Brandstof / wateremulsie universiteit van Koeln

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Gilgamesh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 144
Inschrijving: 11/07/07, 19:51

Brandstof / wateremulsie universiteit van Koeln




par Gilgamesh » 21/07/07, 15:56

Hallo,

Ik ken al een tijdje een onderzoeker in Koeln die een water / casrburant micro-emulsie heeft uitgevonden. Hij heeft dezelfde problemen als de pantoneur: we lachen hem uit en de industriëlen willen er niets van weten en zeggen dat het onzin is.

Ik heb de automatische vertaling van de site gedaan:

Pandrecht
0 x
er is geen absolute waarheid in het rijk van de verschijnselen

Gilgamesh
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 06/08/07, 00:26

Ik kon op hun zien fiche:
Voor hydroFUEL is in juli 2003 een Duitse octrooiaanvraag ingediend.

Het lijkt mij dat er op de site al iets staat van de Universiteit van Keulen. Ik weet niet of het overeenkomt met dit octrooi.
Zoals alle emulsies die water bevatten, zien we een verdwijning van deeltjes en een daling van NOx. We kunnen begrijpen waarom fabrikanten het niet willen: het zou niet langer nodig zijn om een ​​roetfilter of een deNox-systeem (Duits merk) te verkopen ...
Met zulke brandstof zouden oude diesels bijna net zo vervuilend zijn als nieuwe, dat is een argument minder om een ​​nieuwe auto te kopen ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 07/08/07, 13:25

abyssin3 schreef:Het lijkt mij dat er op de site al iets staat van de Universiteit van Keulen. Ik weet niet of het overeenkomt met dit octrooi.


Precies er is een pagina gewijd aan dit onderzoek
https://www.econologie.com/par-l-univers ... s-218.html

Als het misschien niet precies hetzelfde team is, is het zeker dat het werk met elkaar verbonden is ... Provendis lijkt het bedrijf te zijn dat verantwoordelijk is voor de distributie van de brandstof.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 176-gasten