Waar te beginnen in de eerste ervaring?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
kampioen
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 37
Inschrijving: 29/12/04, 08:41

Waar te beginnen in de eerste ervaring?




par kampioen » 22/01/06, 13:52

hello,

Ik wil graag testen met het Meyer water-brandstofcel-principe. Ik zag de site motoraeau met de plannen, maar met slechts zeer beperkte basissen in elektronica weet ik niet zeker of ik de montage kan maken zoals beschreven. Ik begrijp het niet helemaal. Vooral de mofset, ik heb geen idee wat het is.
Is het mogelijk om een ​​gedetailleerd plan en de lijst met componenten te hebben.

Ik heb een elektrische treintransformator beschikbaar die kan afwisselen tussen 2 en 25 V afwisselend en 4 A. Kan ik deze gebruiken.

Ik ben klaar om het te lenen als iemand er iets mee kan doen!
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 22/01/06, 14:13

Het is een tijdje geleden dat we de watermotorbeheerder hebben verteld om dit nepdiagram te draaien, laat het gezegd worden: op dit moment is er GEEN diagram op het web dat in staat is om een ​​motor te laten draaien .
Volg de verschillende posities van forum econology and essenceciel. Als het werkt, weet je het.

ndc
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028




par Christophe » 22/01/06, 15:37

Het is goed samengevat .... het is om deze reden dat ik me op waterdoping concentreer ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Asgard bot tyr
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
Mijn R21 Pantone op TF1 :)
berichten: 160
Inschrijving: 06/02/05, 18:21
Plaats: partout
x 1




par Asgard bot tyr » 22/01/06, 18:23

Ik sta mezelf een aanpassing toe ...
Doping, JA, in het water, waarom niet, maar ook iets anders?
Of het nu benzine of diesel is, de motoren zijn multi-brandstof-multi-brandstof! De diversiteit kan een brandstof of een rijkere oxidator vervoeren. een "eenvoudige" reactor, naar mijn mening niet, barst het watermolecuul! Aan de andere kant, diesel, het lijkt me beter toegankelijk !!!
en ook :D door de luchtinlaat is het veel gemakkelijker om iets door te geven. Veel ongewenste of gebruikte vloeistof kan interessante eigenschappen hebben voor verbranding, eenmaal door de reactor geleid!
Dus, is doping in het meervoud of niet ???
0 x
kampioen
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 37
Inschrijving: 29/12/04, 08:41




par kampioen » 23/01/06, 08:48

wat staat er op de site van http://www.moteuraeau.fr.st/ is het niet correct. bovendien lijkt het erop dat er machines zijn die volgens de procedure bruin werken alles wat dit kan?
0 x
kampioen
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 37
Inschrijving: 29/12/04, 08:41




par kampioen » 23/01/06, 08:56

corrigendum, op dit moment wil ik geen motor laten draaien, maar gewoon gas produceren volgens de processen beschreven door meyer of brown en zie de interesse testen, begrijpen, zien hoe het werkt studeren, graven, graven. Dus een meyer of bruin plan dat voor mij in het lab werkt, zou een paradijs zijn. Of wie het ook heeft gedaan en die mij als eerste kan helpen, is welkom ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 23/01/06, 10:26

Vergeet deze schema's voor nu, niemand is er ooit in geslaagd om een ​​abnormale hoeveelheid gas mee te leveren.

Voor bruine gastoortsen is er niets uitzonderlijks, ze zijn alleen standaard elektrolyse van water.

Je maakt een cel die bijvoorbeeld 10A verbruikt bij 2V en je zet 110 in serie op gerectificeerde 220V. Het geeft u het equivalent van een elektrolyse van 10A x 110 = 1100A.

En een 1100A-elektrolyse levert 690 liter gas per uur.
Als u meer informatie wilt over standaardelektrolyse, raad ik u aan dit onderwerp te lezen: https://www.econologie.com/forums/electrolyse-amelioree-t1228.html

En qua vermogen zou zo'n apparaat 10A x 220V = 2.2kW zijn
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 150-gasten