Renault Super 5 gtr dat tot 40l verbruikt op 100km

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Jonathan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 16/10/06, 21:42

Renault Super 5 gtr dat tot 40l verbruikt op 100km




par Jonathan » 16/10/06, 21:52

Hallo, ik heb een super 5 gtr die 40 liter verbruikt bij 100 WANNEER JE "instapt", maar als je zo stil mogelijk rijdt, kost het 14 liter bij 100, dus kun je me vertellen wat ik moet doen? als ik naar een monteur ga, wat zal hij me dan vertellen of doen? voor hoeveel kan ik krijgen? Ik heb de olie ververst, de carburateur is nikel, kaarsen gezet, eindelijk weet ik niet wat ik moet doen
HELP ME GELIEVE !!!!!!!!!!!
merci d'avance
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 16/10/06, 22:34

: Cheesy: : Cheesy: : Cheesy: :D :D :P :P
Dood lachend. En ik wil het verbruik van mijn Super 5 verlagen omdat het 10L in de stad eet !!!
ahahaha : Cheesy: : Cheesy: : Cheesy:
40Litre op 100km maar er is een gat in de tank, dit is niet mogelijk.
Wat betekent nikkelcarburateur? Uiterlijk En de rest. Is de motor gespoeld? zijn er lekken? Rookt hij? Hoe zit het met ontsteking?
En hoe rolt het? is het een kalf of draait het normaal?
Woon je in de regio Parijs?
Kom eens kijken als dit het geval is, ik heb dezelfde motor als jij, maar dan in een automatische versnellingsbak.
0 x
Jonathan
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 16/10/06, 21:42




par Jonathan » 16/10/06, 23:07

de brandstof is erg schoon, het is geen kalf, integendeel, ik kan dezelfde snelheid beklimmen bij 100 km / u, er is geen lekkage, maar als ik te hard accelereer, ruikt het naar benzine zij rookt niet !!
wat betekent "de motor wordt doorgespoeld"?
bedankt, het is dringend !!!!!!!!!!!!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 17/10/06, 03:23

Hallo,
Een enigszins rijke motor, 1 / 12,5, is krachtiger dan een 1 / 14,7-motor, maar overtreft een bepaalde rijkdom en begint vermogen te verliezen.
Als uw voertuig abrupt accelereert en veel vermogen heeft tijdens het rijden, is dit geen probleem van vooruitlopen of motor buiten adem, maar u moet wel een probleem hebben met de carburateur,
of dat de vlotter geknutseld was (niveau te hoog), of dat de sproeiers werden vervangen of doorboord.
De venturi is vervangen door een kleinere en ze hebben hetzelfde mondstuk behouden.
Als je rijk blijft opereren, zal je je motor wassen (segmentering die werkt met een film van olie verdund met benzine)

Na een snelle rit uit de hete motor, demonteer een kaars en onderzoek de kleur, als het grijs of wit is, heb je geen verbrandingsprobleem, als het zwart is loop je te rijk .. kijk anders naar je olielek ..
controleert of het oliepeil niet stijgt ...
Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
crispus
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 401
Inschrijving: 08/09/06, 20:51
Plaats: Rennes
x 1




par crispus » 17/10/06, 09:29

Toen ik in militaire dienst was, slikte mijn R5 op een dag veel super in minder dan 200 km.

Het stikte bij lage toeren, aan de andere kant vond ik het een abnormaal "vissen" zodra ik op het gaspedaal drukte. Dus ik heb de hele reis gemaakt op 120 (niet goed!).

Uiteindelijk was het de choke-kabel die was losgekomen en de koudstartklep bleef permanent gesloten ...

Ik kon de volgende dag repareren met een tang en een schroevendraaier ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 17/10/06, 10:05

Als uw auto de anti-vervuilingsproeven doorstaat, is dat de benzine ergens anders heen gaat dan in de cilinder of de lage motor ...

Weet je zeker dat je geen lek hebt? : Cheesy:
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 17/10/06, 21:05

De kans is groot dat het probleem komt van de choke-component.
In dit geval rookt en ruikt de auto naar hete benzine.
Het is 10000km geweest dat ik aan de brandstof knoei en mijn motor water laat eten en ik heb nog nooit zo'n top bereikt. Zelfs als het erg zwaar gaat, is dit niet groter dan 12L / 100km. Met 40L / 100km doe je 100km nauwelijks met brandstof.
Verwarm je molen goed en open het luchtfilter.
Je moet de twee venturi's zien. De ene op de passagiersruimte heeft de smoorklep, de andere is de tweede carrosserie.
Speel met de kabels die je zult leren begrijpen wat er gebeurt met een beetje geluk.
Dernière édition par PITMIX de 24 / 10 / 06, 21: 51, 1 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
houthakker
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4731
Inschrijving: 07/11/05, 10:45
Plaats: Mountain ... (Trièves)
x 2




par houthakker » 24/10/06, 20:13

Niet beter: het is mogelijk een verstikkingsprobleem ...

Zo niet, controleer dan ook de reinheid van het luchtfilter!
0 x
"Ik ben een grote bruut, maar ik zelden mis ..."
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 24/10/06, 21:48

Vandaag opende ik mijn koolhydraten en eerlijk gezegd zie ik niet wat zoveel kan verbruiken zonder dat de motor slecht draait.
Het oververbruik kan de automatische sprinkler die geblokkeerd zijn. Het kan de vlotter zijn die te hoog is.
Ik lees verder forum auto.com dat deze koolhydraten kwetsbaar zijn.
Ze versluieren zichzelf.
Aan de zijkant zitten kleine staafjes die de smoorklep activeren. Werkt het goed
Er is ook een andere stang aan de gaspedaalzijde, deze heft een soort mechanische klep op die uitkomt op een buis in de open lucht.
Het is mogelijk dat hier benzine uitkomt.
Kijk naar de onderstaande link, het is nog beter.
Er zijn storingen en hun oplossingen voor probleemoplossing.
http://pboursin.club.fr/bonus/weber/r_weber.pdf
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Bing [Bot] en 136 gasten