water bevat.

Snelle vertaling:
1 - Van 2 tot 4 ampère koud en van 7 tot 11 warm ...
2- Gebruik van gedistilleerde witte azijn als [elektrolyt?], Het is verkrijgbaar bij alle groothandels. Zorg er wel voor dat je niet meer dan 5% azijn en 95% water hebt.


Bewerk 2:
De prijzen die ik gaf zijn verkeerd ... Ik heb ze zojuist gecorrigeerd ^^
0 x
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

MagDrive




par bobono » 18/02/08, 08:48

Een machine van 5 kw: 12 = 417 Ampère is waanzin of vind deze kracht tenzij je overunit bent
MagDrive FuelfromH2o, LLC ontwikkelt begin 6.5 een 5 pk / 2008 kW HHO-generator.
MagDrive FuelfromH2o, LLC zal begin 6.5 een generator van 5 pk / 2008 kW introduceren voor elektriciteitsopwekking in huishoudens en op afstand. De unit werkt op benzine tijdens de eerste opstart [ong. 10 minuten], waarna de gebruiker de benzine kan uitschakelen en op gewone HHO-brandstof kan draaien die wordt geproduceerd door de Series11a MagDrive "Brick". De eenheid heeft synthetische petroleum nodig voor smeringsdoeleinden en zal petroleum / smering nodig hebben om te vervangen e
0 x
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

MEGA




par bobono » 18/02/08, 09:14

Er is een zeer sterke economie van 65% op een cilinder van 5700 cm3 Ik zal benieuwd zijn hoeveel economie kan hebben op een 2000 cm3

Een korte beschrijving, de Magnum zal een combinatie zijn van 4 Formidable Series9-mensen, allemaal ondergebracht in 1 set eindplaten. Het zal werken als 4 afzonderlijke formidabele mensen in een meervoudige configuratie, elk met onafhankelijke bedieningselementen. We verwachten deze eenheid van Magnum rijdt elk benzinevoertuig tot 5.7 liter beter dan een brandstofbesparing van 65%. Vóór de release hebben we de volledige test, foto's, video's en specificaties beschikbaar voor de openbare dominee
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

Re: Mag Drive




par Capt_Maloche » 18/02/08, 09:45

De link werkt niet meer ...

bobono schreef:Een machine van 5 kw: 12 = 417 Ampère is waanzin of vind deze kracht tenzij je overunit bent


5KW waarvan? van H2? wetende dat het minstens 10KW nuttig is om een ​​auto vooruit te brengen om de efficiëntie van 30% van een thermische motor binnen te halen, zou dat ongeveer 30KW aan primaire H2 opleveren (1 kg H2 geeft 120 KJ en Dichtheid 000 kg / m0,0899)

dat wil zeggen 1 (kg) / 0.09 (kg / m3) = 11,1 (m3 H2) en levert 120 KJ

5KW = 18 (KJ / h) en dus 000 x 18 / 000 = 11.1 (m120 / h H000) om het equivalent van 1.65KW H3 te leveren

en 1650L / h van H2 x 3W = 4950W te leveren door de accu !! en nogmaals, deze resultaten houden geen rekening met de verliezen als gevolg van de efficiëntie van de elektrolyse

Ze zeiden niet dat ze een vrachtwagenalternator moesten toevoegen : Cheesy:

en tot slot zou er dus 30 kW primaire H2 nodig zijn om een ​​auto te laten rijden met de gebruikelijke motorprestaties van Mer (blijf gepolijst) van 1.65 x 6 = 10 m3 / h H2 (niet H2 + O2!)

Het is beter om 10KW te produceren en een brandstofcel te gebruiken ....

Het is zeker van de blanco, blijft om de stroomsterkte en de stroom van de gadget te bevestigen, want als de aangekondigde stroom echt is en het systeem op een batterij werkt, is het dat dit ding 1L H2 produceert voor 0.3 Wh
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
bobono
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 355
Inschrijving: 08/09/07, 16:58
Plaats: bretagne
x 1

magdrive




par bobono » 18/02/08, 10:39

Op Google zet je magdrive in onderzoek zijn werken.

Ik geef de voorkeur aan de demo's boven Jean Louis Naudin die begint met het meten van de consumptiestroom.

Alles beter dan al zijn video's op jou tube
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 183-gasten