Utopia proces

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

Utopia proces

par tigrou_838 » 02/12/04, 14:56

bonjour a tous, je suis tomber par hasard sur un article de: utopia technology, parlant de melange hydrogene et gasoil avec une economie de 20a 60 % facile a monter sur n'importe quel vehicule, quelqu'un a des news de plus la dessus , Dankjewel.
0 x
Bibiphoque
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 749
Inschrijving: 31/03/04, 07:37
Plaats: Brussel

par Bibiphoque » 03/12/04, 13:13

:P
Hallo, Teigetje,
heb je niet meer details? omdat het een beetje dun is om te zoeken :(
A+
0 x
Dit is niet omdat we altijd gezegd dat het onmogelijk is dat we niet moeten proberen :)
Avatar de l'utilisateur
tigrou_838
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 573
Inschrijving: 20/10/04, 11:25
Plaats: Lorraine Luxemburgse grens

par tigrou_838 » 03/12/04, 14:19

hallo bibi een keer, ik weet niet of het bericht doorkomt, veel foutmeldingen.

Oké om terug te komen op onze schapen, ik weet alleen de naam van de Franse ingenieur die een waterstofproductiesysteem op de markt brengt voor direct verbruik door de motor, het is Jean-Marc Moreau.

zie je snel : Lol:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 06/09/05, 16:10

De Moreau-site is geëvolueerd: http://www.utopiatech.fr

Het is duidelijker, nauwkeuriger, maar ik vind het nog steeds moeilijk te geloven... Zeker gezien de prijzen die voor vrachtwagens worden aangerekend (vind gewoon 3 of 4 "duiven" per jaar en je kunt ervan leven...)

Het probleem is dat de jongens die voor de gek zijn gehouden er over het algemeen niet trots op zijn en niet getuigen. .
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 06/09/05, 16:22

jkg schreef:Een dealer uit Moreau nam gisteren (24/06) contact met me op en vertelde me dat het tegen september in massaproductie zou zijn B)

EINDELIJK IETS BETON!!!!

Wie was deze handelaar? Hoe heeft hij contact met je opgenomen? Is het piramide? :D
0 x
The Passing
x 17

par The Passing » 06/09/05, 16:32

MobyleX schreef:[...] is niet het geval van LPG, dat is een pure brandstof (mengsel van methaan en propaan) en waaraan we [...]

Kleine precisie: LPG = mengsel van butaan en propaan ;)

Methaan is NGV (Natural City Gas).
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 06/09/05, 16:56

Exact en daarom spreken sommige verwarmingsmonteurs over LPG in plaats van butaan/propaan.

Achteraf geloof ik dat het respectievelijke percentage butaan/propaan varieert afhankelijk van de gasproducenten... Tot 100% van het een of het ander.
0 x
tophe71
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 13
Inschrijving: 06/09/05, 17:11

par tophe71 » 06/09/05, 17:15

Bonjour à tous,


Ik ben erg geïnteresseerd in dit onderwerp (al bijna 2 jaar) dat ik tevergeefs (voorlopig) probeer de ondersteunende tests te doorbreken.

Ik ben geneigd het te geloven, want sinds ik het bestudeer, overlappen de elementen en patenten van de verschillende ingenieurs en onderzoekers elkaar. Waar rook is, is vuur !

Wat mij betreft, ik sta stil en ik kan niets op het net vinden dat me verder kan helpen! Ik heb geen kennis van elektronica en elektriciteit! ik ben resp. R&D in mechanisch ontwerp.

Ik zag dat JM.MOREAU (op papier) op het punt stond apparaten op de markt te brengen en ik aarzel om de sprong te wagen.

Is het echt als een ontwikkeling? Ik heb van hen geen reactie gekregen op mijn vragen.

Het kriebelt bij mij en ik zal goed investeren in dit proces. Ik word heen en weer geslingerd tussen te laat komen (te veel aanvragen voor de aanbieding) en te vroeg aankomen (materiaal niet voltooid of niet de genoemde uitvoering geven)

Bovendien, als dit echt de toepassing van het SAMEYER-patent is, kan men zich afvragen wat de duurzaamheid van deze productie en zijn ontwikkelaar is!

1000 € als het werkt, zal het zichzelf snel terugbetalen en het milieu heeft wat actie nodig.

Ik ben geïnteresseerd in uw mening, die zeker scherper is dan de mijne op dit ietwat nieuwe gebied!

Ik heb de video's van Meyer en Tesla gezien, het is geweldig.

Waarom worden al deze ontdekkingen over vrije energieën opzettelijk in de schaduw gehouden? Ik weet dat sommigen niet aarzelen om dit alles te onderdrukken, maar toch!

Heeft jouw veren.
0 x
ecoguiper
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 24/07/05, 12:55

par ecoguiper » 06/09/05, 17:18

Hallo,
Wat betreft Utopia die een complete site op het net heeft, is het jammer dat de genoemde ervaring slechts 107 km beslaat, we zouden graag iets meer willen.
Ik kon de technische beschrijving niet downloaden (werkt niet?) maar het lijkt erop dat de verkochte producten verwijzen naar het Pantone-systeem.

Het klinkt serieus, maar een econoloog zou hem zeker moeten kopen om te testen: ik denk erover na, maar door grote autopech heb ik er momenteel geen en 1000 euro!

Dus volgens de opmerkingen vertrouwt niemand.
A+
ecoguiper
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79118
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 06/09/05, 17:50

Idee: wat als we samen knuppelen? Zoals dat in het geval van geen resultaat de "kosten" zou verminderen?

Ben bereid om 10 tot 20% te zetten op voorwaarde van totale transparantie met betrekking tot de experimentator ... aan de andere kant heb ik geen auto !! (als er een motorfietsmodel is, ben ik bereid om te experimenteren)

Wat zeg jij ?
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 151-gasten