Kits om minder zwendel te consumeren?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

Kits om minder zwendel te consumeren?




par jean63 » 30/01/08, 18:17

Vond in de econology-advertentie een doos om het verbruik te verlagen ...

Wat te denken? Ik heb niet in detail gekeken.
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 30/01/08, 18:32

We hebben er al over gesproken, nog een aan de horizon!

Het is mogelijk om het verbruik te verlagen door de computer te herprogrammeren om het mengsel te mager te maken, maar met risico's voor de levensduur van de motor (met name pot cata) en door het rijplezier te verminderen ....

Autoplus had er een getest in het bestand waarin hij de pantone had getest ... 20% voor de pantone 0% voor de chip, aan de andere kant verbeterde de prestaties:

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 30/01/08, 20:48

Het probleem is dat het "valse" advertenties zijn (die door u worden beoordeeld) die op uw site verschijnen econology ..... het is een beetje onverenigbaar.

Ik weet dat je boos zult worden, dat je geen controle hebt over de weergave van advertenties, maar dit is het hele probleem van deze advertentie die wordt weergegeven zonder dat je erin kunt sorteren voordat je deze plaatst. 8)
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 30/01/08, 21:52

Ik kan de spijkerbroek sorteren !! Ik heb zelfs een onderwerp speciaal gemaakt om 'shit'-advertenties aan de kaak te stellen: https://www.econologie.com/forums/les-sponso ... t1714.html

En ik zoek het regelmatig op, maar ik herinner je eraan dat ik een Belgisch IP-adres heb, dus ik zie niet ALLE advertenties die jij als Fransen ziet, aangezien er advertentietargeting is op de IP's ...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 151-gasten