Plasma-stoommachine

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk

Plasma-stoommachine




par Sdc77 » 23/11/05, 11:52

Hallo iedereen.
Ik wil graag uw mening over deze bestanden:

01
02
03
et
mijn gedeeltelijke vertaling van 01

Het lijkt erop dat de man zijn auto dagelijks (chevrolet camaro 1978, V8 5,7L) in het water laat rijden en alleen in het water !!
Het werkt blijkbaar op carburateurmotoren en zonder elektronische ontsteking zou het voldoende zijn om een ​​voeding 12V-100V ~ 60Hz 750W en andere dingen toe te voegen die ik nog niet noodzakelijk begrijp, maar ik werk eraan. In feite stuurt het water rechtstreeks de carburateur in, nadat het de grootte van de sproeiers heeft vergroot, en zijn systeem wijzigt de ontstekingsvolgorde, genereert een plasma en laat de motor lopen. :schok:
Deze man sprak in juli van dit jaar over zijn systeem (2005) en wil er geen gebruik van maken (en dat begrijpen we, Cf S. Meyer). Dus sommigen zullen beginnen te speculeren "het is niet mogelijk ..." alleen voor het moment van wat ik begrijp van 2 andere documenten, wordt het niet geweigerd, en het kan zijn dat het werkt effect !!

Ndc.
0 x
Avatar de l'utilisateur
bob_isat
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 290
Inschrijving: 26/08/05, 18:07




par bob_isat » 23/11/05, 12:23

je zou christophe moeten vragen die de watercars al een tijdje min of meer volgt.

Jammer van de pagina-realisaties op http://sdch2o.free.fr is ontoegankelijk ...

de plot geen twijfel. : Wink:

wat betreft de video van Mr. Dingle, ik geloof dat ze al het onderwerp is geweest van een post op de forum.
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 23/11/05, 12:28

Nee, geen samenzwering, het is gewoon dat ik deze pagina nog niet heb gedaan omdat mijn ervaringen tot nu toe niet werken : Cry: !!
0 x
Rulian
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 686
Inschrijving: 02/02/04, 19:46
Plaats: Caen




par Rulian » 23/11/05, 13:46

Ik zou de flap niet willen laten genieten, maar als er geen bewijs is dat deze assemblage niet werkt, is er dan een die bewijst dat het werkt?

Dit soort apparaat, 100% watermotor, surunitaire machines ... zijn van nature theoretisch onmogelijke machines, ik denk dat er geen doctoraat nodig is om erachter te komen. We kunnen hen daarom niet het voordeel van de twijfel geven, maar liever op hun hoede zijn ... totdat het bewijs is geleverd. Maar we wachten nog steeds.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/11/05, 13:55

Ik zou niet veel te zeggen hebben op deze pagina's gaan we rond in cirkels rond Meyer (zonder het geheim te vinden als het geheim er was) en dit argument overtuigt me nauwelijks:

"(Ps: de PRO" het zou werken, het zou bekend zijn "onthouden, we doden niet iemand die iets uitvond dat niet werkt !!)"

Bovendien heeft hij de econologievideo op Meyer (die van 35,1 Mo) opnieuw geformuleerd en hernoemd, wat niet erg correct is en hij citeert Daniel Dingle, die zeker de bron is (Benoit du forum ging hem zien) een boef ...

Hoe dan ook, ik ga een kijkje nemen in de .pdf: sommige elektromechanische "vonkbruggen" -diagrammen zijn interessant. Op de video zien we inderdaad dat Meyer een vergelijkbaar systeem gebruikt (dat eruitziet als een kleine elektromotor). Ik denk dat dit de beste manier is om een ​​hoge spanning met een hoge frequentie te bereiken ... maar het geeft niet de frequentie om te gebruiken!
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 23/11/05, 14:37

Ik heb je niet gevraagd om op MIJN site te reageren !! De video kreeg ik via ed2k dus er is niets mis.
Hier vertel ik je over DIT proces dat lichtjaren verwijderd is van Meyer !! Het lijkt meer op een stoommachine dan op een elektrolyse.
Er zit geen elektrolyseur in het bignou, alleen een aanpassing aan het ontsteken van de motor.

Ik zou de flap niet willen laten genieten, maar als er geen bewijs is dat deze assemblage niet werkt, is er dan een die bewijst dat het werkt?


De man wordt geconfronteerd met dit soort opmerkingen en hij heeft bijna spijt dat hij over zijn proces heeft gesproken! (alles staat in de PDF)
Uiteraard bewijst het het niet !! allen die het riskeerden waren zigouillées !!

Dus ik ga mijn vraag opnieuw formuleren:
Is er iemand in staat om deze schetsen te transcriberen in de vorm van een volledig elektronisch diagram, functioneel en begrijpelijk, zelfs voor de onervaren zodat we (hoe dan ook) tests kunnen doen?

En het maakt me niet uit of het theoretisch kan werken of niet, de man zegt zelf dat hij niet weet wat er gaande is in zijn motor en waarom het werkt !!

Ik zal uiteindelijk geloven dat alles wat geen pantone is je niet interesseert :onheil:

Ndc.
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/11/05, 16:01

Hallo,
Het verbeteren van de verbranding in een conventionele motor is heel goed mogelijk als we weten dat de remedie in het beste geval 30% is, maar een motor uitsluitend met water zonder externe energietoevoer laten draaien, betekent voortdurende beweging, als we het water bij de uitlaat van de uitlaat opnieuw condenseren, en dit wordt nogal een controverse, maar ik ben altijd geïnteresseerd in het lezen en onderzoeken van het onderzoek dat wordt gedaan, vaak zelfs als het niet de waarheid is er zijn kleine details die voor andere samenstellingen kunnen worden gebruikt.
Om een ​​dergelijke assemblage te laten werken, zal het nodig zijn om het water op de manier van een nucleaire brandstof te consumeren, om een ​​kernfusie koud te maken
er zou een mogelijkheid zijn.
In al deze samenkomsten in het water is dit de kant die voor iedereen aan de elektronische kant mysterieus kan lijken, en dat bevalt me ​​niet. Omdat er veel mensen zijn die van elektronica weten en weten waar het allemaal om draait.
het is een beetje hetzelfde aan de magnetische kant en het plasma en de lichten in de pantonreactor, deze taal van goddelijke macht deed alles de eer van de vergadering verliezen, evenals de enorme besparingen die de uitvinder aankondigt. .
Dat gezegd hebbende, je moet alles onderzoeken met beide voeten op de grond
en niet verdwalen in enige vorm van assemblage, evalueer het realisme van bepaalde assemblages goed, om teleurstelling te voorkomen ...

Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79112
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 23/11/05, 16:20

Sdc77 schreef:Ik heb je niet gevraagd om op MIJN site te reageren !! De video kreeg ik via ed2k dus er is niets mis.


Had ik niet gelezen dat het jouw site was ... Ik vind je opmerking op ed2k leuk ... :P

Voor het systeem om de diagrammen te zien, ziet het er nog steeds uit als een elektrolyseur (uiteraard heb ik nog niet alles gelezen) maar ik zie echt slecht hoe we niet kunnen hopen dat een wijziging van de ontsteking stoom kan verbranden ... Goed ok ik heb nog bijna niets gelezen ..

Hij zegt zichzelf niet te beschermen ... klassiek argument onontvankelijk. Persoonlijk verdedig ik het tegenovergestelde: ik zeg alles om mezelf precies te beschermen!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 23/11/05, 16:32

Hallo,
na snel gelezen te hebben, moet de Engelse tekst een fout hebben in de elektrische waarden
ofwel een uitgang 24000volt naar 6,3 ampère een ingang 34000volt naar 0,38 versterkers het lijkt enorm in zo'n elektrisch ontwerp en een zeer grote stroom om te produceren tenzij het in een extreem korte tijd wordt geleverd, en opnieuw voor het moeten demonteren van spoelen van 'de ontsteking de draad is zo groot als een haar, dus ik geloof dat het cijfer van 6,3 versterkers en een verkeerde waarde in plaats van milliamperes zou moeten spreken ...
Controleer de waarden en voer de correctie uit, het lijkt me bijna onmogelijk onder zo'n spanning dat het meteen 150kw op de kaars geeft.

Andre
0 x
Sdc77
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 95
Inschrijving: 22/06/05, 16:52
Plaats: Frankrijk




par Sdc77 » 23/11/05, 16:46

Mijn pagina is eigenlijk een gevel waarmee ik mijn documenten kan opslaan. Free heeft al een pagina vernietigd omdat ik aan het opslaan was, en ze vertelden me "een site maken en opslaan" ... dus dat is het doel van de pagina. Daarom heb ik mijn hart niet gebroken ... met decoratie etc. en zo zal het blijven. (Ik sprak niettemin over een onderwerp dat mij interesseerde).

Voor de bescherming ben ik ervan overtuigd dat onze lieve regeringen zonder problemen en zonder gemoedstoestand een man kunnen onderdrukken die te gevaarlijk zou zijn voor hun gelddeur !! Een man die zichzelf beschermt bij 100% zou er zelfs niet over praten op internet. Daar doet hij de moeite om zijn ervaring met ons te delen.
Wat Christophe betreft, breng je een uitvinding in de praktijk, zie je hem aanpassen (pas water door de pantone).
Hier is het nog steeds een kwestie van een motor laten draaien met alleen water en kers op de taart, met heel weinig aanpassingen !!
Persoonlijk als ik zoiets had gedaan, zal ik er zeker over praten zodat het ding zich verspreidt, maar in geen geval zal ik proberen er voordeel uit te halen (patent, marketing enz ...) om mijn achterwerk te beschermen.
Er.
Anders raad ik u sterk aan om alles te lezen, de 02 en 03 doc zijn samenvattingen van de pdf door internetgebruikers die niet ontkennen het systeem.
Ik wil het geloven en ik zal proberen zo snel mogelijk een prototype te maken, als ik de diagrammen zou hebben begrepen.
Ndc.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 155-gasten