Pantone, turbulentie generator, conisch koperen gaas,

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1

Pantone, turbulentie generator, conisch koperen gaas,

par Nofy » 21/12/05, 19:16

Bonsoir à tous,
Hier sta ik op het punt de Pantone aan te vallen, ik heb alles gekocht, maar als ik alle berichten een beetje lees, weet ik niet echt wat ik moet doen ... Inderdaad, de Pantone is dat niet zo simpel, terwijl een turbulentiegenerator, André manier, veel gemakkelijker lijkt te bereiken en brengt als ik het goed begrijp, ongeveer dezelfde resultaten ... om nog maar te zwijgen over het conische koperscherm in de inlaat die gedaan in minder dan twee, en wat ook spectaculaire resultaten oplevert ... en als we de twee combineren, vraag ik me af of we de besparingen vermenigvuldigen ... Dus vertel me of ik de plaat mis en of Ik de Pantone aanvallen?
Nofy (droom)
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

par Andre » 21/12/05, 20:12

Hallo,
Ja, je staat naast de baan
wat je moet weten met de draadkegel, zelfs bij hoogspanning is het resultaat niet meetbaar, dus ik stopte met proberen en elimineerde dat.
Qua turbulentie geldt dit niet voor alle voertuigen, het werkt heel goed op een multi-point injectiemotor (ik zeg heel goed op lange ritten, maar rijden in de stad geen verbetering of heel weinig, afhankelijk van de afstanden) van reizen.
Magneten hebben ook een minimale winst, maar er is een meetbare.
Voor de panton is het een beetje hetzelfde op lange reizen is er winst, maar rijden in de stad en in de winter is het eerder alsof er niet tenminste de kaarsen schoon zijn, evenals de motorolie (ik heb het natuurlijk over echte kou van -10 tot -20)
Hoewel ik hierboven werk aan een oplossing voor de koude pantonwandeling.
Als je nu al deze verbeteringen tegelijkertijd samenvoegt, zijn de winsten niet cumulatief, zoals afzonderlijk genomen,
omdat ze allemaal min of meer inwerken op de verbranding in de motor.
Het is als lagen beschermende verf voor roestwering, zelfs als je 20 lagen aanbrengt, zal het niet meer beschermen ...

Andre
0 x
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1

par Nofy » 22/12/05, 20:52

Goodnight Andrew
Bedankt voor je reactie en ik zal daarom de Pantone aanvallen.
Ik hou je op de hoogte als je gaat.
Nofy
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042

par Christophe » 14/08/06, 13:26

0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 277-gasten