Polijsten met lage motor, spatten, boosterpomp, voeding

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

Polijsten met lage motor, spatten, boosterpomp, voeding




par Andre » 18/06/13, 16:29

Dag
Omdat we het over prestaties hebben
Wanneer bij een Jetta-diesel het brandstoffilter begint te verstoppen, stijgt het verbruik vergeleken met een nieuw filter.
en als we een facetboosterpomp plaatsen, neemt het verbruik af bij gelijke snelheid bij 100 km/u?
Als het aan het luchtfilter zat, zou ik het begrijpen, maar de brandstoffilter?
Probeert iemand anders een Factet-boosterpomp in de buurt van de tank te installeren?
Over het algemeen worden deze pompen geïnstalleerd voor het lopen met aardappelolie
maar het is een verbetering ten opzichte van diesel.
Af en toe controleer ik de hoeveelheid brandstof op de retourleiding, dit is een indicatie dat het brandstofcircuit gezond is (soms is het de tankzeef die de brandstofleidingen verstopt, belachelijk klein)


Andre
0 x
mop44
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 22/02/10, 14:19
Plaats: rendier




par mop44 » 18/06/13, 16:40

Als je een goed nummer wilt, ken ik een proces om de prestaties te verbeteren. Het probleem is dat het helemaal niet eenvoudig is, het duurt lang en je moet voorzichtig zijn.
het proces bestaat uit het polijsten van de krukas in spiegelglans. Als dit goed wordt gedaan, kun je een efficiëntie van 20% behalen!
zoals ik al zei, het is niet eenvoudig, omdat je de krukas waaraan je gaat werken binnen handbereik moet kennen om geen vitale delen ervan te beschadigen die fataal kunnen zijn voor de motor (smeergat, enz.).
bij dit proces spelen we met de wrijvingscoëfficiënt van de krukas die in olie baadt, voor degenen die al hebben gezien dat de krukas een warmgewalst metaal is dat het uiterlijk van varkensleer geeft (of de huid van je vrouw als ze zwanger is), wat een veel weerstand tegen het goud van de beweging in de olie;
zoals ik al zei, het is erg lang geleden dat het voor de komst van het varkensleer-aspect met het spiegelglans gepolijste aspect in honderd van een gemakkelijk uur telt en dat met de uitrusting die natuurlijk goed gaat !!
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 18/06/13, 16:51

Andre schreef:Dag
Omdat we het over prestaties hebben
Wanneer bij een Jetta-diesel het brandstoffilter begint te verstoppen, stijgt het verbruik vergeleken met een nieuw filter.
en als we een facetboosterpomp plaatsen, neemt het verbruik af bij gelijke snelheid bij 100 km/u?
Als het aan het luchtfilter zat, zou ik het begrijpen, maar de brandstoffilter?
Probeert iemand anders een Factet-boosterpomp in de buurt van de tank te installeren?
Over het algemeen worden deze pompen geïnstalleerd voor het lopen met aardappelolie
maar het is een verbetering ten opzichte van diesel.
Af en toe controleer ik de hoeveelheid brandstof op de retourleiding, dit is een indicatie dat het brandstofcircuit gezond is (soms is het de tankzeef die de brandstofleidingen verstopt, belachelijk klein)
Andre


als een boosterpomp het verbruik verlaagt, bewijst dat dat de pomp niet goed werkt, en dat een boosterpomp de werking ervan verbetert: betere timing? hogere druk en betere verneveling?

Is dit defect dat door dwangvoeding wordt verbeterd een origineel defect of te wijten aan een versleten pomp?
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 18/06/13, 16:55

mope44 schreef:Als je een goed nummer wilt, ken ik een proces om de prestaties te verbeteren. Het probleem is dat het helemaal niet eenvoudig is, het duurt lang en je moet voorzichtig zijn.
het proces bestaat uit het polijsten van de krukas in spiegelglans. Als dit goed wordt gedaan, kun je een efficiëntie van 20% behalen!
zoals ik al zei, het is niet eenvoudig, omdat je de krukas waaraan je gaat werken binnen handbereik moet kennen om geen vitale delen ervan te beschadigen die fataal kunnen zijn voor de motor (smeergat, enz.).
bij dit proces spelen we met de wrijvingscoëfficiënt van de krukas die in olie baadt, voor degenen die al hebben gezien dat de krukas een warmgewalst metaal is dat het uiterlijk van varkensleer geeft (of de huid van je vrouw als ze zwanger is), wat een veel weerstand tegen het goud van de beweging in de olie;
zoals ik al zei, het is erg lang geleden dat het voor de komst van het varkensleer-aspect met het spiegelglans gepolijste aspect in honderd van een gemakkelijk uur telt en dat met de uitrusting die natuurlijk goed gaat !!


de krukas borrelt nooit in olie, maar in de lucht... gewoon bespat met olie

Ik zou graag willen geloven dat het polijsten van de krukas iets verbetert aangezien alle raceauto's mooie, goed gepolijste krukassen hebben... maar de winst zal een paar% zijn, nooit 20%

voor een raceauto maakt polijsten hem vooral lichter en sterker
0 x
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 18/06/13, 19:00

chatelot16 schreef:
dit soort dingen bestaat al voor grote motoren en we naderen een efficiëntie van 50%, en dat verdubbelt bijna het vermogen van een motor met dezelfde cilinderinhoud ... dus je zou een motor nodig hebben die half zo groot is


Ja, het bestaat! Maar het wordt niet gegeven!
0 x
Avatar de l'utilisateur
chatelot16
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6960
Inschrijving: 11/11/07, 17:33
Plaats: Angouleme
x 264




par chatelot16 » 18/06/13, 19:13

Als je geld wilt besparen, moet je natuurlijk de prijs betalen ... maar de prijs die je gaf voor de schnellgroep van je methanisator is niet overdreven

het is eerder de prijs van een gewone auto met een hoop nutteloze snufjes die ik overdreven vind!

nutteloze gadgets om de prijs op te drijven en motoren die te klassiek zijn, zonder op kleine schaal te proberen wat op grotere schaal al werkt...
0 x
Avatar de l'utilisateur
loopyng84
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 114
Inschrijving: 12/01/13, 07:38
Plaats: 84




par loopyng84 » 18/06/13, 19:37

Ik dacht dat het polijsten eerder bedoeld was voor de hoge motor om de beheersing van de in- en uitlaat te verbeteren

wat betreft de krukas is het eerder een balanceren
0 x
"we erven het land niet van onze voorouders, we lenen het van onze kinderen" St Exupéry
Avatar de l'utilisateur
Did67
Modérateur
Modérateur
berichten: 20362
Inschrijving: 20/01/08, 16:34
Plaats: Elzas
x 8685




par Did67 » 18/06/13, 19:53

chatelot16 schreef:als je geld wilt besparen, moet je natuurlijk de prijs betalen ... maar de prijs die je gaf voor de schnellgroep van je methanisator is niet overdreven ..


Ben bovenal, het is een machine die 8 uur per jaar draait, 500 jaar gegarandeerd! Waarna een "zware" facelift het weer moet doen beginnen...

Bij een gemiddelde snelheid van 50 km/u zou dat... 3 miljoen km zijn in 7 jaar!!!

Dit geeft ruimte om zelfs een zeer geavanceerde en dure kleine "caloriewringer" af te schrijven.

Dit is een heel andere dimensie van mechanica dan we gewend zijn!

Zodat iedereen het begrijpt, hebben we het over een turbine die is gemonteerd op Schnell dual-fuel warmtekrachtkoppelingseenheden, gebouwd op basis van Scania-dieselmotoren, op de uitlaat, na de turbo, om de energie terug te winnen (30 of 60 kW extra op groepen gaan dan naar 250 kW) bij 50 tpm:

http://www.schnellmotor.de/sm/leistunge ... nenten.php

Het totale elektrische rendement bedraagt ​​45% (elektriciteitsproductie vergeleken met verbruikte energie).
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 18/06/13, 21:59

Andre schreef:Dag
Omdat we het over prestaties hebben
Wanneer bij een Jetta-diesel het brandstoffilter begint te verstoppen, stijgt het verbruik vergeleken met een nieuw filter.
en als we een facetboosterpomp plaatsen, neemt het verbruik af bij gelijke snelheid bij 100 km/u?


Een enigszins soortgelijk probleem bij mijn R19, als er iets te veel benzine in het dieselcircuit zit, werkt deze niet echt goed of echt regelmatig. Na het starten van de boosterpomp (halverwege tussen motor en tank) is alles weer normaal. In het passagierscompartiment vertonen de doorzichtige plastic slangen die naar de brandstofstroommeter leiden een "regelmatige" doorgang van grote bellen. Wanneer de boosterpomp wordt gestart, lijkt deze een zekere afvoer van de gassen te bewerkstelligen.

Af en toe controleer ik de hoeveelheid brandstof op de retourleiding, dit is een indicatie dat het brandstofcircuit gezond is (soms is het de tankzeef die de brandstofleidingen verstopt, belachelijk klein)


Niet slecht de test, maar ik kon niet vaststellen of er ergens een luchtinlaat is, de leidingen lijken schoon en droog en ik heb klemmen toegevoegd... :frons: Hoe kan hij zoveel gas door deze pijp laten stromen? Depressie te groot?
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839




par Flytox » 18/06/13, 22:10

chatelot16 schreef:
mope44 schreef:Als je een goed nummer wilt, ken ik een proces om de prestaties te verbeteren. Het probleem is dat het helemaal niet eenvoudig is, het duurt lang en je moet voorzichtig zijn.
het proces bestaat uit het polijsten van de krukas in spiegelglans. Als dit goed wordt gedaan, kun je een efficiëntie van 20% behalen!
zoals ik al zei, het is niet eenvoudig, omdat je de krukas waaraan je gaat werken binnen handbereik moet kennen om geen vitale delen ervan te beschadigen die fataal kunnen zijn voor de motor (smeergat, enz.).
bij dit proces spelen we met de wrijvingscoëfficiënt van de krukas die in olie baadt, voor degenen die al hebben gezien dat de krukas een warmgewalst metaal is dat het uiterlijk van varkensleer geeft (of de huid van je vrouw als ze zwanger is), wat een veel weerstand tegen het goud van de beweging in de olie;
zoals ik al zei, het is erg lang geleden dat het voor de komst van het varkensleer-aspect met het spiegelglans gepolijste aspect in honderd van een gemakkelijk uur telt en dat met de uitrusting die natuurlijk goed gaat !!


de krukas borrelt nooit in olie, maar in de lucht... gewoon bespat met olie

Ik zou graag willen geloven dat het polijsten van de krukas iets verbetert aangezien alle raceauto's mooie, goed gepolijste krukassen hebben... maar de winst zal een paar% zijn, nooit 20%

+ 1;

Voor een raceauto maakt polijsten hem vooral lichter en lichter meer solide


Beter bestand tegen vermoeidheid dan sterker. Een ander voordeel van polijsten ten opzichte van "varkensleer" is dat het veel betere kwaliteitscontroles mogelijk maakt voor de detectie van scheuren / metallurgische indicaties voor veel niet-destructieve controles (Dye Penetrant, Ultrasound, Eddy Currents, testen van magnetische deeltjes, enz.). De belangstelling voor een productievoertuig is eerder beperkt.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 193-gasten