Onafhankelijke testen van MPG caps capsules FFI

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

Onafhankelijke testen van MPG caps capsules FFI




par Capt_Maloche » 18/12/06, 22:28



Belangrijk voor nieuwe bezoekers, let op Christophe op 14 juli 2007. (laatste editie Capt_Maloche 11 / 05 / 2010)

Na meer dan 2 jaren van testen (heen en weer), deed het gebruik van MPG Caps dat niet nooit bewijskrachtig geweest, erger, in veel gevallen nam het verbruik toe ... en terecht: de meeste van onze tests werden uitgevoerd op benzinevoertuigen en recentelijk op recente INN's


Capt_Maloche schreef:dank u voor Nialabert voor de nieuwste analyses
DIT PRODUCT IS EEN TOEVOEGINGSMIDDEL DAT BEKEND IS ONDER DE NAAM VAN FERROCENE, ONTDEKT IN 1951, MET NIET-DUURZAME EN ANTI-EXPLOSIE "REMETALISERENDE" EIGENSCHAPPEN;
OP DE WERKZAAMHEDEN VAN DE DOSES HEEFT HET GEWIJZIGD DAT ZEER WEINIG VERBRANDING

Dit product werd in de 60 / 70-jaren gebruikt als brandstofadditief om gelode benzine te vervangen.

FERROCENE wordt door de AICS verdacht van:
- een endocriene toxine
- Een gastro-intestinale toxische en lever


Zijn technische interesse ligt in het feit dat een ijzerafzetting continu in de cilinderkamer wordt vernieuwd en dat dit toelaat alleen dieselvoertuigen uitgerust met deeltjesfilters, beter vernietigen de roetafzettingen.

De zorg is dat deze ijzerstorting de ontsteking van bougies van voertuigen (kortsluiting van de elektroden) zal verstoren

De dosering van dit product is uitsluitend afhankelijk van de interne staat van de motor; hoe verder de motor, hoe beter het werkt. Hoe meer het deeltjesfilter verstopt is, hoe meer het opent ... deze laatste actie kan met voordeel worden bereikt door de motor een beetje in hoge toerentallen te duwen om de katalysators en FAP te sterk te activeren.

De maximaal toegestane dosering tot heden (moet worden geverifieerd) is 30 ppm, dwz 0,21 gram voor 10l brandstof.

Als dit metallische additief in "grote" hoeveelheden wordt toegevoegd, zal het in de uitlaat worden aangetroffen in de vorm van kleine deeltjes gemakkelijk ademende metaaloxiden ...

Sommige van onze huidige brandstoffen bevatten non-ferro-equivalent als additief. Glycerine maakt een gelijkwaardige actie mogelijk, terwijl ze ecologischer is.

Voor benzinevoertuigen kan hetzelfde voordeel worden behaald met een conventionele remineraliser die in de motorolie wordt gegoten, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over ontsteking.

DIT PRODUCT KAN ALLEEN WORDEN GEBRUIKT VOOR DIESELMOTOREN, VOOR EEN PUNCTUELE ACTIE VAN DECRASSAGE. BUITEN DIT GEBRUIK IS HAAR ACTIE ONFFECTIEF.

VOLGENS DE LEGERINGEN DIE DOOR FABRIKANTEN WORDEN GEBRUIKT, KAN DE IJZERSTORTING OXIDE HET BINNENLAND VAN DE MOTOREN.

WE VINDEN BETER VOOR MINDER DUUR:
EEN REMETTALIZER IN OLIE BIJ ELKE AFVOER EN 6% SP95 ESSENTIE IN GASOIL zie HIER: Diesel-car-eat-minder-met-een-beetje-of-sp95-t5849.html

Resultaat van testen op 25 vol !! : Onafhankelijke testen-des-caps MPG-caps-of-FFI-t2778-600.html

Zie details HIER post55655.html # 55655


LAATSTE 2010-TESTS OP DCI DIESELVOERTUIG RECENTE HIER: post164005.html # 164005

Beeld

Bovendien is het systeem van wederverkoop per stap twijfelachtig, de paar getuigenissen ten gunste van het product komen het vaakst van de verkopers zelf.

Al deze uitspraken worden in meer detail uitgelegd in de 54-pagina's van dit onderwerp. + 54 vandaag !!

Goed om te lezen.



Ik schreef me in voor het testprogramma van de beroemde MPG-capsules op internet op het volgende adres:

christophe schreef:Hier zijn ze op zoek naar testers:

Code: kiezen

http://www.xxx-modération-xxx.fr/FFI



en het sleepte niet, wat een goed teken is
Ik ontving gratis 4-capsules:

Beeld

Wel, nou ik maak de ruimte vol, mijn mond zoals gewoonlijk. en ik ga bidden dat het niets zal schieten

Ik zou me minder alleen voelen als sommige econologen hetzelfde deden, met tests doelen :| . je moet tenslotte proberen een eerlijke mening te krijgen.

Ik zal de test doen op mijn 2.00 l 16v 140Cv 95 000km
Stroomverbruik ca. 9l / 100 gemengde routes (nogal files op dit moment in Parijs :onheil: )

Ik plan een terugreis naar Bordeaux voor Kerstmis, het zou genoeg moeten zijn om een ​​idee te krijgen ...

Weldra
Dernière édition par Capt_Maloche de 11 / 05 / 10, 10: 33, 17 keer bewerkt.
1 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 18/12/06, 22:55

1) Leuk voor je toewijding :) Moet ik 'opoffering' zeggen?

2) Guidi van hetzelfde forum heeft deze pellet getest: + 1L / 100 volgens hem ... door nadelen Ik weet niet welke motor hij heeft getest (hij heeft 2 berlingot: een Hdi en een LPG) maar ik denk dat het de Hdi is

3) Ik verplaats dit onderwerp naar "Tips om minder te consumeren"
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 18/12/06, 23:14

Guidi vertelde me net dat hij 2-pellets had achtergelaten.

Zoals ik begrijp kan het voor 3 volhouden (meer dan 1700 km op onze twingo), dus we zullen in staat zijn om een ​​3ieme-tests te doen ... : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 19/12/06, 07:33

FANTASTISCH,

Ik hoop dat hij een 1-versie heeft
Omdat wordt aangenomen dat de Lambda-sonde op dit model vrijwel geen effect heeft op de instellingen, zou dit ons moeten leiden naar het principe (indien aanwezig) van dit product

Pascal
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 19/12/06, 08:38

Capt_Maloche schreef:FANTASTISCH,

Ik hoop dat hij een 1-versie heeft


Uh 1-versie van wat? Pellets of Twingo?

Capt_Maloche schreef:Omdat wordt aangenomen dat de Lambda-sonde op dit model vrijwel geen effect heeft op de instellingen, zou dit ons moeten leiden naar het principe (indien aanwezig) van dit product

Pascal


Nou, als het om onze Twingo gaat (het is waar dat lezen niet duidelijk was), dateert het van 2002 ... dus 2-versie van de motor ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 19/12/06, 08:44

Christophe schreef:2) Guidi van hetzelfde forum heeft deze pellet getest: + 1L / 100 volgens hem ... door nadelen Ik weet niet welke motor hij heeft getest (hij heeft 2 berlingot: een Hdi en een LPG) maar ik denk dat het de Hdi is


Na controle met de betrokken persoon is dit de Hdi die is getest. Hij reed per keer 30% HVB, ik weet niet of de test is gedaan met de HVB-nadelen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 19/12/06, 22:59

Wel, ik ben morgenochtend vol en ik schuif 2 van deze gadgets in de tank ... 2-capsules voor de eerste keer vol met 80l en 1 voor de volgende

Alléa jacta is 8)
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79121
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973




par Christophe » 19/12/06, 23:00

Het was niet 1 + 1 / 2 voor het volgende vol?
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42




par Capt_Maloche » 19/12/06, 23:03

ja als je tank 40l is

Dat van de ruimte maakt het 80 : Cry:
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 20/12/06, 08:15

We kijken uit naar uw resultaten, Captain.
Kent u uw gemiddelde consowaarden op de snelweg?
Wij zijn met u van harte, fijne kerst!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 175-gasten