bezinning over een gecombineerde besparingen boostage

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53

bezinning over een gecombineerde besparingen boostage




par Buga » 16/04/07, 08:43

hier ben ik weer met mijn combinatieideeën ...
met mijn kleine 435 cc test ik met AVEC, het werkt relatief goed, het lukt me zelfs om de snelheidslimiet van deze motor te overschrijden ... waarschijnlijk omdat deze motor geen zeer hoge rotatiesnelheid heeft. ..
maar zoals op de lange termijn wil ik alles kunnen blijven doen met deze dyane, net als met de andere hertogen.
dat wil zeggen, een aanhangwagen trekken, of zelfs een 2-bibil ...
en omdat de krukas van deze motor veilig het vermogen verhoogt ...
Ik vraag me af of het aan de andere kant van de economizer-systemen, tijdens het gebruik ervan, niet mogelijk zou zijn om dit tijdens zwaar beladen ritten te combineren met de toevoeging van een product dat de motor een boost geeft ....
Ik denk bijvoorbeeld aan methanol, dat in de race werd gebruikt ????
in kleine hoeveelheden, zonder twijfel, ik weet er niets van, het zou de motor misschien krachtiger kunnen maken ... zonder de prijs van normale benzine te overschrijden of zelfs te blijven, voor een beter resultaat ... ????
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 16/04/07, 10:07

De enige brandstofbespaarder die de prestaties van de blaasmotor die ik ken, verbetert is ... waterdoping via een pantone ... : Cheesy:

Methanol is gevaarlijk om op te slaan, te hanteren en de aanvoer ervan is delicaat. (je vindt het niet in doe-het-zelfzaken in tegenstelling tot ethanol ...)
0 x
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 670
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 16/04/07, 10:19

Methanol valt de oogzenuw aan ...
Dus vermijd het.

SixK
0 x
ThierrySan
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 406
Inschrijving: 08/01/07, 11:43
Plaats: Zuid-West




par ThierrySan » 16/04/07, 16:48

En dan is de oogzenuw zelfs de langste zenuw in het lichaam ... Want als je je haar uit je hart trekt, heb je een huilend oog! : Mrgreen:

Oké, ik ga uit! : Cry: : Cheesy:
0 x
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 16/04/07, 17:32

christophe, ik denk dat je het mis hebt ...
ethanol is moeilijk te vinden ....
maar hier, ik gemakkelijk, in verschillende exemplaren in mijn garage, methanol, methilic alcohol, aceton, synthetische verdunner zoals cellulose, en acryl .... etc etc ...
wat bied je mij aan om uit te voeren, in welke hoeveelheid ???
Ik kan de kracht bijna verdubbelen zonder al te veel angst, op voorwaarde dat ik een kraan installeer om na elke heuvel normale brandstof bij te vullen ....
Ik test eerst zoals gewoonlijk, met een flesje cola aan mijn spiegel en de pijp direct in de brandstof ...
en ik zou heel voorzichtig zijn om de flessen 1-liter koel te houden en de kleine annex-tank met kracht te voeden nadat ik de dosis benzine had afgesproken ...
Ik heb genoeg ruimte in de motorkap om te installeren wat ik wil en te isoleren van de motorwarmte ...
in de dyane, meer ruimte dan in de deuche ... vooral wanneer je dit grote plaatwerk ding snijdt dat de frisse lucht naar de cabine moet geleiden, wat ik niets te doen heb ....
Ik kan mezelf op mijn gemak stellen meer dan 20 liter mengsel onder de motorkap, aan de versnellingsbakzijde, en niet boven de motor ....
bij de limiet sneed ik de bovenkant, en ik maakte snel een kap imitatie oud ... hahahahaha
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 16/04/07, 17:54

Dag
Voordat u op ethanol of methanol loopt, moet u ervoor zorgen dat de motor er zonder probleem mee kan leven
op de Lycoming- en Continetal-motoren is het verboden om alcoholische brandstof te gebruiken, zelfs bij een laag percentage. in plaats van 100LL

Het is noodzakelijk dat de foltteur van de motor van metaal is (niet van plastic dat de naald van metaal is, zeker dat er een rubberen punt is dat de brandstofleidingen de alcohol en alle carburateurafdichtingen weerstaan.
De uitlaatkleppen en zittingen moeten ook van compatibel materiaal zijn,
De alcoholmarkt veroorzaakt corrosie in het uitlaatsysteem en tast het aluminium van de cilinderkop aan, momenteel is het in lage% in superbenzine.

Ja, het werkt op oude motoren, maar hoe lang?
na 600 een 900 bedrijfsuren onderzoekt u de staart van de kleppen, vooral als u de motor op vol vermogen vraagt.
Normaal werden deze motoren ontworpen om met lood te werken, zonder lood lopen is al een compromis.
Alle nieuwere motoren hebben een ander ontwerp (materialen) van de kleppen en zitting

Andre
0 x
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 16/04/07, 19:05

bedankt voor deze zeer nuttige informatie ....
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 16/04/07, 19:10

stil, zeg het niet !!!!

1 / 3 tolueen, 1 / 3 methanol en 1 / 3 afgaz (ll100)

maar het is niet goed, doe het niet :onheil: :onheil: :onheil:

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Buga
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 24/02/05, 11:53




par Buga » 17/04/07, 08:21

Ik zie in je antwoord een vleugje humor ...
wat is afgaz ???
scheten ???
0 x
gek energie-onafhankelijkheid, Deuches van Bugatti ....
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 17/04/07, 18:25

buga schreef:wat is afgaz ???

vliegtuigbrandstof (niet te verwarren met kerosine).

het mengsel dat ik je geef is + 40 / 100 in vermogen en + 80 / 100 in koppel; anderzijds moet het probleem van verontreiniging ernstig zijn.

@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 139-gasten