Hybridisatie kit

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12

Hybridisatie kit




par abyssin3 » 23/04/07, 13:38

Het bedrijf IAV zal hybridisatiekits produceren (gebaseerd op een natuurlijke motor) die aanpasbaar zijn voor alle voertuigen door de elektrische kracht op de achterwielen te zetten, ik droom ervan :P

Het zou het mogelijk kunnen maken om vrijwel alle bestaande voertuigen over te zetten op hybride, zonder tot een nieuwe aankoop te hoeven overgaan. Hun website hier (in het Engels of Duits)
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 23/04/07, 13:42

Hun pagina hybride waar ze er wat meer over praten.
0 x
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 23/04/07, 15:08

Zou dat niet duurder zijn dan een standaard kopen?!
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 23/04/07, 17:54

Ik kan me voorstellen dat het niet goedkoop zal zijn, maar de prijs van een nieuwe auto is nog erger denk ik...
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 28/10/12, 21:39

De Amerikanen bestuderen de vereenvoudigde hybridisatie van huidige modellen:
De plug-in hybride retrofitset
Beeld
Deze zeer verstandige prestatie wordt zeer serieus overwogen door industriëlen als Protean Electric
Beeld

Als ik denk aan het aantal mensen dat berichten plaatst over projecten voor "unitaire" motoren op basis van neodymiummagneten, is hier een concreet project dat zeker de moeite waard zou zijn om in Frankrijk te worden bestudeerd.
: Idee:

Bovenstaand onderwerp kwam kort aan bod in science&vie junior.
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3




par Alain G » 28/10/12, 23:11

Echt interessant als bouwpakket, veruit het beste wat ik heb gezien, er is stof tot nadenken!


Bedankt Citroen voor deze link!
:D
0 x
Stepping achter kan soms vriendschap versterken.
Kritiek is goed als toegevoegd aan een compliment.
Alain
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 29/10/12, 19:38

Citro schreef:De Amerikanen bestuderen de vereenvoudigde hybridisatie van huidige modellen:
De plug-in hybride retrofitset

De in-wheel-motoren zijn eindelijk hier! Geweldig, het idee om hem alleen op de achterkant te plaatsen. Afgezien van de toevoeging van een grote accu is het voertuig niet aangepast. Sinds de tijd dat ik ervan droomde! Ik zie mijn ZX en de 205 al omgebouwd tot een plug-in hybride voertuig!
De grote fabrikanten zijn te voorzichtig geweest met hun veel te dure hybrides, die niet via het stopcontact kunnen worden opgeladen, met een belachelijk bereik van 3 km! Gemodificeerde oude auto's zullen het veel beter doen. Nou ja, er is het gewicht van de batterijen, maar genoeg om 30 km met verminderde snelheid in volledig elektrische modus af te leggen zou voor mij genoeg zijn. Bovendien zal het opladen van de accu tijdens afdalingen fungeren als een magnetische rem en remblokken sparen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6




par Cuicui » 30/10/12, 09:07

Cuicui schreef:
Citro schreef:De Amerikanen bestuderen de vereenvoudigde hybridisatie van huidige modellen:
De plug-in hybride retrofitset

De in-wheel-motoren zijn eindelijk hier! Geweldig, het idee om hem alleen op de achterkant te plaatsen. Afgezien van de toevoeging van een grote accu is het voertuig niet aangepast. Sinds de tijd dat ik ervan droomde! Ik zie mijn ZX en de 205 al omgebouwd tot een plug-in hybride voertuig!
De grote fabrikanten zijn te voorzichtig geweest met hun veel te dure hybrides, die niet via het stopcontact kunnen worden opgeladen, met een belachelijk bereik van 3 km! Gemodificeerde oude auto's zullen het veel beter doen. Nou ja, er is het gewicht van de batterijen, maar genoeg om 30 km met verminderde snelheid in volledig elektrische modus af te leggen zou voor mij genoeg zijn. Bovendien zal het opladen van de accu tijdens afdalingen fungeren als een magnetische rem en remblokken sparen.

Bovendien wordt de auto tijdelijk een zeer nuttige 4x4 om uit een situatie te komen die vastzit in sneeuw of modder!
0 x
Avatar de l'utilisateur
ik Citro
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 5129
Inschrijving: 08/03/06, 13:26
Plaats: Bordeaux
x 11




par ik Citro » 03/11/12, 17:09

Om de vraag te beantwoorden van Cuicui in het onderwerp geplaatst Stop & Start-systeem, de aangekondigde prijs is € 2500 tot € 3000 ($3000), maar ik ken de "details" niet (inclusief installatie, batterij...).
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 03/11/12, 17:45

Ik houd er niet van dat de motor in het stuur de hoofdmotor wordt van een echte auto die met een aanhanger op een heuvel moet kunnen starten: die is te zwaar om in het stuur te zetten

maar als extra motor op een auto die een andere hoofdmotor heeft, is het niet slecht!

dit zal geen echte hybride opleveren... het voordeel van een hybride is om tevreden te zijn met een thermische motor die kleiner is dan de normale motor... dit zal het totale gewicht en het totale vermogen verhogen... Ik ben bang dat dit wel zal gebeuren nooit toegestaan ​​in Frankrijk

het zou logischer zijn om een ​​volledige motorruil uit te voeren om een ​​minder krachtig exemplaar te passen: dat zou een oplossing kunnen zijn voor het recyclen van auto's met dode motoren... maar ook in Frankrijk is elke aanpassing verboden

nog niet zo lang geleden was alles nog niet zo streng verboden... Ik heb een R25 teruggevonden die oorspronkelijk een enorme benzinemotor had, en die door een garage Renault werd vervangen door een nogal zielige dieselmotor, met een grijze kaart opnieuw in de regels
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 142-gasten