Patent vergelijkbaar met Pantone ingediend door een Fransman

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972

Patent vergelijkbaar met Pantone ingediend door een Fransman




par Christophe » 22/05/07, 14:01

Het staat allemaal in de titel en het is hier:

https://www.econologie.com/file/brevets/ ... 891537.pdf

Daarnaast gebruikt hij een brander...maar nee, hij kent pantone, econologie en ons patent (dat een brander gebruikt om de reactor op T° te houden) niet, zie: https://www.econologie.com/martz-salelle ... -1540.html
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 22/05/07, 14:45

Het valt nog te bezien wat de economie is, in de mate dat zij brandstof verbruikt om het water te kraken...
0 x
bout
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 357
Inschrijving: 01/02/06, 20:44
Plaats: Pas-de-Calais

Re: Patent vergelijkbaar met Pantone ingediend door een Fransman




par bout » 16/06/07, 23:47

Christophe schreef:Daarnaast gebruikt hij een brander...maar nee, hij kent Pantone, econologie en ons patent (dat een brander gebruikt om de reactor op T° te houden) niet


hello Christophe
Nou, als hij het weet: regel 20 van zijn patent: hij zegt: "Deze reactoren bestaan ​​commercieel"

In feite wordt de eerste reactor (Pantone) alleen gebruikt om de brander aan te drijven, die de verwarming van de tweede reactor vervangt, die gewoonlijk rechtstreeks wordt verwarmd door de uitlaatgassen van de motor.

blijkbaar zou zijn brander minder moeten vervuilen dan die van jou:
https://www.econologie.com/martz-salelle ... -1540.html
wat niet gepantoniseerd is :|

zijn de 1100°C verkregen uit de “gepantoniseerde” brander zou efficiënter zijn dan uw regeling bij 600°C/800°C :?

Heb je hogere temperaturen geprobeerd, en zo ja, hoe hoog zou je kunnen gaan? :?

bout
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 17/06/07, 05:44

Dag

Het is niet nodig om zo'n volledige montage uit te voeren om dit te verifiëren
het is eenvoudigweg genoeg om een ​​kale reactor te maken met een goede steekvlam om hem te verwarmen, we kunnen tot 1400 gaan of op zijn minst dicht bij het smelten van de reactor. Op mijn kleine assemblage heb ik een enkele test gedaan om het einde van de reactor met een steekvlam te verwarmen de reactor, het feest dat uit de uitlaat komt
Ik heb niets opvallends opgemerkt...
hetzelfde voor het systeem op een benzinemotor, die aanzienlijk heter is dan diesel, (maar het rendement is hoger op diesel, de reactor is minstens 150C lager)

Als we naar de formulering van het patent kijken, is het heel algemeen. Het is als een man die veel wil bestrijken voor het geval er anderen zijn die vooruitgang boeken met iets soortgelijks (hij vist met een net)
Ik betwijfel of een dergelijke montage heeft plaatsgevonden.
we moeten eerst bewijzen dat een hoge temperatuur de panton drastisch verbetert
Een samenstel maken dat goed geschikt is voor water en brandstof met dezelfde parameters? dat is niet wat mij opviel...

Andre
0 x
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 17/06/07, 11:44

Dat is een beetje het probleem met patenten, de race om royalty's!!

Sommige gewetenloze mensen kunnen informatie gebruiken en deze zonder bewijs op een patent concentreren en melden dat het systeem werkt. Hiermee bestrijken ze een zo breed mogelijk toepassingsgebied om de royalty's terug te vorderen. Vandaar je netto-effect, André! : Wink:

Het probleem is dat het aan anderen is om te bewijzen dat hun uitvinding werkt, of deze er ooit op gebaseerd is met de juiste kenmerken die ervoor zorgen dat het werkt of dat het geoptimaliseerd is...

Een ander probleem is dat het een zoekveld met juridische documenten blokkeert! Innovatie en creativiteit zullen nog meer worden beïnvloed...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 181 gasten