Mythbuster video: aceton, magneten, waterstof

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
openhartig
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 05/08/06, 16:04

Mythbuster video: aceton, magneten, waterstof




par openhartig » 01/09/06, 21:40

Ik zag net een mythbuster-show waarin ze de mythe van de waterwagen probeerden. ze kwamen tot 2 conclusie: 1 we kunnen zonder problemen een auto op waterstof laten rijden als we hem rechtstreeks in de carburateur injecteren.
2: de productie van waterstof is niet voldoende omdat het wordt geproduceerd door de batterij.

maar ik kon hun plen even zien en ik herken ze. dit zijn stomme plannen die allemaal op het net zijn gevonden en die ik zelf op mijn computer heb ... het is geen 2 ball waard ..... maar hey, ik had tenminste het bewijs dat een auto werkte alleen op waterstof. Ik bedoel, met een normale, ongewijzigde motor. ze waren verrast door een flashback, maar niets te gemeen.

Nou dat is alles .. fijne dag ...

edit pas Christophe: de video in kwestie is hier beschikbaar https://www.econologie.com/mythbusters-l ... -3652.html
0 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 588
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 313




par Peter » 02/09/06, 05:18

Ik hou van deze show, maar ik moest deze aflevering missen.
Wanneer is het uitgezonden? Misschien kan ik een heruitzending krijgen.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 02/09/06, 13:51

Uh, welk kanaal is het op welke tijdsloten? Ik heb er nog nooit van gehoord!
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 03/09/06, 08:37

je hebt het over nieuws!
Je moet niet te lang rijden op 100% waterstof, je motor en uitlaat kunnen je hier snel aan herinneren!
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
openhartig
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 6
Inschrijving: 05/08/06, 16:04




par openhartig » 03/09/06, 19:12

Nou, ik ben Canadees, dus het is hier niet hetzelfde als thuis ... dus voor kettingvragen j, weet niet ...
0 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 588
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 313




par Peter » 04/09/06, 02:45

Ah OK, het moeten dan de nieuwe afleveringen zijn, ik kan niet wachten om ze te zien.
In Frankrijk gaat het op ontdekkingskanaal (beschikbaar op canalsat)
http://www.discoverychannel.fr/mythbust ... ndex.shtml
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 04/09/06, 09:46

Nou, we wisten dat het mogelijk was om een ​​waterstofmotor te laten draaien en dat de batterij niet genoeg was om al deze waterstof te produceren.

Het zou nog steeds tijd zijn om al deze motoren te classificeren op basis van hun principe, hun efficiëntie en hun realisme, met name om journalisten die iets schrijven te informeren: ze worden alleen betaald als ze publiceren.

Ik stel de volgende tijdelijke classificatie voor:

P: zuigermotoren
R: roterende zuigermotoren of nabij zuigermotoren
T: turbinemotoren
B: brandersysteem (dat bijvoorbeeld water uit een stoommachine kan verwarmen)

CI: verbrandingsmotoren
CE: motoren met externe verbranding

1: conventionele verbrandingsmotoren: koolwaterstof + lucht
2: motoren type 1 gedoteerd met water
3: motoren van type 1 versterkt door een aan boord geproduceerd gas
4: type 1 motoren aangedreven door een mengsel dat voor meer dan 40% uit water bestaat
5: motoren aangedreven door een mengsel dat voor meer dan 80% uit water bestaat
6: motoren alleen aangedreven door water, mogelijk defect aan boord met of zonder toevoeging van reagens of katalysator (maximaal 2%)
7: motoren aangedreven door dichte brandstof (bv. Stoomlocomotief - kolen)
8: motoren aangedreven door een brandstof van biologische oorsprong (methaan)
9: motoren aangedreven door een originele brandstof, noch aardolie, noch organisch (waterstof)

RE: motor die eigenlijk een machine kan besturen
NR: motor die net zijn rotatie en zijn accessoires kan aandrijven

DE: ontwikkelbaar met de huidige technologieën
OP: operationeel
CL: laboratorium nieuwsgierigheid bleef zo

We moeten nog een manier vinden om alle opbrengstresultaten om te zetten in bruikbare KWh / TEP die wordt gebruikt (dus een motor die in zuiver water draait zonder toevoeging van chemicaliën, zou een oneindige opbrengst hebben). Ik raad deze notatie aan omdat het tijd is dat we ons realiseren met behulp van cijfers van fysieke waarden en niet van fiscale waarde: sommigen zeggen dat rijden op benzine meer kost, maar minder verbruikt ruwe olie dan diesel vanwege het belastingstelsel.

Het is duidelijk dat deze classificatie alleen betrekking heeft op warmtemotoren omdat een waterkrachtcentrale een watermotor is! (het monteren van een watertoren boven een auto kan praktische problemen opleveren :P )

Natuurlijk is elke bijdrage aan deze classificatie welkom, geef een datum op uw bijdrage: (in dit geval 4/09/2006)
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 588
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 313




par Peter » 15/10/06, 23:00

De aflevering in kwestie werd op vrijdagavond uitgezonden, wordt vandaag opnieuw uitgezonden en wordt opnieuw uitgezonden op maandag 17 om 14:20 uur, dinsdag 17 om 11:05 uur en donderdag 19 om 22:35 uur.

Ik heb het opgenomen en bekeken, ze hebben verschillende economiser-systemen getest: magneten, aceton op auto met carburateur en injectie.
Vervolgens hebben ze op de carburateurauto een supercarburateur getest (wat is dat?) En een elektrolysator.

Geen enkel systeem heeft een positief resultaat laten zien.
Hun elektrolyser was zielig, het veroorzaakte slechts één slechte gasbel per tien seconden.

Ze hebben de motor laten draaien met waterstof die rechtstreeks in de carburateur is geïnjecteerd met een aardige kleine explosie in de sleutel :)

Uiteindelijk reden ze nog steeds een diesel in frituurolie.

Ik kan het op de ezel delen als er interesse is.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79353
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11059




par Christophe » 16/10/06, 14:26

Mogelijk om het aan mij te verstrekken voor integratie in de site? Kan ik u een privé-FTP verstrekken als u weet hoe u deze moet gebruiken? :)
0 x
Peter
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 588
Inschrijving: 15/09/05, 02:20
x 313




par Peter » 16/10/06, 16:49

ok, ik zou moeten kunnen rondkomen met ftp
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 191-gasten