Express om Gegyx te laten huilen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1

Express om Gegyx te laten huilen




par voormalig Oceano » 28/04/06, 21:10

Goede beoordeling van het kleine verbruik, met 100 ml aceton in de SP 95-tank ... Met dat koele koele rijden met respect voor de snelheden, 90/100 op de snelweg in plaats van 130 of 110, maximale anticipatie om te voorkomen om de machine opnieuw te starten of te versnellen om verder te remmen om op een kruising te draaien ... Einde van ritten in de stad (maximaal gebruik van de fiets - 20,7 km vandaag) ...

Het alarm begon te knipperen op 755 km en ik tankte op 761 km om 36,26 L van SP95 te zetten (bij 1,299 € / L zal ik 0,701 € x 36,26 = 25,42 overzetten op een account) ...

Balans 4,76 liter procent ... In plaats van 6,25 tot 6,5 L / 100 km.

Met deze snelheid had ik 900 km kunnen bereiken ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
pluesy
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 291
Inschrijving: 26/11/04, 22:39
Plaats: 88 Saint Dié Vogezen
x 1




par pluesy » 28/04/06, 21:45

coucou

wat is je auto
0 x

"Er zijn slechts twee dingen oneindig, het universum en de menselijke domheid ... maar voor de wereld, ik heb geen absolute zekerheid."
[Albert Einstein]
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 28/04/06, 21:51

Salam alikoum!

Ik begrijp het niet!
Ik, geen tranen meer om te huilen, voor een lange tijd.
Ik ben al heel blij als Félicia wil beginnen ...
Heb je Express en meer Felicia?
Heb je aceton op je fiets gezet?
Omdat aceton de gewrichten van uw zonnedak eet?
Neem je de snelweg om met 90 km / u te rijden?
Je kunt nog steeds naar de 40 geautoriseerde ...
Je doet veel aan sport en wilt lachen!
Het gas zal toenemen, je zult moeten besparen, om na vele inspanningen te douchen!
Jij, Marseillais een beetje, overdrijft veel ...
Jij, om vergeven te worden door Goede Moeder.
U bespaart meer dan 25%.
Wees blij want Grand Marabout Yves Cochet wil 100 op de snelweg, 60 op de nationale en 30 in de stad ... om het verbruik met 10% te verminderen ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 28/04/06, 22:48

Nanan! Ik meen het en geen Marseille-stijl galéjade ...

Ik gebruik ook veel traagheid in mijn auto om de motor niet op constante snelheid te houden in het geval van een lichte helling.

Kortom, met een rustig en gemotiveerd rijgedrag slaagde ik erin het verbruik goed te laten dalen.

En vanavond kwam ik in de stad op de fiets terug in 30 minuten, terwijl ik er zeker van ben dat veel automobilisten meer tijd nodig hebben gehad om de strips van de loodgieter over te steken ...

Ik maak geen grapje Gegyx, 761 km met 36,26L + 100 ml aceton ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 29/04/06, 09:31

Welke versie is uw motor? De Tsjechische 1.3L of de 1.6L VW?
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
azertylr
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 32
Inschrijving: 06/04/06, 18:46




par azertylr » 29/04/06, 09:34

Ik denk dat de daling van het verbruik vooral te wijten is aan het rustige rijden van ex-océano. We moeten hetzelfde gedrag proberen in aceton en het resultaat zien.
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 29/04/06, 10:21

Dag
Het doet me denken aan de mini-verbruikstests die we deden (ruim 20 jaar geleden) met 4L en een geïnstalleerd consumentenapparaat (buis met een afgestudeerd brandstofvolume denk ik). Ik had het record verslagen met een 4,5L / 100 (ongeveer, minder dan 5L zeker) en ook van schrik op de weg !! Ik had het grote spel vrijgegeven: afdalingen bijna motoronderbreking, beklimmingen en op de vlakke aspi achter de vrachtwagens, snelheid niet meer dan 80 tot 90 km / u enz ...! Ik heb nooit meer zoiets gevaarlijk gereden. We kunnen echter inspanningen leveren die veel op het verbruik kunnen spelen, we zijn ver van de Porsche Cayenne Turbo die 400m staande start in Parijs tussen twee vuren heeft om te bewijzen ... Wat? Hun c ..........!
Michel
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4

Re: Express om Gegyx te laten huilen




par jean63 » 29/04/06, 13:54

voormalige oceanische schreef:Goede beoordeling van het kleine verbruik, met 100 ml aceton in de SP 95-tank ... Met dat koele koele rijden met respect voor de snelheden, 90/100 op de snelweg in plaats van 130 of 110, maximale anticipatie om te voorkomen om de machine opnieuw te starten of te versnellen om verder te remmen om op een kruising te draaien ... Einde van ritten in de stad (maximaal gebruik van de fiets - 20,7 km vandaag) ...

Het alarm begon te knipperen op 755 km en ik tankte op 761 km om 36,26 L van SP95 te zetten (bij 1,299 € / L zal ik 0,701 € x 36,26 = 25,42 overzetten op een account) ...

Balans 4,76 liter procent ... In plaats van 6,25 tot 6,5 L / 100 km.

Met deze snelheid had ik 900 km kunnen bereiken ...


Hoeveel benzine gebruikt u 100 ml aceton? Is aceton niet erg vluchtig op hoog vuur? wat is het effect op carburatie?
U hebt de prijs van aceton niet meegerekend in uw berekening!
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 29/04/06, 16:36

De motor is 1L3 en aceton € 0,10.

Het doel is niet de prijs (aangezien ik zelfbelast om 2 € per liter brandstof te rijden), maar het is om te kijken hoe ver ik mijn verbruik kan verlagen.

Ik deed een beetje zoals Michel, zonder de motor te stoppen (het is te gevaarlijk en niet goed voor monteurs) en zonder achter de vrachtwagens te blijven hangen. Ik speelde vooral op anticipatie, matige versnelling, traagheid, zwaartekracht ... Het liet me zien dat met een goed afgestelde auto en ervoor zorgen dat ik niet als een gek rijd voor Door enkele minuten te besparen, kunnen we de hoeveelheid CO2 die we uitstoten aanzienlijk verminderen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
jean63
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2332
Inschrijving: 15/12/05, 08:50
Plaats: Auvergne
x 4




par jean63 » 29/04/06, 17:38

Koel en niet te snel rijden, zonder de versnellingen in te drukken, is het duidelijk dat het minder verbruikt, maar je hebt me niet uitgelegd waarom aceton?
0 x
Pas toen hij de laatste boom, de laatste rivier vervuild is neergehaald, de laatste vis gevangen die man zal beseffen dat geld niet eetbaar is (Indische MOHAWK).

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 315-gasten