fietsprestaties versus bandenspanning

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
vttdechaine
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 162
Inschrijving: 23/03/06, 16:01
Plaats: Oost-Frankrijk in de buurt van Zwitserland

fietsprestaties versus bandenspanning




par vttdechaine » 23/07/06, 19:17

Ik hoop in het goede deel van de forum.
Cyclosport review publiceert in zijn augustusnummer 19 (gepubliceerd op 21 juli) een technisch artikel over de bandprestaties als functie van de bandenspanning.
Gewoonlijk wordt dit type artikel op een redelijk technische en "beoordeelde" manier behandeld. Hier is het vrij compleet met twee soorten tests en een beargumenteerde conclusie.
Zeker, we zijn verre van onze auto's (meerderheid hiervan forum) maar we kunnen de tests van kleine verplaatsing op twee wielen vergelijken en de argumenten leken mij drinkbaar en het onderwerp "technisch" bespaart theoretisch watt.

Voor Christophe,
Ik had erover nagedacht om dit in het persoverzicht te plaatsen, maar ik vond het heel politiek als een plek, dus ik heb hier gepost :? .
0 x
Marty
 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 190-gasten