Saver gezien op ebay?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten

Saver gezien op ebay?




par paotop » 27/12/05, 09:19

het staat allemaal in de titel ...... minder verbruik, je redt de planeet, je bespaart geld, het lijkt zelfs dat het de haaruitval terugduwt....... mouai
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 27/12/05, 13:25

Bullshit...maar het wordt in ieder geval niet verkocht voor €200 zoals andere wonderbaarlijke producten...maar hey €45 voor niets, het is al niet goedkoop :D

Anders met andere leden hiervan forum we hebben besloten om op jacht te gaan naar deze economiracles-producten, dus als je geïnteresseerd bent om ons te helpen, graag gedaan!

Zie: https://www.econologie.com/forums/economiseu ... t1296.html
Dernière édition par Christophe de 26 / 03 / 08, 10: 30, 1 keer bewerkt.
0 x
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten




par paotop » 27/12/05, 16:48

moet het onderwerp op een post-it of met een speciaal paneel bovenaan zetten.

uiteindelijk zei ik dat zelf ................zomaar :D
ik ben niet de baas.... 8)
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79114
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 27/12/05, 16:51

het onderwerp testen?
0 x
gil67
x 17




par gil67 » 04/01/06, 19:23

hallo en gelukkig nieuwjaar, met je reactie gedraag je je als de tegenstanders van waterdoping. Het principe van magnetische polen op lucht- en brandstofleidingen is tientallen jaren geleden getest en goedgekeurd. Natuurlijk kan iedereen voor veel minder een vergelijkbare widget bouwen. In alle gevallen waren de testen formeel, het werkt. : Wink:
Het is duidelijk dat vandaag met de optimalisatie van de verbranding de resultaten minder interessant zijn.
Nu ik erover nadenk, vond ik een waterinjectiesysteem dat werd gebruikt naast een lucht / luchtwisselaar op een turbobenzinemotor. Het is interessant voor de benzinemotor omdat het benzine bespaart die bedoeld is om het mengsel bij de toelating te koelen, ik zou de link moeten vinden. Op deze manier wordt het verbruik met 20-30% verminderd, de efficiëntie wordt verhoogd met de verlaging van de temperatuur aan de inlaat.
Het systeem kan ook stroomopwaarts van een pantonereactor worden gemonteerd.
Gelukkig nieuwjaar 2006, dat het minder erg mag zijn dan 2005 : Wink:
(waar sta je voor de carrière van een leraar?)
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 04/01/06, 21:03

gil67 schreef:hallo en gelukkig nieuwjaar, met je reactie gedraag je je als de tegenstanders van waterdoping. Het principe van magnetische polen op lucht- en brandstofleidingen is tientallen jaren geleden getest en goedgekeurd. Natuurlijk kan iedereen voor veel minder een vergelijkbare widget bouwen. In alle gevallen waren de testen formeel, het werkt. : Wink:


Als we zoiets controversieels zeggen, kunnen we dan alsjeblieft bronnen geven zodat sceptici zoals ik van gedachten kunnen veranderen?

Dankjewel. En gelukkig nieuw jaar.
0 x
Avatar de l'utilisateur
PITMIX
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 2028
Inschrijving: 17/09/05, 10:29
x 17




par PITMIX » 04/01/06, 21:16

Hallo allemaal en gelukkig nieuwjaar.
Het is waar dat het het beste is om zoiets te testen om te zien of het werkt. Ik wacht nog steeds op iemand die me er een wil lenen.
Ik begrijp niet waarom het gunstig is om de inlaat te koelen terwijl we bij auto's de inlaatspruitstukken verwarmen met de koelvloeistof of met de uitlaat.
Waarom opwarmen als het nuttig lijkt om af te koelen?
De reactor lijkt de inlaat op te warmen, tenzij het een fout van mijn kant was... :?
0 x
gil67
x 17




par gil67 » 04/01/06, 23:44

Rulian schreef:
gil67 schreef:hallo en gelukkig nieuwjaar, met je reactie gedraag je je als de tegenstanders van waterdoping. Het principe van magnetische polen op lucht- en brandstofleidingen is tientallen jaren geleden getest en goedgekeurd. Natuurlijk kan iedereen voor veel minder een vergelijkbare widget bouwen. In alle gevallen waren de testen formeel, het werkt. : Wink:


Als we zoiets controversieels zeggen, kunnen we dan alsjeblieft bronnen geven zodat sceptici zoals ik van gedachten kunnen veranderen?

Dankjewel. En gelukkig nieuw jaar.

Ik heb geen verplichtingen.
Als je geweldige cultuur je echter toestaat om naar anderen te kijken forum je krijgt de antwoorden die je zoekt. Bovendien weet ik dat sceptici dingen niet voor elkaar krijgen, en het is vruchtbaarder om je energie te besteden aan het ontwikkelen van iets dan te proberen principiële sceptici te overtuigen.
Daarmee, Christophe en Christine, hebben jullie mijn steun en ik wens jullie veel geluk, laat je niet meeslepen in het proces. Met vriendelijke groet Giel
0 x
paotop
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 139
Inschrijving: 15/11/05, 11:35
Plaats: zuidwesten




par paotop » 09/01/06, 11:47

gil67 schreef:hallo en gelukkig nieuwjaar, met je reactie gedraag je je als de tegenstanders van waterdoping. Het principe van magnetische polen op lucht- en brandstofleidingen is tientallen jaren geleden getest en goedgekeurd. Natuurlijk kan iedereen voor veel minder een vergelijkbare widget bouwen. In alle gevallen waren de testen formeel, het werkt. : Wink:
Het is duidelijk dat vandaag met de optimalisatie van de verbranding de resultaten minder interessant zijn.
Nu ik erover nadenk, vond ik een waterinjectiesysteem dat werd gebruikt naast een lucht / luchtwisselaar op een turbobenzinemotor. Het is interessant voor de benzinemotor omdat het benzine bespaart die bedoeld is om het mengsel bij de toelating te koelen, ik zou de link moeten vinden. Op deze manier wordt het verbruik met 20-30% verminderd, de efficiëntie wordt verhoogd met de verlaging van de temperatuur aan de inlaat.
Het systeem kan ook stroomopwaarts van een pantonereactor worden gemonteerd.
Gelukkig nieuwjaar 2006, dat het minder erg mag zijn dan 2005 : Wink:
(waar sta je voor de carrière van een leraar?)


om de prestaties van een lucht/luchtwisselaar te verbeteren, geeft u deze water :D

techniek die lange tijd werd gebruikt in wegrally's.
Ik had aan Gr A- en WRC-auto's gewerkt, en de meeste hadden een watertank en een sensor op het gaspedaal die een waspomp aanstuurde om de wisselaar bij elke gasslag te besproeien en zo de warmte-uitwisseling te verbeteren.

de paar graden winst bij toelating lieten toe om een ​​snufje extra paarden te krabben... : Wink:

als het gaat om het denigreren van een systeem, als we een gehypte advertentie maken waarin staat "het is bewezen"..........."gegarandeerde resultaten"...........mijn hoofdkantoor ligt in Luxemburg............ :schok: nee, ik dwaal hier af... : Lol:

voor mij ruikt het naar rook vanwege de bewijzen dat ze er geen vooruit gaan.. zelfs als die er is....

niet meer dan voor waterdoping zul je me vertellen, maar hey............het is niet bewezen.............het is niet gegarandeerd..... .. maar het is niet duur :D
0 x
christ59000
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 7
Inschrijving: 29/10/05, 21:40




par christ59000 » 09/01/06, 12:50

paotop schreef:om de prestaties van een lucht/luchtwisselaar te verbeteren, geeft u deze water :D

techniek die lange tijd werd gebruikt in wegrally's.
Ik had aan Gr A- en WRC-auto's gewerkt, en de meeste hadden een watertank en een sensor op het gaspedaal die een waspomp aanstuurde om de wisselaar bij elke gasslag te besproeien en zo de warmte-uitwisseling te verbeteren.

de paar graden winst bij toelating lieten toe om een ​​snufje extra paarden te krabben... : Wink:
ja maar de injectie van water in de verbrandingskamers bespaart benzine en de grootte van de wisselaar, anders moesten we de kaart wijzigen waardoor injectie benzine alleen bedoeld was om de kop van de zuigers te koelen : Cry: , op Ford Cosworth waren sommige oorspronkelijk uitgerust met deze montage : Lol: dus homoloog, op de wrc en andere niet conform : Wink: nu over het systeem dat op eBay wordt verkocht, het lijkt me een beetje licht, maar ik heb een getuigenis nodig van iemand die het al heeft geprobeerd : Roll:
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 170-gasten