Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
YVV
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 04/04/05, 18:45
x 1

Een brandstofbesparende vortex turbulator: MET




par YVV » 22/08/06, 11:38

Ik ben op zoek naar meer specifieke informatie over het AVEC-systeem. is dat wat je de forum turbulentiegenerator ? Ik weet niet zeker of ik nu niet de gelegenheid heb om uren en uren door te brengen met lezen wat er op de website is geplaatst forum.
als ik begrijp is dit een soort van Elice die wordt geplaatst in de luchtstroom voor de cyclinders. maar belangrijk detail: het is goed geplaatst na het luchtfilter?
dus op mijn dieselverkeer (renault) komt de lucht via een slang in het luchtfilter (rechthoekig) en wordt van daaruit verdeeld in 4 leidingen om rechtstreeks in de verbrandingskamer te komen. wat betekent dat ik 4 "propellers" alleen in de pijpen moet plaatsen die naar de verbrandingskamer van de filterruimte gaan? maak ik mezelf verstaanbaar?

Opmerking: als de links niet werken ga je http://quanthomme.free.fr dan klik je op quanthomme vervolg en toekomst, dan daar op nieuws, en tenslotte in het 3e nieuws van 17082006 "belangrijke waarschuwing MET".

zodra ik beter op de hoogte maak ik dit voor mijn verkeer en mijn fiets en ik zal u laten weten.

dank u voor een antwoord.
Om
Yv
0 x
We zijn allemaal broeders. Sommigen meer dan anderen ....
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 22/08/06, 12:01

Ja, het is hetzelfde maar met minder uitleg dan op de forums hier...:) Als ca is het idee vandaan komt hier ...

https://www.econologie.com/forums/economiseu ... vt669.html

Hartelijk dank voor uw feedback.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 22/08/06, 15:47

Dag
Voor turbulator over de recente diesel, waardoor saving're TPAS meetbare Zero
Voor de magneten op een Diesl is als minimaal besparingen
Dit geeft een licht gevoel van versnelling en weer ..
En het achterhoofd als je speelt op de buis na de diesel filter dat alles is schoon, een klein cochonerie de pomp ga je regreter bent.
De magneten van neodymium is gevangen in een harde schijf

Turbulator (trbine) is Efficace op benzinemotoren met lambdasonde en nog niet alle motoren.
De magneet is een beetje beter op de benzinemotor. (Niets te klimmen in de gordijnen)
Maar denk niet dat de economie is zowel YTD.
beiden werken op de mate van verbranding daarom de motor geregeld door een computer aanpast aan de nieuwe omstandigheden.



Andre
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2

Een brandstof spaarder wervelinrichting: MET




par denis » 22/08/06, 16:52

"De onrust generator (trbine) is Efficace op benzinemotoren met lambdasonde en nog niet alle motoren"
Hoi Andrew, dit betekent dat degenen die geen lambda sonde hebben, doen we geen resultaat?
0 x
denis
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 944
Inschrijving: 15/12/05, 17:26
Plaats: Rhône-Alpes
x 2




par denis » 22/08/06, 16:56

voor YVV, welkom, in jouw geval faudrais zetten 4 Turbu om de toelating te krijgen, na de draairichting, moet de hoek van de bladen ssay!
0 x
Avatar de l'utilisateur
YVV
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 04/04/05, 18:45
x 1




par YVV » 23/08/06, 10:04

Ik zal beginnen met de fiets. bcp eenvoudiger te vervaardigen in een bus of andere. en als het is net voor de carburator geen enkel risico opgenomen in de motor.
voor het verkeer zou ik het serieuzer doen vanuit een stevige buis, want zoals ik directos over de toelating aankomsten geven in de verbrandingskamer hebben gezet, heb ik geen enkele behoefte gezogen. Ik zou dat doen in september toen ik toegang tot een plek waar ik kon sleutelen had.
om
yv
0 x
We zijn allemaal broeders. Sommigen meer dan anderen ....
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 23/08/06, 10:15

zeggende YVV een vraag zeurende me, wat er op het stuur van je avatar?
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
YVV
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 04/04/05, 18:45
x 1




par YVV » 23/08/06, 10:22

niets, er is niets op het stuur van mijn fiets. optisch effect kan worden met de kabels?
0 x
We zijn allemaal broeders. Sommigen meer dan anderen ....
Targol
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1897
Inschrijving: 04/05/06, 16:49
Plaats: Bordeaux streek
x 2




par Targol » 23/08/06, 10:37

ahh ja, het is je voet dat ik verward met een onbekend apparaat !!!

Ik moet mijn bril te veranderen, I : Lol:
0 x
"Iedereen die gelooft dat exponentiële groei oneindig kan doorgaan in een eindige wereld, is een dwaas of een econoom." KEBoulding
Avatar de l'utilisateur
YVV
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 04/04/05, 18:45
x 1




par YVV » 23/08/06, 10:43

Christophe
voordat ik vraag mijn vraag had ik een ritje op de link die u citeren. maar er wordt gemengd en er 12's. y 'PMC, de turbulentie generator, olie, etc ..., de personages meer uitwisselingen, is het moeilijk om haar kat daar te vinden ....

om samen te vatten wat ik begreep: Ik maak wat ik noem daarom een ​​MET (soort schroef) (zie de links die ik hierboven voorzien) ik de ideale net voor de cyclinder. als ik het voorbeeld van mijn fiets is het beter na de carburateur vlak voordat de cilinder te zetten; in plaats van tussen het luchtfilter en de carburateur als ik dacht oorspronkelijk. bevestig je?

dan neemt twee factoren: 1- het aantal bladen in de propeller. 2- de richting waarin het blad draait (met de klok mee of tegen de klok in) 3- en tenslotte de helling van deze messen.
klopt dat? iets anders?
Kan iemand bevestigen of ontkennen?
en dan is het beter om het goed te doen, hoewel nikkel in een blikje of andere dingen met zeer glad? oke?

terzijde: FYI Ik rijd 25% dieselolie op mijn zorgeloos verkeer (met uitzondering van de pomp: moet voorzichtig zijn bij het vullen als je niet retouver gestrand ...). in Frankrijk met olie 0,90c liter waard niet veel tijd, maar in spanje 0,70c geldig is. in Frankrijk moet een producent van olie directos vinden: ze zijn mensen die verkopen aan 0,75 om 0,80c liter. einde van de accommodatie.

Om
Yv
0 x
We zijn allemaal broeders. Sommigen meer dan anderen ....

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 211-gasten