Doping Association-elektrolyse om de prestaties te verbeteren

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12

Doping Association-elektrolyse om de prestaties te verbeteren




par abyssin3 » 03/03/06, 19:58

Gewoon een idee dat bij me opkomt. Heeft iemand geprobeerd een elektrolyse op de luchtinlaat van een waterdoping te serialiseren?

Mijn idee is als volgt: in het geval van doping met water of zelfs in bepaalde pantone-montages, moet er een luchtinlaat (koel of verwarmd) in de bubbler zijn.
Als elektrolyse werkt en brandstof bespaart, waarom sluit u deze dan niet rechtstreeks aan op de luchtinlaat in de bubbler? dus we zouden misschien een economie kunnen hebben vanwege de doping zelf, maar daarnaast vanwege de creatie van waterstof als brandstof...
:P
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 03/03/06, 20:50

Het is al een idee dat we hadden met dudu en dat zelfs door anderen op de post werd genoemd verbeterde elektrolyse Ik geloof.

Het is inderdaad iets om te proberen, maar het is al nodig om alleen de waterstofdoping te valideren :?


A+
0 x
Avatar de l'utilisateur
abyssin3
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 623
Inschrijving: 18/07/05, 15:12




par abyssin3 » 05/03/06, 17:56

Het is al een idee dat we hadden met dudu


:P

van wat ik op uw site zag (zeer goed gedaan vond ik), lijkt het erop dat u al resultaten heeft die vergelijkbaar zijn met Utopia. Het is al best goed. het zou al de moeite waard zijn om een ​​prototype te maken (alleen waterstofdoping), om het te valideren en het verbruik te meten.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 05/03/06, 21:16

Ja, we komen op dezelfde prestaties als het utopia-apparaat (< 4W/h per liter gas)

Voor echte testen verwacht ik dat! Maar aan mijn kant heb ik onvoorziene gebeurtenissen, mijn reactor lekte overal, ik moest het zaterdag opnieuw doen. Ik hoop komende zaterdag eindelijk een echte test te kunnen doen, door het systeem tijdelijk op mijn voertuig te monteren.
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 06/03/06, 14:48

Ik kan niet wachten om te wachten op je nlc-resultaten, het zou een afkeuring zijn voor de heer Moreau en zijn sonoluminescentie..
Ik had al gezegd dat je een elektrolyse direct in de bubbler doet; maar om de stroom van H2 in de aspiratie van deze te richten is een beter idee, blijft te weten of deze 2 processen complementair zijn.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 17/04/06, 13:11

voor NLC:

Dus ? dat werkt? houdt de pvc?

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?
Gratis object!
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 17/04/06, 14:27

Hallo Yahi, ik heb geen vooruitgang geboekt sinds de laatste keer...
Te veel dingen te doen...
:?
0 x
Za-va
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 15
Inschrijving: 11/03/06, 10:55




par Za-va » 17/04/06, 16:38

Hallo iedereen,
was je geïnteresseerd in het patent van Archie Blue?
kwantitatieve bron.
het gebruikt een luchtinlaat om de waterstofbellen los te maken.
0 x
onwetendheid maakt Menner schapen of we willen.
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 17/04/06, 17:22

Ja ik ken het principe goed, maar de montage is niet vanzelfsprekend bij een meercellige elektrolyse in serie.
0 x
jonule
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2404
Inschrijving: 15/03/05, 12:11




par jonule » 20/09/06, 11:18

het zou net zo interessant moeten zijn om de pantonereactor als elektrode te gebruiken? van daaruit 6 parallel zetten...

Ik weet ook niet of het interessant is om de output van de elektrolyser te polariseren via een magnetisch veld (type economizers) aangezien er al een magnetisch veld is in de pantonereactor...
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 193-gasten