Brandstof elektromagnetisme

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12

Brandstof elektromagnetisme




par Andre » 02/12/05, 15:49

Hallo,
Gisteravond is bij de nieuwe Canadese TVA een kastje gepresenteerd wat vreemd genoeg lijkt op het magnetische circuit dat op de benzineleidingen is geplaatst, op het eerste gezicht lijkt het langer en is er
een voeding, deze is gemaakt door een team uit Toronto de auto stond op een belastingstestbank,
Hij praat over vervuiling, nul nox, nul Co2 en brandstofverbruik en meer vermogen...
Ik blijf sceptisch over nul vervuiling, journalisten in Canada
en de jouwe zou zeggen dat ze allemaal van dezelfde school komen.
Ik zag ze aan het werk tijdens het kerstbezoek van Haliday aan Lac Sacccacomie.

Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
nonoLeRobot
Master Kyot'Home
Master Kyot'Home
berichten: 790
Inschrijving: 19/01/05, 23:55
Plaats: Beaune 21 / Paris
x 13




par nonoLeRobot » 02/12/05, 16:04

ha ha ha ha :P Zero Co2 je hebt de verkeerde post André moest het in de categorie humor plaatsen.

:D Nee, ik maak een grapje, ik denk dat je nul CO bedoelde, anders maken deze journalisten me ook aan het lachen. :D
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 02/12/05, 16:33

Ha deze journalisten, zullen ze moeten inschrijven voor scheikundecursussen!

Op de Pantone-video noteerden ze ook CO2 in plaats van CO...

Ik dacht dat het verschil tussen koolmonoxide en kooldioxide (CO en CO2) op school werd geleerd. Misschien hebben ze geen baccalaureaat?

Dus heren op doorreis:

CO2 is afkomstig van volledige verbranding en metabolisme, ademhaling, fermentatie. Het veroorzaakt onder meer broeikaseffecten. De combinatie met hemoglobine geeft carbhemoglobine dat omkeerbaar is.

CO is het resultaat van onvolledige verbranding en is gevaarlijk omdat het een zeer sterke affiniteit heeft met hemoglobine. Het wordt afgewezen door motoren, ketels, elk slecht afgesteld thermisch apparaat. Er zijn specifieke detectoren tegen dit gas op de markt om dodelijke vergiftiging te voorkomen (in Frankrijk 300 doden per jaar op 6000 koolmonoxidevergiftigingen).
Toen ik een kind kreeg, heb ik de veertig euro geïnvesteerd om er een bij mijn wandketel te plaatsen, en als eigenaar betrokken bij de beveiliging heb ik er een in het gehuurde appartement naast de gasboiler gezet.
0 x
pe
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 23/01/07, 14:36

onvolledige brandstofverbranding




par pe » 23/01/07, 14:46

Hallo,

Ik zou graag de uitstoot van NOx en Co willen vinden tijdens de verbranding van brandstof! op een van de artikelen van de site is sprake van volledige verbranding aan het einde van het artikel was site:
"Er volgt sowieso een artikel met de studie van onvolledige verbranding (vorming van CO) en niet-ideaal (vorming van Nox)"
Ik wil deze studie vinden?
bedankt voor het rpd me!
Ik wist niet waar ik heen moest. Ik nam het eerste onderwerp van de forum op weg naar cumbustion...
Dankjewel ,
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 247-gasten