De SPAD is industrieel geproduceerd

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
Cuicui
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3547
Inschrijving: 26/04/05, 10:14
x 6

De SPAD is industrieel geproduceerd




par Cuicui » 28/10/06, 23:45

0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 29/10/06, 00:54

Dit beantwoordt de vraag van lio74, "Waarom is de pantone en/of systeem G niet geïndustrialiseerd?"
---
Niet boos zijn Christophe !
http://www.jp-petit.com/ENERGIES_DOUCES ... a_eau1.htm
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 29/10/06, 10:36

Waarom zou ik boos worden?

Ik heb niet de juiste mensen op het juiste moment ontmoet en de mensen van apt, laat en klein willen onze medewerking niet...jammer...voor ons en voor hen..

Het staat ze vrij om kits op de markt te brengen... zelfs als ze de uitleg hiervan gebruiken forum en bovendien... En zo wordt gegeven zoals ze zeggen...

Nu neemt Apte risico's omdat, denk ik, ze het systeem nog lang niet beheersen... en dus de effectiviteit ervan... maar goed, het zorgt ervoor dat dingen gebeuren... des te beter... maar het is een klap voor hen !

ps: voor het auteursrecht daarentegen heeft het geen zin om het concept te beschermen, het beschermt alleen een heel specifiek model... Elke rechtbank zou het in minder dan 2 breken... 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 29/10/06, 10:59

Ik citeer Klein: "dit systeem voor het verhogen van de verbrandingsefficiëntie door elektrodynamische katalyse"

"Net als in een onweerswolk wordt deze mist opgeladen met elektriciteit. Vervolgens wordt het gemengd met de brandstof van een diesel. Het elektrische veld dat door de microdruppeltjes wordt gecreëerd, breekt de lange moleculen van de brandstof, waardoor de verbrandingsefficiëntie toeneemt en de vervuiling door het vrijgeven van onverbrande materie."


Nogmaals: het is PURE SPECULATIE (zoals gebruikelijk bij Petit) of anders moet je het bewijzen door te testen...zeg me niet dat hij de capaciteit niet heeft (technische relaties)...voor een voormalig onderzoeksdirecteur moet hij wel relaties hebben...

Aan de andere kant:

"Het idee komt langzaam op gang. De auto-industrie houdt niet van de Robin Hoods van verbrandingsmotoren, die dapper werken. Dingen moeten volgens de regels worden gedaan. Uitvinders nemen patenten en overhandigen ze vervolgens aan de fabrikanten. die ze bij de hand houden "zolang als nodig". Dan moet je een hele keten van winsten opzetten, op alle niveaus. Waar gaan we anders heen? Als diesels schone gassen uitstoten, wie zou er dan katalysatoren kopen?"


Ik ben het er vrijwel mee eens... zelfs er zijn zeker andere redenen voor hun desinteresse...
Dernière édition par Christophe de 31 / 10 / 06, 14: 16, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 29/10/06, 12:31

Hij besloot uiteindelijk om enkele links in zijn artikel te plaatsen (met name naar quantomme, maar je rapport citerend, Christophe ...). Misschien zien we ooit een link naar Econology? : Cheesy:
Misschien zijn zijn meningen over Pantone DIY aan het veranderen... :o
Hij hoeft alleen nog maar zijn hand op de poot te leggen en ons met zekerheid de principes van de reactor uit te leggen... De gemeenschap zou echter de "lichten" nodig hebben van mensen met meer vaardigheden dan de onze, en vooral uitgerust voor metingen ...
Maar als we optimistisch zijn, kunnen de winsten van de SPAD misschien voor dergelijke doeleinden worden gebruikt. : Cheesy: ... We kunnen altijd dromen, nietwaar?
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 29/10/06, 14:03

Christophe schreef:... voor het auteursrecht daarentegen is het niets waard om het concept te beschermen, het beschermt alleen een heel specifiek model... Elke rechtbank zou het in minder dan 2 breken... 8)


Het initiatief voor seriële marketing moet worden toegejuicht, maar dit copyright maakt me aan het lachen!
Ik, als ik wil, morgen of wanneer ik wil, richt ik een privébedrijf op met een soortgelijk systeem en enkele aanpassingen, zoals het iets uit de doos halen van de reactor bij de pantone-gasuitlaat, en hun copyright op m... splash! : Lol:

Tweede ding dat ik zou willen benadrukken (mijn persoonlijke mening): Om een ​​verouderend materieelpark te pantoniseren kan het interessant zijn, maar zonder garantie!..??.. uh.. voor 1200€ de roestvrijstalen doos (montage niet inbegrepen) heeft nogal interesse in werken, toch?
Wat betreft de boeren, waar ik deel van uitmaak, die werken met recente apparatuur en elektronica aan boord: het is beter om er niet eens over na te denken!
Dernière édition par lau de 29 / 10 / 06, 14: 30, 1 keer bewerkt.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 29/10/06, 14:26

Dat is wat ik zei. 8)
Het probleem van Pantone is niet de realisatie van de leidingen.
In elke doe-het-zelfzaak kopen we het materiaal en maken we hetzelfde voor een paar euro en in een paar uur tijd.
Parcontre eens de gadget aan 1200Euro in de zak die omhoog gaat. Het is bibi ... Je moet de uitlaat demonteren om eraan te sleutelen om de reactor te integreren. Idem voor de inlaat en de bubbler op het motorkoelsysteem...
Wie dagen en dagen zal besteden aan het weten hoe de motorprestaties kunnen worden verbeterd, is bibi ...
Dus Bibi zegt na een tijdje tegen zichzelf:

_"Er is tegen ons gelogen?" :schok:

_"Ik ben opgelicht zonder medeweten van mijn eigen vrije wil??" : Cry:

Eindelijk 1200 euro uitgeven om een ​​paar uur te besparen en een beetje elleboogvet is erg duur om te betalen, aangezien het in ieder geval absoluut geen garantie biedt voor het resultaat en bovendien het elleboogvet je nog steeds zult moeten serveren.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 29/10/06, 14:36

Waar heb je 1200€ gezien?

Ik herinner me dat ik voor deze modellen meer dan 2000€ zag...

Pitmix: deze modellen zijn bedoeld voor tractor- en/of industriële motoren...het zijn geen carkits...

Desalniettemin kan het zelfs voor 2000€ verdomd winstgevend zijn...kijk maar naar het jaarlijkse verbruik van een boerderij...2000€ is "slechts" 4000L rode...Sommige boerderijen doen 40L per jaar...

En hoeveel kost de niet-hernieuwbaarheid van olie dan? Eh ?

Anders ja voor moderne tractoren, inderdaad, het is niet de moeite waard om erover na te denken...
Dernière édition par Christophe de 29 / 10 / 06, 14: 38, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 29/10/06, 14:37

Perfect samengevatte pitmix! 8)

de spad wordt alleen verwarmd door de uitlaatgassen.
Alle plannen zijn online en gratis. Veel boeren zijn uitgerust om hieraan te sleutelen, op een tractor, een generator of pomp of zelfs een oogstmachine is plaats genoeg (niets met een motorvoertuig te maken: zie de experimenteerpagina!)
en we mogen het feit niet uit het oog verliezen dat dezelfde vergadering misschien niet werkt om redenen die we niet kennen.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 29/10/06, 18:24

Christoffel inderdaad.
Het maakt niet uit de prijs 1200 of 2000euro als de winstgevendheid ervoor zorgt dat de investering snel genoeg wordt terugverdiend voor de boeren.
Maar wat ik bedoel is dat er voor deze prijs een gebrek aan focus is.
Het lijkt mij dat er maar heel weinig mensen zijn die dit product kunnen verkopen door de montage, de ontwikkeling en de resultaten te garanderen.
Parcontre hier, ik ken veel mensen die dit soort producten kunnen maken en verkopen.
Als je de 63 pagina's van mijn ervaring met de R5 mag geloven, is de Pantone niet iets dat je van een plank haalt en onder de motorkap van een tractor legt.
Ik kan het mis hebben, maar ik denk niet dat het succes van de operatie alleen afhangt van de kwaliteit van het vakmanschap.
Aanpassing aan de motor is net zo essentieel.
Ik durf te hopen dat de resultaten op een tractor beter zijn, aangezien de bedieningsregimes stabieler zijn.
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 298-gasten