"Econopro"

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
The Passing
x 17

"Econopro"




par The Passing » 10/12/05, 13:59

Ik weet niet wat het waard is ... een vriend heeft me zojuist de link gegeven:
http://lcn.canoe.com/lcn/sciencesetmede ... 82052.html

Ze praten er hier ook over:
http://news.caradisiac.com/Revolution-d ... -emissions

Nog een zwendel :)

-> http://www.parcelledevie.com/mt-comment ... ry_id=2691
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 10/12/05, 17:30

Onzin, zie mijn reactie op de pagina die u citeert: http://news.caradisiac.com/Revolution-d ... -emissions

Wanneer komt de "econolopro" boefset in hetzelfde genre?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 10/12/05, 17:34

Daarover gesproken, wilt u een map maken van al deze oplichters? Met tegenbewijs voor de sleutel?

Inderdaad, al deze charalante dingen schaden het systeem G waterinjectieproces (wat werkt) omdat mensen die eenmaal opgelicht worden niet gedaan zullen worden 2 ... Dus zo veel om het meest transparant te zijn met schroef onze positie ten opzichte van deze magnetische "artefacten", ionisator, fotonizer ... enzovoort :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 10/12/05, 19:52

econology schreef:Daarover gesproken, wilt u een map maken van al deze oplichters? Met tegenbewijs voor de sleutel?


welkom

Ik monteer pantones "serieus" aan het lid van mijn assosse; met garantie en als we niet tevreden zijn, ontmantelen we en we TERUGBETALEN (sinds een jaar sinds ik ben begonnen, heb ik € 2500 uit mijn zak; de vereniging zal me terugbetalen wanneer ze krijgt een beurs : Lol: ). Dus als het nodig is om de boeven af ​​te vuren die ons allemaal schaden, ben ik 200/100 met jou Christophe.
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
The Passing
x 17




par The Passing » 10/12/05, 19:53

Ik denk dat de zwendel directory inderdaad nuttig zou zijn, regelmatig komen er vragen terug ...
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 11/12/05, 09:34

Ok hoe doen we dat?

De meest "eerlijke" zou zijn om deze wondere economizers echt te testen voordat ze kapot gaan ... Persoonlijk onmogelijk Ik heb geen auto of bank (dan verbruikt mijn motorfiets al heel weinig, minder 5,3L voor 100 pk ...) ... Dus ook niet:
1) we kopen (krijgen we een lening?)
2) we vinden getuigen tevreden of niet door het systeem in kwestie
3) ...?

Bovendien is dit testsysteem een ​​van de basisideeën van de vereniging "econology" die, zoals u weet, in 2006 wordt gelanceerd :)
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 11/12/05, 10:00

welkom
Als u ze kunt lenen of financiering kunt vinden om ze te kopen; de beste oplossing omdat een serieproduct : Lol: en niet aangepast voor de test (zie seriewagens en "journalisten" voertuigen; bij citröen à la janais in rennes is er een speciale werkplaats die alleen auto's voor journalisten maakt). :onheil:
Ik heb tijd en voertuig om alle testen uit te voeren die ons interesseren.
@+
zac
PS: behalve van 26/12 tot 23/01 omdat ik pantones ga monteren in Madagascar.
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)

Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
aidiv
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 103
Inschrijving: 20/12/04, 18:57




par aidiv » 11/12/05, 16:58

hallo, wat me aan dit soort artikelen doet glimlachen is deze zin:

"Dit apparaat zou giftige emissies elimineren en het brandstofverbruik verminderen, terwijl de motorprestaties worden verbeterd."

Ik ben er zeker van dat door er goed uit te zien, de uitlaatlijn roest en de carrosserie zal verwijderen.

Als er één ding in het leven is dat ik heb begrepen, is het dat er bij elk voordeel altijd een nadeel is en dat dit soort apparaat alleen maar voordelen lijkt te hebben? ?

zoals de ramen op tv met de schone 9000 turboplus
uw motor herwint 100% van zijn oorspronkelijke vermogen
100% van de vervuilende uitstoot wordt verminderd
100% enz ...

met dit soort product is de motor minder slecht, maar ik beweerde dat het beter was dan wanneer het nieuw was. slecht

dat is mijn mening.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79323
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11042




par Christophe » 11/12/05, 17:26

Met dit soort product de enige zekerheid die de koper heeft: het is dat zijn portefeuille met een paar honderd € wordt verlicht : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 11/12/05, 18:55

Ja, ik zou echt een map met oplichting vinden. En als het niet wordt getest, is het slechts een samenvatting van de discussies die we hebben over de forum (links hierboven).
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 135-gasten