bingo-brandstof problemen

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
titus02
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 50
Inschrijving: 18/10/05, 18:56
Plaats: Aisne




par titus02 » 20/10/05, 17:23

hallo allemaal

als ik alles goed begreep, zou bingo-brandstof min of meer waterstof zijn, geproduceerd door "hoge elektrolyse"
stroom" (sorry voor de termen elektriciteit is niet mijn afdeling), komen er een paar vragen bij me op:

- wil je niet rondrijden met een lasapparaat in je auto, dan moet je de bingo opbergen
brandstof

- aangezien deze verbinding vergelijkbaar is met waterstof, moet deze onder hoge druk kunnen worden opgeslagen.

-zo ja, kunnen we onze goede oude butaan- of propaanflessen gebruiken om deze bingobrandstof op te slaan?
welke maximale druk kunnen deze flessen weerstaan??

- kunnen we de regelaars van dezelfde flessen gebruiken om het gas weer op een effectieve druk te brengen?

-Compressoren "klassieke" handelshoeveelheid tot ongeveer 8 bar zouden ze voldoende zijn??

-wat zou de autonomie van een dergelijk systeem zijn, wetende dat het nodig is om 1 volume bingo te mengen voor 6 volumes lucht
(grappig zijn dit dezelfde verhoudingen als een bekende brandstof: pastis!)

- is het nodig om een ​​4-takt benzinemotor (diepgaand) aan te passen om hem te laten werken bij bingo?

-Als deze mods licht zijn, waaruit bestaan ​​ze dan?

alvast bedankt voor jullie antwoorden doei
0 x
Ik heb liever een con lopen drie zitten intellectuelen uitdrukken (dank u Audiart).
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 20/10/05, 17:47

welkom
Probeer deze bases daar niet omdat; in het beste geval werkt het niet en in het slechtste geval is er boem!!!!!! <_
laat me uitleggen 8 bar per 25 liter = 200lx7 = 1400; 1000 motortoeren op een 1.4 liter of 10 seconden vol gas of 1 minuut stationair, zo verdomd. Een explosief gas samenpersen met een compressor die niet bedoeld is voor en in aanwezigheid van lucht = groot risico.
Een gasfles vullen zonder de juiste tuit (die je zelf zal moeten maken) is onmogelijk (terugslagkogel).
Ik denk dat wanneer je het "gas" probleem hebt opgelost, de aanpassing van de motor voor jou geen groot probleem meer zou moeten zijn!!!!
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 176-gasten