Kit doping water: ecopra of Econokit?

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
seb95
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 27/06/11, 11:57

Kit doping water: ecopra of Econokit?

par seb95 » 05/07/11, 13:21

Hallo, ik heb onlangs gehoord over het bestaan ​​van waterdoping om brandstof te besparen en de co2-uitstoot te verminderen, en blijkbaar zijn er 2-bedrijven in Frankrijk: ecopra en hypnow om een ​​kit te kopen.

Ik vroeg aan elk van hen: elke verkoper prees hun product en zei dat de concurrent bedriegers, dieven zijn ... kortom, niet gemakkelijk te navigeren.

Er is nog steeds een groot prijsverschil tussen de ecopra op 750 € zonder installatie en de kleine econokit-set op 200 €, ik denk dat de ecopra gezien zijn grootte krachtiger moet zijn, in vergelijking met het verschil prijs is wat het spel de kaars waard is, in tegenstelling tot de ecopra, ziet de econokit er vrij nieuw uit, verbruikt minder water, is zeker gemakkelijker te installeren en goedkoper, maar ik heb nog niet video gezien van een voertuig uitgerust met de kleine set, en vooral ik zou een vergelijking van de 2-sets willen hebben, ik ging naar verschillende monteurs of autoverkopers: niemand kent dit principe.

Jullie econologen die op dit gebied zeer up-to-date lijken, en vooral neutraal, wat zullen jullie mij adviseren?

mijn voertuig is citroen berlingo, bruin, van 2003 1.9D motor (niet hdi).

merci d'avance
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

par Christophe » 05/07/11, 13:23

Hallo,

Om te beginnen kun je dit onderwerp in detail lezen, het is recent en betreft de econokit, ik heb mijn mening al gegeven: https://www.econologie.com/forums/econokit-e ... 10796.html

Om heel snel samen te vatten:

Christophe schreef:Nu moet je één ding begrijpen: een doping-kit met water is de moeite waard voor een andere (econokit is ontwikkeld door hypnow), die van de ene kit naar de andere gaat, de rijomstandigheden, motorvermogen, montagegereedheid en duurzaamheid. ..en instellingen ... indien mogelijk instellingen daar!


Details hier: https://www.econologie.com/forums/econokit-e ... 10796.html

Aarzel niet om deze pagina te misbruiken: https://www.econologie.com/forums/search.php
0 x
Avatar de l'utilisateur
Gaston
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 1910
Inschrijving: 04/10/10, 11:37
x 88

Re: Waterdoping kit: ecopra of econokit?

par Gaston » 05/07/11, 14:25

seb95 schreef:Dag
Dag :D

seb95 schreef:mijn voertuig is citroen berlingo, bruin, van 2003 1.9D motor (niet hdi).
Het lijkt erop dat ecopra niet werkt op bruine voertuigen : Mrgreen:
Beeld
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

Re: Waterdoping kit: ecopra of econokit?

par Flytox » 05/07/11, 18:49

Hallo seb95

seb95 schreef:Hallo, ik heb onlangs gehoord over het bestaan ​​van waterdoping om brandstof te besparen en co2-uitstoot verminderen, en blijkbaar om een ​​kit te kopen, zijn er 2-bedrijven in Frankrijk: ecopra en hypnow.


Verminder de Co2 voor zover uw instellingen uw verbruik verminderen. Anders is het effect anekdotisch. Voor vervuiling is het aan de kant van onverbrand, NOx en deeltjes dat er verbeteringen zijn en of uw assemblage goed werkt of niet.

Er is nog steeds een groot prijsverschil tussen de ecopra op 750 € zonder installatie en de kleine econokit-set op 200 €, ik denk dat de ecopra gezien zijn grootte krachtiger moet zijn, in vergelijking met het verschil prijs is de moeite waard, ....


Deze montages zijn heel weinig gedocumenteerd over Econology. Moeilijk te zeggen dat de ene beter is dan de andere. Voor de prijs (750 €) is het duidelijk alles!

.... in tegenstelling tot de ecopra, ziet de econokit er vrij nieuw uit, gebruikt hij natuurlijk minder water, is hij eenvoudiger te installeren en goedkoper, maar ik heb nog geen video gezien van een voertuig uitgerust met de kleine kit, en vooral wil ik een vergelijking van 2-kits ...


Het waterverbruik is op zichzelf niet van groot belang, het is bijna gratis, het belangrijkste is om de instelling te vinden waarmee u brandstof kunt besparen. Dat we een beetje, gepassioneerd enz. Eten ... is geen selectiecriterium voor het kopen van een kit.

Ik ging naar verschillende automonteurs of autoverkopers: niemand kent dit principe


Normaal is het niet wijdverbreid en wordt het niet geleerd in grote of kleine mechanische scholen. Ze creëren geen mechanische historici voor ons. : Mrgreen: maar personeel om te integreren in de seraglio van grote fabrikanten en hun netwerken ... die veel duurdere technologieën hebben om te verkopen.


mijn voertuig is citroen berlingo, bruin, van 2003 1.9D motor (niet hdi).


De beste resultaten worden behaald op ietwat "rustieke" motoren, zonder (teveel) elektronica en andere zeer hoge druk injectiepompen. Recente motoren vol met HDI-elektronica enz. Zijn zeer weinig gedocumenteerd op Ecology. Hun voorbereiding is zeker veel moeilijker '(je moet weten hoe je de sondes voor de gek houdt) en incidenten kunnen kritischer zijn voor de levensduur van de motor.
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.
[Eugène Ionesco]
http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79120
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10973

Re: Waterdoping kit: ecopra of econokit?

par Christophe » 05/07/11, 19:38

Gaston schreef:Het lijkt erop dat ecopra niet werkt op bruine voertuigen : Mrgreen:
Beeld


Ach ja? Ik heb gehoord dat het ALLEEN werkt op bruine voertuigen (achter en geel vooraan hihihihi) : Mrgreen:

Beeld naar
0 x
seb95
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 27/06/11, 11:57

par seb95 » 06/07/11, 02:43

bedankt voor je uitleg, en als de grootte van de machine (en de prijs) niet in verhouding staat tot zijn capaciteiten, denk ik dat ik de ecopra zal vergeten.
Ik zou in de verleiding komen door de econokit, maar inderdaad is er momenteel geen "neutrale" verklaring beschikbaar (behalve fabrikant en wederverkopers).
Ik geloof niet echt in enkele verbazingwekkende cijfers die ze weergeven: in de 30% besparingen ...
maar hey als het de vervuiling kan verminderen, betere tijden hebben, zelfs als het verschil in verbruik alleen 10 of 15% sa is, kan interessant zijn.
PS: eigenlijk was de kleur geen detail van het 1ere-hulpprogramma ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
andremarc
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 18/01/10, 21:57
Plaats: Lyon

par andremarc » 23/01/12, 09:34

Hallo allemaal als het sommigen van jullie interesseert

http://www.moteur7.com/boutique/index.p ... cts_id=354
0 x
Avatar de l'utilisateur
Flytox
Modérateur
Modérateur
berichten: 14138
Inschrijving: 13/02/07, 22:38
Plaats: Bayonne
x 839

par Flytox » 23/01/12, 21:16

andremarc schreef:Hallo allemaal als het sommigen van jullie interesseert

http://www.moteur7.com/boutique/index.p ... cts_id=354


Het ruikt naar de representatieve volle neus ......
0 x
Reden is de waanzin van de sterkste. De reden voor de minder sterk is waanzin.

[Eugène Ionesco]

http://www.editions-harmattan.fr/index. ... te&no=4132
Avatar de l'utilisateur
antoinet111
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 874
Inschrijving: 19/02/06, 18:17
Plaats: 29 - Landivisiau
x 1

par antoinet111 » 23/01/12, 21:22

Drie berichten, allemaal om de "verdiensten" van een nieuw perlipinpin-gas te verkopen :?


ha ja trouwens, ik was bijna onbeleefd, zoals de fatsoensregels met vertegenwoordigers dicteren: "goede verkoop".

... : Mrgreen:
0 x
Ik stem voor het schrijven van betonnen paal en bruikbaarheid.
Onderaan de praters en een plafondventilator!
Avatar de l'utilisateur
andremarc
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 8
Inschrijving: 18/01/10, 21:57
Plaats: Lyon

par andremarc » 23/01/12, 23:37

Ja, eigenlijk ben je onbeleefd, om er een regel van het leven van te maken
Het is een persoonlijke keuze die u moet maken, zonder anderen ervan te beschuldigen !!!
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 225-gasten