Roestvrijstalen mondstuk voor plantaardige oliebrander

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
de Boulle
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 519
Inschrijving: 02/12/08, 20:44
x 12

Roestvrijstalen mondstuk voor plantaardige oliebrander




par de Boulle » 25/07/11, 22:08

hallo

Ik plaats mijn laatste foto's met betrekking tot een roestvrijstalen spuitmond met dubbele circulatie, die het mogelijk maakt om de condansat te verwijderen en om geen olie meer in de ketel te laten vallen.
Plus met deze spuitmond is er bijna geen geur van bakken!

met dit mondstuk is het mogelijk om een ​​bab op een ketel te monteren waarvan het huis niet 40cm diep is.

Van de flens tot de eindplaat meet het mondstuk 30cm

Beeld

het resultaat

Beeld
roestvrij stalen buis
Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld

Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
manoria68
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 301
Inschrijving: 07/10/08, 12:34
Plaats: ATLANTIS
x 2




par manoria68 » 26/07/11, 12:57

Hallo, goed gedaan.

Maar ik denk niet dat je mondstuk meer dan een seizoen is.
De toekomst zal het uitwijzen.

Door nadelen, adviseer ik u om een ​​kleine test te doen. Untrou doorboort het midden van de rongeure van het mondstuk en plaatst ze een pijpdiameter 6mm ext bijvoorbeeld (koper) en blaast lucht naar het midden van het mondstuk. Je zult zien, zal zijn hetzelfde te doen alsof je op de sintels ademde.

begrijp je dat?

Het verkeer zou dan sneller zijn en je mondstuk zou langer meegaan.

Wat mij betreft, ik begon mijn brander opnieuw.
Ik was niet tevreden met mijn baan (de rode brander).
0 x
Manoria 68, gebakken onderzoeker, technicus van de oliemolen
de Boulle
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 519
Inschrijving: 02/12/08, 20:44
x 12




par de Boulle » 27/07/11, 09:43

hello!

het is een roestvast stalen mondstuk, dus in theorie het probleem niet moeten vragen in de tijd, dan zien we wel ... zelfs als elk jaar moet je naar het centrum van de buis te veranderen, gezien de kwaliteit van de vlam ik stem!

Mij ​​is jaren geleden hetzelfde verteld voor mijn mondstuk 3, een reductie van schoorsteenkanaal in 5 / 10 mm-dikte, en zij en altijd! goed knabbelde aan het einde, maar het zou nog steeds 3 jaar zonder probleem zijn!


Ik zou een foto plaatsen omdat mijn ketel die vies was (zwarte binnenstorting) alleen wordt schoongemaakt! het is net sneeuw op zichzelf!
het is grappig als we naar de vlam kijken, het lijkt op een vlam in een kookplaat, blauw aan de basis met de gele vlamtip ... raar!

je rode brander voldoet niet aan jou ??? we moeten voor deze winter aan de slag!
:P

volgen
0 x

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 284-gasten