eenvoudige truc om brandstof te besparen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Gilgamesh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 144
Inschrijving: 11/07/07, 19:51

eenvoudige truc om brandstof te besparen




par Gilgamesh » 13/07/07, 23:42

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste bericht - ik begeleid de forum voor een tijdje en het maakt me willen deelnemen met mijn eigen ervaring. We weten dat het voorverwarmen van brandstof een betere verbranding geeft en brandstof bespaart omdat het mengsel slanker zal zijn omdat de warmere brandstof minder dicht is. Bovendien verdampt de brandstof veel beter en voegen we energie toe aan de explosie. Ik had een brandstofverwarmer die werd geleverd met een booster-kit maar die onmogelijk te installeren was, dus ik stelde me een heel eenvoudige manier voor om hetzelfde te voltooien. Ik kocht ongeveer 4 meter brandstofslang, verbond deze met de carrosserie-uitlaat - vervolgens wikkelde ik hem rond de radiatorbuis en vervolgens verbonden met de carburateur. Deze montage deed ik op een Honda Civic en het geeft me een verbruik van ongeveer 6,5 liter / 100 km in de stad. Normaal is deze auto 8,5 liter in dezelfde staat. Ik verhoog ook de bandenspanning tot 35 psi. Ik vraag me af of dit systeem ook de economie in pantone zou kunnen verhogen. Het is echt heel eenvoudig om te doen - 10 minuten en dat is het dan. verwelkom de reacties ..
0 x
er is geen absolute waarheid in het rijk van de verschijnselen

Gilgamesh
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 13/07/07, 23:53

welkom
Voor een meer "professioneel" systeem kunt u ook een Renault Clio 1,9D of Super5D, R19D dieselfilterhouder installeren.
De koelvloeistof stroomt door een wisselaar en verwarmt de diesel voor.
Ik heb het nog niet in mijn auto's gedaan, maar ik moet het doen.
Stel je voor dat een Golf Diesel 97 dat niet heeft ... : Lol:
En het waarschuwingslampje voor laag brandstofniveau weten ze ook niet van de Golf3. :x
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: eenvoudige tip om brandstof te besparen




par Flytox » 14/07/07, 11:30

Hallo Gilgamesh

Gilgamesj schreef: We weten dat het voorverwarmen van brandstof een betere verbranding geeft en brandstof bespaart omdat het mengsel slanker zal zijn omdat de warmere brandstof minder dicht is. Bovendien verdampt de brandstof veel beter en voegen we energie toe aan de explosie. .... Ik kocht ongeveer 4 meter brandstofslang, verbond deze met de carrosserie-uitlaat - vervolgens wikkelde ik hem rond de radiatorbuis en vervolgens verbonden met de carburateur. Deze montage deed ik op een Honda Civic en het geeft me een verbruik van ongeveer 6,5 liter / 100 km in de stad. Normaal is deze auto 8,5 liter hetzelfde


Ik weet niet meer wie hier op staat forum, zijn er wettelijke beperkingen bij het verwarmen van brandstof (vooral benzine). Het brandgevaar is niet te verwaarlozen en het vlampunt van benzine is 55 °. :schok:

Als u de koelvloeistof op 80 ° gebruikt, let dan op dat de warmtewisseling niet te goed is ....

A+
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 14/07/07, 13:59

naar mijn mening overdrijf het niet

1) er zullen verliezen zijn

2) de benzine zal afkoelen terwijl deze verdampt

3) benzine 'passeert'

natuurlijk verhindert niets om een ​​thermostatische sonde te plaatsen om de tests te maken

aan de andere kant schreef Gilgamesh:
Ik sluit het aan op de carrosserie-uitgang - dan wikkel ik het rond de radiatorbuis en vervolgens op de carburateur


we begrepen daar niet alles, inclusief deze "exit uit de carrosserie"

welk jaar is deze Honda Civic? 8,5 liter is veel voor een recente, toch?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Gilgamesh
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 144
Inschrijving: 11/07/07, 19:51




par Gilgamesh » 14/07/07, 22:06

Hallo,

Bedankt voor het antwoord. De Honda civic is van 1986. Ik heb een fout gemaakt vanwege de carrosserievermogen - het is natuurlijk de uitvoer van de brandstofbom (mechanisch). Vanwege het gevaar - ik gebruik het al meer dan een jaar en het werkt goed zonder problemen. Het is ook een manier om minder te vervuilen door tweedehandsauto's te kopen en ze tot het einde te gebruiken, omdat de energie die nodig is om een ​​nieuw voertuig te produceren, aanzienlijk moet zijn.

Ik probeerde verschillende manieren om te besparen - hidrogen, vortex, aceton, het voorverwarmen van de brandstof - mijn conclusie is dat ze allemaal ongeveer hetzelfde effect hebben, maar ze zijn niet cumulatief - ik bedoel dat we ongeveer 15- besparen Maximaal 20%, zelfs indien samen gebruikt. We kunnen de verbranding verbeteren, maar als het klaar is, is dat het. Daarom ben ik geïnteresseerd om te weten of het met pantone hetzelfde is - bijvoorbeeld een combinatie van vortex / panton of voorverwarmen van brandstof / pantone of aceton / panton of hidrogen / pantone - of dat een extra besparing zou geven of niet? Wat vind je daarvan :?
0 x
er is geen absolute waarheid in het rijk van de verschijnselen



Gilgamesh
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 15/07/07, 06:38

Dag

Op een Buick 3,8 liter heb ik de brandstof die de doorgang in een magnetisch veld en de turbulator verwarmt
Al dit systeem is niet cumulatief, alleen de turbulator is de belangrijkste van de economie geworden, de andere is minimaal,
voor het verwarmen van de brandstof heeft een injectiemotor een aanzienlijk rendement en daarom een ​​grote circulatie in de verwarmer.

Op de Chevrolet overheerst doping met water boven de andere accessoires ...

Beeld

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 15/07/07, 15:30

Gilgamesh schreef:

Ik probeerde verschillende manieren om te besparen - hidrogen, vortex, aceton, het voorverwarmen van de brandstof - mijn conclusie is dat ze allemaal ongeveer hetzelfde effect hebben, maar ze zijn niet cumulatief - ik bedoel dat we ongeveer 15- besparen Maximaal 20%, zelfs indien samen gebruikt. We kunnen de verbranding verbeteren, maar als het klaar is, is dat het. Daarom ben ik geïnteresseerd om te weten of het met pantone hetzelfde is - bijvoorbeeld een combinatie van vortex / panton of voorverwarmen van brandstof / pantone of aceton / panton of hidrogen / pantone - of dat een extra besparing zou geven of niet? Wat vindt u van die vraag?


Wat heb je geprobeerd als waterstofsysteem? met welke resultaten?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Eloi
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 10/04/07, 19:12
Plaats: Toulouse




par Eloi » 15/07/07, 20:55

Ik wil je een paar vragen stellen over je tip, Gilgamesh.
Is uw Honda Civic benzine of diesel. Injectie of carburateur?
Persoonlijk rijd ik een Peugeot 104 (benzine, brandstof) en ik zou geïnteresseerd zijn om mijn brandstof op een eenvoudige manier te kunnen besparen.

Eloi
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 16/07/07, 06:47

welkom
Met nieuwe kaarsen, een nieuwe bougie en een beetje reiniging van uw brandstof zou u de verliezen al moeten beperken.
Aarzel niet, verander het. Als het niet goed is, is er altijd tijd om terug te gaan.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 16/07/07, 12:39

en zoet ook op de paddenstoel:

een carburateurauto heeft geen terugkoppelingsresultaat / gasklepopening: de carburateur biedt en de motor neemt en herstelt uiteindelijk een massa onverbrande ...
tot grote ergernis van het milieu en uw portemonnee.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 215-gasten