Ozon bij toelating ???

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
geotrouvetout
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 108
Inschrijving: 18/09/05, 21:10
Plaats: 76

Ozon bij toelating ???




par geotrouvetout » 08/05/06, 13:33

Hallo,

een ozongenerator bij de inlaat, dus meer zuurstof, minder stikstof, betere verbranding en minder brandstof nodig voor verbranding, is dat geldig en haalbaar ???

GEO : Idee: .
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 08/05/06, 13:43

Ik denk dat het goed kan werken in termen van depollutie (ik noemde het kort in mijn pantoneverslag als pantonehypothese). Aan de andere kant is het nodig om een ​​heilige ozonstroom te hebben om een ​​motor te beïnvloeden gezien de stromen van lucht werd aangezogen ... Dat is de zorg ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
geotrouvetout
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 108
Inschrijving: 18/09/05, 21:10
Plaats: 76




par geotrouvetout » 08/05/06, 13:57

Wat de stroming betreft, in ieder geval kon in eerste instantie een ozoninjectie worden gedaan om het verbruik en de vervuiling te beoordelen in vergelijking met een inname zonder ozon.
Het bedrijf Ozonex gebruikt een ozonbuis van ongeveer 4 kV voor de behandeling van zwembadwater zoals chloor, het zou nodig zijn om te weten waar deze buizen te vinden zijn voor tests.

Ik zou mijn oude doos opnieuw moeten contacteren, er waren enkele voorbeelden van deze buizen, omdat we de THT-generatoren voor Ozonex hebben vervaardigd.

GEO : Idee: .
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 08/05/06, 14:30

Als de consument u interesseert, is deze oplossing niet de juiste ...
als het verval is, wordt er gegraven!
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 08/05/06, 16:56

welkom
Is er een (eenvoudige) manier om een ​​ozonniveau te meten?
Het is om te vergelijken tussen mijn out of pot en de omgevingslucht.
@+
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
ange
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 34
Inschrijving: 12/10/05, 14:55




par ange » 05/12/06, 18:18

Ik zag een proefschrift over de toelating van ozon in motoren.
In 2-woorden geen interesse ozon is niet stabiel bij hoge temperaturen gegenereerd door verbranding ... : Mrgreen:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 05/12/06, 22:16

Dag
engel schreef:Ik zag een proefschrift over de toelating van ozon in motoren.
In 2-woorden geen interesse ozon is niet stabiel bij hoge temperaturen gegenereerd door verbranding ... : Mrgreen:


Dat interesseert me, kunt u het onderwerp nader toelichten.
Omdat het moeilijk is om de lucht te ioniseren zonder een bepaald deel van ozon te hebben, als de ozon neutraal is of liever dat het de motor niet beïnvloedt, is het al dat, ik weet dat het corrosief is.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 06/12/06, 00:14

we sluiten ons aan bij veel dingen die zijn gezegd over "verbeterde elektrolyse", in het bijzonder door kapitein Maloche.

UV-buizen lijken mij niet de juiste oplossing, ik ga liever uit van een goede 20 tot 30 kV generator!
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 217-gasten