Verbetering Rendement / verbranding Motoren Explosie

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
brenamanf
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 03/05/13, 11:36

Verbetering Rendement / verbranding Motoren Explosie




par brenamanf » 03/05/13, 11:55

Hallo iedereen!


Ik sta er niet om bekend forums econology of Overunity omdat ik nooit de tijd heb genomen om me te registreren. Ik blader regelmatig op deze sites voor ideeën en verbeteringen aan interne verbrandingsmotoren.
Ik profiteer momenteel van mijn werkloosheid om mezelf te wijden aan een project dat mij na aan het hart ligt: de toename van de reductie van een verbrandingsmotor.

Ik ben daarom op zoek naar een klein team om te onderzoeken wat voor iedereen mogelijk en haalbaar is, tegen lagere kosten.

De resultaten en geavanceerde worden gepubliceerd op Econology and Overunity.
Als het project groeit en een forum slaagt er niet in om de tests en prototypes goed te kanaliseren, ik heb een server klaar voor alle soorten webplatforms die nodig zijn voor een goede samenhang.

Vragen / Waarom:

Een team?
Om te reflecteren is het beter om meerdere te zijn, en we gaan veel sneller vooruit!

Tegen lagere kosten?
Meneer iedereen heeft niet noodzakelijkerwijs alle benodigde apparatuur, het zal nodig zijn om een ​​equivalent / oplossing te bieden om gemakkelijk te verkrijgen of aan te passen.

Wie ben ik en wat kan ik meenemen?
Ik ben momenteel werkloos en heb een 205 Junior.
Raadpleeg de 2eme-posities voor meer informatie.
Ik heb kennis van informatica en mechanica, en een prototype heeft mijn troeven in elektronica (Arduino ...)

Wie is er misschien geïnteresseerd om lid te worden van dit team?
Iedereen met zijn ideeën of kennis en in staat om te debatteren en / of te experimenteren met testen.

En wat gaan we doen? Wat is de ontwikkelingsas?
Zie 2eme-berichten


PS: Sorry voor alle spelfouten, ik post vanaf Android ...
0 x
brenamanf
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 03/05/13, 11:36




par brenamanf » 03/05/13, 11:56

Dus ik werk aan een 205 Junior:

Vetgedrukt wordt bereikt


Wat zijn de beoogde assen?
  1. Overschakelen naar een meer vloeibare olie
      Verminderde weerstand tegen olie
      Schakel over naar 5W40 in plaats van 10W40
  2. Brandstof modificatie
  3. Verbeterde ontsteking
      "Multi-Spark" -ontsteking
      60 000V-spoel
      HV-condensator op spoeluitgang
  4. Verbetering van het lucht / brandstofmengsel
  5. Verbetering van het koelsysteem
  6. Verwijderen van de dynamo
      Peltier cel voeding
  7. Interne aanpassing
      Motor in balans brengen
      Het vliegwiel verlichten
      Verhoogde compressie
  8. Uitlaat verbetering
      Warmteterugwinning (Peltier?)
      Gasterugwinning (EGR?)
      Terugwinning van uitlaatlucht (Turbo?)
  9. Water injectie
  10. Waterstof injectie



[Pagina wordt regelmatig gewijzigd]
Laatste update: May 10 door Remundo.
Dernière édition par brenamanf de 03 / 05 / 13, 12: 09, 2 keer bewerkt.
0 x
brenamanf
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 03/05/13, 11:36




par brenamanf » 03/05/13, 11:57

Gepubliceerd door Remundo: post voorlopig vide
0 x
Avatar de l'utilisateur
highfly-addict
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 757
Inschrijving: 05/03/08, 12:07
Plaats: Pyreneeën, 43 jaar
x 7




par highfly-addict » 03/05/13, 18:13

Sorry, slib is niet mijn ding ...

Anderzijds moet ik u hier op wijzen forum, kunt u uw berichten alleen voor een korte periode bewerken nadat ze voor het eerst zijn verzonden.
0 x
"God lacht om degenen die de gevolgen betreuren waarvan zij de oorzaken koesteren" BOSSUET
"Op zien wat gelooft"Dennis WEIDEN
brenamanf
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 03/05/13, 11:36




par brenamanf » 10/05/13, 12:55

Le forum omdat ik geen regelmatige aanpassingen toestond, zou ik, dankzij de beheerders, van tijd tot tijd de eerste 3-berichten aanpassen om een ​​actueel overzicht te hebben.

Er wordt een server met een domeinnaam gemaakt.
Hiermee kunnen ervaringen en het project gemakkelijker worden gevolgd.

Ik begon links naar pagina's / foto's te plaatsen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 10/05/13, 23:42

Het brengt me een beetje in verwarring ...

Het ziet eruit als slecht medicijn: cocktail van medicijnen, zonder te weten welke werkt ...

op een 205 junior: als ik me goed herinner, is het een auto van 20 jaar geleden.
wat heeft het voor zin om een ​​motor zo oud te verbeteren als we 10 of 20% hebben gewonnen sinds we de injecties hebben verbeterd. Zou het niet interessanter zijn om te zien of we de hypermoderne motoren van vandaag nog beter kunnen gebruiken?
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
brenamanf
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 03/05/13, 11:36




par brenamanf » 11/05/13, 11:35

Het lijkt er inderdaad op.

Ik wil eerst mezelf uitleggen over de keuze van het voertuig:
    - 205 is een familieaangelegenheid met ons
    - Ik pleit voor de "Het was eerder beter"
    - De 205 heeft een zeer goede motor en veel mensen en onderdelen zijn nog steeds beschikbaar
    - Ik heb zojuist de motor opnieuw opgebouwd

Betreffende de beoogde assen:
    Ik ben niet van plan alles te mixen en een monumentale soep te maken.
    Het zou meer een kwestie zijn van kijken wat het mogelijk is om te doen, op een voertuig dat nog in omloop is, met veel motor in de buurt, en welke meneer iedereen zou kunnen reproduceren
    Daarnaast is het een kwestie van het verkennen van onderwerpen die al zijn benaderd op Econology of Overunity.
    Maar op een meer geavanceerde manier, door te verkennen verschillende patenten, ...
    Voorbeeld van turbulentie generator


ethanol:
Pompen zijn beschikbaar en veel mensen willen graag geld besparen, maar soms kan het gebrek aan kennis of angst het terug laten gaan.
Sommige antwoorden die we op internet kunnen zien, van het type, niet op voertuigen vóór 2000 omdat vernietiging van de zegels vaak wordt voorgesteld, ondanks veel mensen die met voertuigen tussen 1987 en 1990 rijden, die geen probleem!

Meer geavanceerde aanpassingen:
Het verwijderen van de alternator is een belangrijke stap die al grote besparingen oplevert.
Op een modern voertuig kan de verwijdering ervan ingewikkelder of zelfs onmogelijk zijn.
Bovendien is de beschikbare ruimte onder de motorkap veel hoger op onze goede oude auto.

In geval van vooruitgang ben ik niet van plan op een 205 te blijven!
Ik heb een Mégane Coupé RXI 1.6 16S en ben van plan hem aan hetzelfde lot te onderwerpen.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 11/05/13, 12:35

Nou, de keuze voor 205, ik bespreek het niet. Ik had de gelegenheid om er een paar dagen te huren: deze auto heeft veel kwaliteiten.

De "ten minste houdbaar tot": blah! Ik zal maar één voorbeeld nemen: ik had een Datsun (Nissan) 120 A uit de jaren 70, 6,5 l / 100 km, met een zeilboot onderaan en 4 mensen aan boord. OK, maar het was vervuild met NO², het roestte in 4 jaar en het zou de jongens die hun tijd besteden aan crashtests aan het lachen hebben gemaakt. en ik zou geen Dacia Logan inruilen voor mijn BMW uit 1969 die 14 liter verbruikt in de stad, niet ophoudt, begon te trillen bij 120 km / u en bijna mijn linkerknie neukte omdat het pedaal koppeling was hard (wat zelf oneindig veel prettiger was om in te rijden dan een VW 1600 snel terug)

Andere dingen storen me: je gaat me niet laten geloven dat Peltier / Seebeck-modules voldoende energie zullen produceren voor de behoeften van de auto. U zou waarschijnlijk meer winnen door een zonnepaneel op het dak en een tweede batterij te hebben om de alternator te ontlasten (bijvoorbeeld door deze los te koppelen bij inactiviteit)

Wat betreft de olie: misschien (wat ik denk dat de jongens die een olie hebben voorgeschreven, geen idioten zijn), maar zou het niet beter zijn om over te stappen op hoogwaardige synthetische smeermiddelen: een vriend van mij dus rijdt een VW Transporter diesel 750.000 km voordat deze wordt doorverkocht (en ik weet dat deze nog steeds draait sinds 2 of 3 jaar)

Vergis je niet, ik ben niet gewend om projecten "kapot te maken", ik wil je gewoon wat tijd en geld besparen.
0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be
brenamanf
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 03/05/13, 11:36




par brenamanf » 11/05/13, 13:19

Ik denk dat een Peltier-cel voldoende energie voor de auto kan produceren:
    - Het produceert alleen een hete motor, dus zodra de reis is voltooid, gaat het opladen door!
    - Het is waar dat u voor een korte reis misschien denkt dat dit nogal gevaarlijk is, maar als de motor goed is geïsoleerd (CF de Shell-auto) zal warmte sneller worden geproduceerd.
    Ik herinner me dat ik een voertuig van Shell las na een race die in staat was om veel Kms te rijden, de motor was volledig geïsoleerd.
    Als iemand de link heeft, ben ik geïnteresseerd

    - Als ik peltiercel zeg, bedoel ik het vervangen van de radiator door een reeks peltiercellen. 4-cel van 100W - 10A op een hoogte van 3 zou 120 A produceren?
    - Om nog maar te zwijgen over degene die op de uitlaat kan worden geplaatst.


De tweede batterij kan interessant zijn als de eerste vol is en een elektrische motor aandrijft in plaats van de alternator.
0 x
Avatar de l'utilisateur
olifant
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6646
Inschrijving: 28/07/06, 21:25
Plaats: Charleroi, centrum van de wereld ....
x 7




par olifant » 11/05/13, 14:10

0 x
olifant Supreme Ere éconologue PCQ ..... Ik ben te voorzichtig, niet rijk genoeg en te lui om bespaart de CO2! http://www.caroloo.be

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 282-gasten