Utopia 2-proces ... RETOUR?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79319
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

Utopia 2-proces ... RETOUR?




par Christophe » 09/02/06, 12:49

http://www.moteurahydrogene.com


Het is aan jou om een ​​beslissing te nemen ... de mijne is al klaar:


"Vreemd genoeg lijkt de Franse regering niet geïnteresseerd in deze uitvinding. Het kabinet van de premier (zie brief van het kabinet van de premier) verwijst me naar de minister van industrie. Het ministerie van industrie (zie e-mail van het ministerie van industrie) verwijst mij aan Ademe en Oséo Anvar. En deze twee organisaties antwoorden mij niet ... "

-> interessante mening (pusique ik leed dezelfde teleurstellingen met wat je weet)

"Frankrijk zou zo rijk kunnen worden als alle olieproducerende landen bij elkaar."

"De uitvinder is van mening dat kennis moet worden gedeeld, maar het belang van deze uitvinding is te belangrijk om lichtvaardig te reageren. Omdat het waarschijnlijk het einde zal markeren van de suprematie van olie als brandstof."

"Het grootste deel van het prototype, dat waterstof uit water haalt, is met opzet verborgen en bevindt zich in de zwarte flightcase."


-> "de uitvinding" in diskrediet brengen

Conclusie: als de affaire geloofwaardiger lijkt (althans minder rommelig en obscuur) dan Utopia, ontbreekt het nog aan wetenschap. De farce (als er een farce is) zal minder tijd kosten dan Utopia (de auteur lijkt eerlijker, hij kookt al) denk ik.

ps: ik schreef zojuist deze e-mail aan de auteur van de pagina

"Hallo,

Ik heb op mijn een onderwerp over je uitvinding gemaakt forum (2000 leden)
https://www.econologie.com/forums/procede-ut ... t1514.html

Als econologen willen we uw uitvinding (indien mogelijk) ontleden. We nemen aan dat er zoveel vergelijkbare uitvindingen zijn geweest die bedrog zijn gebleken dat het moeilijk is geworden om geloofwaardig te zijn in het veld. Het is aan jou om ons te proberen te overtuigen :)

Vriendelijke groeten"
Dernière édition par Christophe de 01 / 03 / 10, 10: 19, 4 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 09/02/06, 18:33

Ik ben het met je eens, alleen het feit dat het systeem zich in een zwarte doos bevindt, maakt het systeem in diskrediet.

Wie vertelt ons dat er geen fles waterstof in zit?
Men kan het systeem heel goed tonen zonder het werkingsprincipe ervan te hoeven detailleren. Bovendien is er patent aangevraagd, dus ...

Kortom, als de uitvinder van dit systeem daarheen gaat, moet ik hem 2 vragen stellen:

- Is het een waterstofgenerator op basis van waterelektrolyse (standaard of niet-conventioneel)
- Zo ja, welke gasstroom genereert het en hoeveel verbruikt het?
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 09/02/06, 21:15

De jongen heeft een goed hoofd! Zijn systeem kan werken! Beeld
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79319
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 10/02/06, 11:59

De uitvinder heeft zich aangemeld voor forum en stuurde me deze e-mail (geef je mening :schok: ):

Mijnheer Martz,


Bedankt voor uw interesse in mijn uitvinding.

Ambassade-attachés, journalisten van de geschreven pers en
de Franse Hydrogen Association vroeg me om de details van mijn uitvinding. Maar ik ken het standpunt van de Franse regering niet, daarom kan ik haar werking vooralsnog niet verklaren; hoewel ik een standaardbrief van de INPI heb verkregen die exploitatie en openbaarmaking toestaat.

In vergelijking met wat ik las op de forum Econologie.com, het lijkt mij noodzakelijk te verduidelijken dat ik niets te verkopen heb aan particulieren. Het enige dat ik wil verkopen is mijn patent, maar het kan alleen worden verkocht aan een staat of een groot bedrijf (autofabrikant bijvoorbeeld). En er zijn dingen duidelijk, de koper zal eisen dat ik mijn uitvinding van A tot Z uitleg voordat hij het koopt.

Ik ben te goeder trouw, maar hoe kan ik de leden van Econologie.com overtuigen zonder te onthullen hoe mijn uitvinding werkt?

Ontvang mijn vriendelijke groeten.

F.Lecler


Waarop ik antwoordde:

Hallo,

Dank u voor uw antwoord.

Wat heeft het voor zin om uw uitvinding aan de staat of aan de autofabrikant te verkopen als het geen pure giftigheid is, omdat hun belang is om uw uitvinding te onderdrukken?

Misschien kunt u miljoenen mensenlevens redden (einde van de olieoorlog) en het broeikaseffect sterk verminderen en denkt u alleen maar aan het 'verkopen' van uw patent? Ik geef toe dat ik het niet helemaal begrijp .... (ik hoop dat je een PCT hebt geïnstalleerd omdat een FR niemand zal interesseren ...).

Dan verkoopt Pkoi wanneer je het kunt exploiteren en jezelf tegelijkertijd kunt verrijken?

Hoe uit te leggen aan mijn bezoekers? Ik zou zeggen door te beginnen met te zeggen wat je me net hebt verteld, maar pas op voor kwaadaardige reacties (van hetzelfde type als de mijne) ... Het is niet nodig om in detail te treden (dan wordt je patent hoe dan ook binnenkort gepubliceerd ... en daarom voor iedereen toegankelijk).

Tot binnenkort


Ik hoop dat hij hierheen komt om mijn vragen rechtstreeks te beantwoorden ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse




par lau » 10/02/06, 12:14

Econology schreef:Wat heeft het voor zin om uw uitvinding aan de staat of aan de autofabrikant te verkopen als het geen pure giftigheid is, omdat hun belang is om uw uitvinding te onderdrukken?


Als dit wordt bewezen, is het zeker dat er geen aarzeling is om alle plannen op het internet bekend te maken zoals Pantone deed.
Anders zou industrialisatie het milieu redden, maar ik denk dat we altijd kunnen dromen.
Derde hypothese: onze man heeft niets geweldigs uitgevonden.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Motorahydrogene.com
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 09/02/06, 13:36
Plaats: Ducey (Kanaal)




par Motorahydrogene.com » 11/02/06, 13:34

Mijnheer Martz,


Door mijn patent te verkopen, is mijn belangrijkste doel om geld in te zamelen voor
andere uitvindingen die ik al jaren in gedachten had. En de feiten
laat helaas zien dat de olieoorlogen blijven bestaan
ondanks de alternatieve oplossingen.

Mijn uitvinding zal uitkomen, ik doe er alles voor. Momenteel zijn 12 landen
geïnteresseerd in het benutten van de uitvinding, niet in het begraven ervan.
Niet alle autofabrikanten hanteren hetzelfde beleid en ik
denk bijvoorbeeld aan die BMW, die veel belangstelling heeft getoond
waterstofauto's zouden mijn patent niet begraven.

Het direct benutten van mijn uitvinding zou betekenen dat ik eraan moet wijden
al mijn tijd en, zoals ik hierboven zei, wil ik me realiseren
andere uitvindingen die volgens mij belangrijker zijn dan mijn nieuwe
waterstof motor.

Ik wil laten zien dat mijn uitvinding echt werkt
de werking ervan laten verifiëren door een deurwaarder.

Ontvang mijn vriendelijke groeten.


F.Lecler
0 x
Motorahydrogene.com
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 09/02/06, 13:36
Plaats: Ducey (Kanaal)




par Motorahydrogene.com » 11/02/06, 13:36

Mijnheer Martz,


Nee, ik vind het niet erg dat u onze uitwisselingen kopieert op de forum.

Er zijn veel dingen belangrijker dan het energieprobleem, maar daar
is voorbarig om mijn toekomstige uitvindingen te bespreken.

Ik zal graag deelnemen forum zodra ik wat meer tijd heb.

Ontvang mijn vriendelijke groeten.


F.Lecler

---

> Hallo,
>
> Ik heb mezelf toegestaan ​​om onze uitwisselingen op de forum, Ik hoop het niet
> stoor je niet, maar ik zou graag willen dat je direct ingrijpt als
> mogelijk (aangezien ik zag dat je je hebt aangemeld):
> https://www.econologie.com/forums/procede-ut ... t1514.html
>
> Anders begrijp ik niet echt wat het belangrijkste is
> momenteel dat het energieprobleem ...
>
> Met vriendelijke groeten
> C. Martz, ingenieur Ensais
> https://www.econologie.com
0 x
Motorahydrogene.com
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 09/02/06, 13:36
Plaats: Ducey (Kanaal)




par Motorahydrogene.com » 11/02/06, 13:44

Bonjour à tous,


Reageren op nlc:

> Wie vertelt ons dat er geen fles waterstof in zit?
Denk je echt dat mijn uitvinding patenteerbaar zou zijn als het een gecomprimeerde waterstoffles was?

> Is het een waterstofgenerator op basis van waterelektrolyse (standaard of niet-conventioneel)
Neen.

Het enige dat ik kan zeggen is dat het echt werkt en dat het nieuw is (bovendien moet een uitvinding octrooieerbaar zijn
nieuw zijn).


@+


F.Lecler
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79319
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 11/02/06, 22:23

Motorahydrogene.com schreef:Het enige dat ik kan zeggen is dat het echt werkt en dat het nieuw is (bovendien moet een uitvinding octrooieerbaar zijn
nieuw zijn).



Jammer dat het ons niet echt helpt ... dus we zouden niet eens recht hebben op enkele prestatiecijfers?

Stijl hoeveel L water om een ​​motor van X pk voor Y-tijd aan te drijven?


:|
0 x
Motorahydrogene.com
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 09/02/06, 13:36
Plaats: Ducey (Kanaal)




par Motorahydrogene.com » 12/02/06, 12:35

Bonjour à tous,


Ik heb niet de benodigde apparatuur om de metingen te doen (verbruik, vervuiling, enz ...) aan de andere kant zullen ze worden gemaakt door Jean-Louis Naudin, die ermee instemt, zodra ik naar Parijs ga.

Ik zal de resultaten van de metingen publiceren.

Goede dag.


Fabien Lecler
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 241-gasten