Nieuw 2006-tariefblad voor Utopia

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

Nieuw 2006-tariefblad voor Utopia

par lau » 31/01/06, 14:59

De utopia-site heeft een nieuwe prijslijst gepubliceerd voor hun ingebouwde waterstofproductiekit ... tot nu toe niets nieuws.
Behalve dat in de 3e regel van de tabel staat dat er een product in ontwikkeling is dat binnenkort op de markt komt.
De aankondiging is in mijn ogen zo enorm dat je bijna in oplichterij zou geloven als je de man niet zou kennen.

http://www.utopiatech.fr/downloads/Tari ... n_2006.pdf
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07

par bob_isat » 31/01/06, 15:18

Supereenheid kwantumenergie-extractor....WHO!....

Ik dacht dat deze meneer MOREAU door econologie in de categorie 'boeven' stond, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
lau
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 814
Inschrijving: 19/11/05, 01:13
Plaats: vaucluse

par lau » 31/01/06, 15:33

Er is geen bewijs dat hij een oplichter is, zijn handicap is die van de te vroege promotie van zijn proces en zijn geschreven taal die lijkt op teksten van sciencefiction.
0 x
Het aantal moleculen in een druppel water gelijk aan het aantal druppel die de Zwarte Zee bevat!
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

Re: Nieuw tariefblad voor 2006 voor Utopia

par Christophe » 31/01/06, 17:40

lau schreef:De aankondiging is in mijn ogen zo enorm dat je bijna in oplichterij zou geloven als je de man niet zou kennen.


LOL ! Juist omdat ik de man ken, en vooral zijn "gemene" commerciële benaderingen, kan ik het proces classificeren...

Wat stelt u in staat om het als "goed" te classificeren?

Trouwens, als we allemaal zouden denken zoals Moreau, weet je dan hoeveel een Systeme G/Spad-kit zou moeten verkopen? 5000 tot 10 000€...( zie + )
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

par Christophe » 31/01/06, 17:45

lau schreef:Er is geen bewijs dat hij een oplichter is, zijn handicap is die van de te vroege promotie van zijn proces en zijn geschreven taal die lijkt op teksten van sciencefiction.


Er is geen bewijs dat het niet zo is!
Als we een product hebben dat niet perfect is, verkopen we het NIET voor!

Ik ken kk1 die € 1200 per cheque heeft gestuurd....zonder factuur/ontvangstbewijs!! Maar waar gaan we heen???? :onheil:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

par nlc » 31/01/06, 17:56

Welnu, wat voor mij de vertraging zou kunnen verklaren, zit in de prijslijst: er zijn niet 1 maar 5 verschillende producten.

In plaats van ze allemaal tegelijk aan te bieden, was het misschien nodig geweest om eerst met een product te beginnen, het grondig af te werken, te verkopen en dan over te gaan naar de variaties. Het voordeel is dat de winst uit de verkoop vervolgens kan worden gebruikt om nieuwe producten te financieren.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

par Christophe » 31/01/06, 19:20

Precies...maar deze pdf met verschillende producten had ik al gezien...(beter een zwendel van €5000 verkopen dan €1000, toch?) en dat bewijst dat er iets vreemds aan de hand is, toch?
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes

par nlc » 01/02/06, 10:44

Ik weet niet of het oplichterij is. We moeten nog even wachten om zeker te zijn.

Wat ik weet is dat er aan de andere kant van de Atlantische Oceaan veel vergelijkbare systemen zijn, die zelfs grote vrachtwagens uitrusten. Dus ik zeg tegen mezelf dat het alleen maar kan werken.

Wat vervelend is, blijkt ook uit de prijslijst. Als je het leest, ben je ervan overtuigd dat de producten inderdaad beschikbaar zijn.
Als ze dat niet zijn, zou het een stijlprecisie vereisen: beschikbaarheid vanaf ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11043

par Christophe » 01/02/06, 10:55

NLC schreef:Ik weet niet of het oplichterij is. We moeten nog even wachten om zeker te zijn.


En arme mensen voor de gek laten houden???


NLC schreef:Wat ik weet is dat er aan de andere kant van de Atlantische Oceaan veel vergelijkbare systemen zijn, die zelfs grote vrachtwagens uitrusten. Dus ik zeg tegen mezelf dat het alleen maar kan werken.


Dus volgens u is het onmogelijk om meerdere boeven te hebben die hetzelfde proces verkopen?

NLC schreef:Wat vervelend is, blijkt ook uit de prijslijst. Als je het leest, ben je ervan overtuigd dat de producten inderdaad beschikbaar zijn.
Als ze dat niet zijn, zou het een precisie van de stijl hebben vereist: beschikbaarheid vanaf ..


Geen commentaar ...
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk

par Sdc77 » 01/02/06, 11:29

En arme mensen voor de gek laten houden???


Uhh daar ben ik het niet mee eens!! Hij gaf duidelijk aan dat het een bestelling onder rembours was, dus te betalen bij aflevering. Als je vriend hem een ​​cheque gaf, las hij het verkeerd.
Wat mij betreft, ik ontving gisteren een e-mail van de heer Moreau waarin hij zich verontschuldigde voor de vertraging en me vertelde dat de deadline vanaf vandaag 4 maanden is.

ndc
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 168-gasten