Bougies die minder verbruiken ...

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten

Bougies die minder verbruiken ...

par paotop » 10/01/07, 10:55

hallo allemaal, ik kom alleen af ​​en toe langs om een ​​kijkje te nemen in econo (ik werk al een jaar veel...)
maar als ik iets voorbij zie komen, beloof ik het te volgen. : Cheesy:

en er is dit dat mijn zus hoorde op frankrijk info:

Een ingenieuze monteur in Nice heeft een manier gevonden om minder brandstof te verbruiken dankzij bougies die het mogelijk maken om de resten van onverbrand gas van conventionele bougies te gebruiken en zo een betere energie-efficiëntie te verkrijgen.
Resultaat: een derde minder verbruik in de stad en tot 3 keer minder op de snelweg! Deze informatie is geverifieerd door een gerechtsdeurwaarder (bron: France Info krant van 4 januari 8 uur, ik belde de radio om de contactgegevens te krijgen: garage Garage BSAM - 30, av St Augustin - 14 NICE - Tel: 06012 04 93 211).
Eerst vond ik deze uitvinding briljant, daarna stelde ik mezelf de volgende vraag: hoe komt het dat een monteur uit Nice dit soort revolutionaire apparatuur heeft ontwikkeld terwijl alle ingenieurs over de hele wereld doorgaan met voertuigen met conventionele bougies?
Een geniale inslag van de monteur of een veto van de olielobby's tegen fabrikanten om dit soort ontdekkingen te voorkomen waardoor ze omzet zouden mislopen. U zult toegeven dat de vraag legitiem is. In ieder geval begint de gemeente Nice materiaal uit deze garage te halen en haar orderboek is altijd vol (volgens France Info).



Ik belde net om erachter te komen of er een manier was om wat uit te broeden om te proberen.............antwoordapparaat.........bericht........ . we zullen zien.

A+
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79126
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974

par Christophe » 10/01/07, 10:57

We praten er hier over: https://www.econologie.com/forums/tf1-20-heu ... t2837.html Dus ik sluit dit topic.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 181-gasten