Vix waterinjectie voor motor?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
re-Wik
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 23/04/06, 12:01

Vix waterinjectie voor motor?




par re-Wik » 23/04/06, 19:37

Hallo allemaal, ik ben nieuw!
en het zijn 2 maanden geweest dat ik geïnteresseerd ben in de verschillende manieren om minder en dus minder vervuilend te consumeren!
Ik heb een 2 golftype 19GU22 benzine carburateur dubbele carrosserie 90 CV die teveel naar mijn smaak verbruikt :onheil:

Ik wil graag iets eenvoudigs testen zonder grote wijzigingen en ik kwam het vix-injectiesysteem op de Quanthomme tegen, maar ik vond hier geen mensen die erover spraken ???

wat vind je van het injecteren van waterdamp rechtstreeks in de carburateur, ik zal zoeken naar de link van de injectievix op Quanthomme ...

bij voorbaat dank voor uw antwoorden over dit onderwerp ...
0 x
re-Wik
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 23/04/06, 12:01

Re: vix - injectie




par re-Wik » 27/04/06, 18:25

up !!! :|
nou dan herformuleer ik mijn vraag,
:pijl: denk dat doping met waterdamp uit het expansievat gunstig kan zijn voor mijn titine :?
afgezien van het constant moeten controleren van het waterniveau en er zal een gebrek aan druk in het circuit zijn ...

hey nee het is niet ok ik realiseer het mezelf ...

en als ik een pantone-bubblercircuit doe, maar zonder een reactor, zullen er effecten zijn :? :? :?

ps: help me alsjeblieft. Ik wil mijn uitlaat niet doorboren, maar ik wil graag twee drie besparen en aceton opgeven ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 27/04/06, 19:02

Dag
Vergeet het expantatievat, het is geen water maar glycol dat er in de radiator is.

Maak een echte kopie van het VIX-model met een kom met water en probeer het uit, of maak als een KONIJN een infuusnaald en stuur water naar de motor, in zeer kleine hoeveelheden, hij heeft ervaring in het veld. ..

Andre
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 27/04/06, 19:06

Hallo re-wik
Waterdamp inslikken is niet a priori het is ook noodzakelijk om het mengsel te verarmen door slechtere instellingen (sproeiers) om op te slaan, nou misschien? Maar verwacht lange tests en knutselen in de werkplaats ... Waterdoping lijkt gemakkelijker met diesels dan met benzines.
Om te besparen is het vaak veel sneller en gemakkelijker om uw motor goed af te stellen en te onderhouden (schone luchtfilter, OK bougies, ontstekingsharnas in zeer goede staat enz.) En rijden naar economie (daar kunt u bespaar ten minste 20% benzine), pomp uw banden goed op, verwijder wat nutteloos is in de auto en vooral op het dak! enz ... Het is gek wat je kunt krijgen zonder je motor aan te passen!
Goed, maar je kunt beginnen met waterdoping, maar voordat je de experimenten goed leest (de super5 bij Pitmix die veel werkt).
Veel succes.
Michel
0 x
re-Wik
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 4
Inschrijving: 23/04/06, 12:01




par re-Wik » 27/04/06, 20:22

bedankt voor je reactie in ieder geval mijn motor Ik verwen het Ik ben er dol op en ik onderhoud het omdat de 317 000 KM zonder benzine zit :P
Ik hou van mechanica en ik weet hoe ik mijn carburator moet aanpassen in termen van rijkdom, dus geen probleem aan deze kant daar, maar ik ben er zeker van dat de WV-motorblokken van die tijd niet met varenblad worden bediend en dat de we kunnen veel meer krijgen, vooral met een 1L8 op een auto met dit gewicht ...

dank je andré ik heb dit bericht van jou niet op RABBIT zien spreken maar ik zal zoeken ...........
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 27/04/06, 21:17

welkom
Als je niet vastzit in een automonteur zal het moeilijk en lang zijn.
Ik vecht al maanden om het verbruik van mijn auto te verlagen, maar ik kan niets doen omdat er dingen zijn die ik zeker niet doe. Bij gebrek aan tijd en gebrek aan kennis.
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 13/05/06, 17:12

Hallo allemaal
Ik denk dat ik mijn bubbler opnieuw zal gebruiken om hem aan te passen op een Diesel. Ik stop de luchtinlaat en de stoom komt eruit via een buis die is aangesloten op de inlaat.
Het zal als een Vix zijn maar dan met regenwater.
Ik heb dit op mijn R5-benzine geprobeerd, maar het deed geen goed.
0 x
Avatar de l'utilisateur
gildas
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 880
Inschrijving: 05/03/10, 23:59
x 173




par gildas » 11/10/11, 17:30

PITMIX schreef:Hallo allemaal
Ik denk dat ik mijn bubbler opnieuw zal gebruiken om hem aan te passen op een Diesel. Ik stop de luchtinlaat en de stoom komt eruit via een buis die is aangesloten op de inlaat.
Het zal als een Vix zijn maar dan met regenwater.
Ik heb dit op mijn R5-benzine geprobeerd, maar het deed geen goed.


Hallo,

Opgravingen.: Cheesy: Ik had net dezelfde ervaring met mijn diesel clio, geen verschil in de stoffen test! (Om de dekking te zien)

Ik heb echter 200 kms met dit systeem afgelegd om de motor te reinigen voor de eerste test! Ik reisde vervolgens 30 km zonder stoom om het resterende effect voor de tweede voddenproef te vermijden.

ps: de 2-tests werden uitgevoerd met 60 km / u in 5 th.
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 233-gasten