Jlnaudin's mahg (help me het te begrijpen)

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
dudu x2
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 54
Inschrijving: 23/11/05, 14:08
Plaats: 49600

Jlnaudin's mahg (help me het te begrijpen)




par dudu x2 » 10/01/06, 02:32

Ik hou van JLNAUDIN (korte mening)

Ik vertrouw op deze ervaringen, inclusief de mahg, die zeker een van de beste successen is.

Hij slaagde erin een opbrengst te behalen van meer dan 1...

Meer informatie vindt u op zijn website...

http://jlnlabs.imars.com/mahg/index.htm

Ten slotte is dit wat ik wil, met uw hulp om het systeem beter te begrijpen, om kennis te exploiteren die ik kan proberen te reproduceren.

Dit is de reden waarom ik geïnteresseerd ben in mahg, maar ook omdat ik bezig ben met het uitvoeren van een geoptimaliseerde elektrolyse met NLC. (zie link in mijn avatar)

Ik vind dat er veel interessante informatie is die niet wordt uitgebuit...


Het is niet altijd gemakkelijk om te praten over iets dat je niet weet
Daarom stel ik voor om verder te gaan met vragen die we allemaal zullen proberen te beantwoorden.

ALS je besluit om aan de slag te gaan, ga ervoor terwijl ik wacht tot ik het systeem wat beter bestudeer.

als er sommigen zijn die vloeiender zijn (zowel op technisch vlak als op het gebied van Engels), stel ik zelfs voor dat ze gedetailleerd beschrijven hoe het werkt. gebruikte spanning, frequentie, uitleg over de constructie van de mahg, etc...

Ik wil eenvoudiger uitleggen hoe het werkt...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 10/01/06, 10:14

Dit proces speelt in op het verschil in reactie-enthalpie dat er zou zijn bij het breken van de waterstof (let op, het is geen kwestie van verbranding!)...Dat wil zeggen H2 -> 2 H+

Inderdaad ; Het zou minder energie kosten om H2 af te breken dan wat de energie uit de recombinatie van 2 atomaire waterstof zou opleveren. (zie het werk van langmuir)

https://fr.wikipedia.org/wiki/Irving_Langmuir

Wat het gebruik betreft, kunnen we een warmtepomp zonder warmtewisselaar zien...maar hoe zit het met de stabiliteit van de COP in de loop van de tijd?
Dernière édition par Christophe de 10 / 01 / 06, 10: 33, 2 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 10/01/06, 10:20

Zeg dudu, misschien moeten we de lopende zaken afmaken voordat we verder gaan met iets anders, toch???? : Lol: : Lol: : Lol: : Lol:

Want we doen alles tegelijk en er komt niets vooruit ;)

We zijn klaar met Pantone en elektrolyse en dan gaan we terug naar Meyer en Mahg?

Wat denk jij ;)
0 x
dudu x2
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 54
Inschrijving: 23/11/05, 14:08
Plaats: 49600




par dudu x2 » 10/01/06, 20:37

Ik was gewoon bezig met mijn hersens terwijl ik wachtte tot ik verder kon met het huidige systeem!!! : Oops:

het werkt nooit genoeg, dat kleine beest daar!!! : Lol:

En van mijn kant gaat het vooruit dsl ... Zelfs als het niet snel is. het was het wachten waard we besparen meer dan 200 € roestvrij staal ... :onheil:

en wat mij betreft, ik ben niet van plan mijn spade weer op de tractor van mijn vriend te plaatsen, omdat er lasnaden zijn die loskomen. Ik wil niet echt 2 of 3 liter water uit de motor laten lopen...

Nee, ik heb het laten gaan...

We hebben veel beter bij de hand... En ik probeer gewoon het principe van mahg beter te begrijpen om ideeën op te doen voor onze elektrolyse... : Wink:
0 x
Avatar de l'utilisateur
snono
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 22
Inschrijving: 22/11/04, 09:37




par snono » 11/01/06, 10:21

En je hebt gelijk.
Zoveel te ontdekken
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79111
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 11/01/06, 10:28

dudu x2 schreef:Wat mij betreft, ik ben niet van plan mijn spit weer op de tractor van mijn vriend te plaatsen, omdat er lasnaden zijn die loskomen. Ik wil niet echt 2 of 3 liter water uit de motor laten lopen...

Nee, ik heb het laten gaan...

Wij hebben veel beters voorhanden


Spad gemaakt door jou of door Apte?
Veel beter, dat is makkelijk gezegd... op papier ben ik bereid... in de praktijk twijfel ik...
0 x
Avatar de l'utilisateur
nlc
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 2751
Inschrijving: 10/11/05, 14:39
Plaats: Nantes




par nlc » 11/01/06, 10:35

Nee, hij deed het.

En voor elektrolyse zijn we binnenkort gerepareerd...
0 x
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 26/01/06, 17:44

Hallo !
Ik zou graag willen weten wat de aard is van de straling die door de MAHG wordt uitgezonden, omdat
hij zegt dat er geen abnormale straling (geen alfa-, bèta-, noch gamma- en röntgenstraling) wordt uitgezonden, maar hoe komt het dan dat de geigerteller een dosis ioniserende straling meet?
Als je er een laagje lood omheen moet leggen, is er genoeg uitstoot van radon en andere kerncentrales!
Persoonlijk ben ik sceptisch over de onschadelijkheid van zijn radioactieve “bouzin”!
Kan iemand uitleggen waardoor dit wordt veroorzaakt?
merci!
@ + en veel geluk !!!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6930
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2870




par gegyx » 27/01/06, 17:20

wirbelwind262 schreef:er wordt geen abnormale straling (geen alfa-, bèta-, noch gamma- en röntgenstraling) uitgezonden, maar hoe komt het dan dat de geigerteller een dosis ioniserende straling meet?

Lees in een andere forum:
een Geigerteller detecteert daadwerkelijk de ionisatie in de ijlgasbuis die als sensor dient, deze ionisatie kan op 4 manieren veroorzaakt worden:
1) Heliumkernen (alfa)
2) Elektronen (bèta)
3) Harde röntgenstraling of UV
4) Doorgang van een zeer krachtige HF-radiopuls


We kunnen filteren, met een scherm zoals een vel aluminiumfolie, dat de eerste 2 zal onderscheppen.
0 x
dudu x2
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 54
Inschrijving: 23/11/05, 14:08
Plaats: 49600




par dudu x2 » 06/02/06, 23:59

vervolg jongens het wordt interessant (sorry jongens als ik niet aanwezig ben maar ik werk hard aan mijn waterstofsysteem) ...


dus niet te veel tijd om zijn systeem te schillen


maar het bleef me interesseren!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 157-gasten