Dyna-MAC

Tips, advies en tips om uw verbruik, processen of uitvindingen te verlagen als onconventioneel motoren: de Stirlingmotor, bijvoorbeeld. Octrooien verbetering van verbranding: waterinjectie plasma behandeling, ionisatie van de brandstof of oxidatiemiddel.
jelupan
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 25
Inschrijving: 31/07/05, 11:00




par jelupan » 08/10/05, 11:38

In mijn ontdekkingen van ongebruikelijke mechanica, zal deze kleine, lichte en ruimtebesparende motor André zeker behagen! Op het gebied van luchtvaart heeft het de verdienste een hoog rendement te bieden met minder lawaai en minder trillingen dan huidige motoren. Het verbruik lijkt ook te zijn verminderd.
De 6 zuigers gaan heen en weer tussen elk 2 explosiekamers. Er zijn dus 2 tegenovergestelde cilinderkoppen. Elke zuiger wordt gekruist door een sinusvormige nok waarop hij zijn stuwkracht uitoefent door middel van 2 rollen in de ene richting en in de andere afwisselend.
Zie: http://www.dynacam.com/Index.htm

Nou, ik weet dat Christophe zal oordelen dat dit onderwerp niet teveel in de geest van de is forum, maar ik vind dat elk mechanisme dat vervuiling vermindert en dingen mogelijk maakt, interessant is om te melden.

Beeld

Het grote argument is dat dit mechanisme bestaat en dat het vliegtuigen en andere voertuigen in de buurt van NASA en het Amerikaanse leger inschakelt.
Ik vind dat het een pluspunt oplevert in vergelijking met de OX2engine die in een vorig onderwerp werd gerapporteerd. Behalve misschien in het bereik van brandstoffen, tenzij ik de informatie me laat ontsnappen, mijn Engels is niet verschrikkelijk! : Blink:
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 08/10/05, 17:07

Hallo Jelupan
Leuke kleine compacte motor die het goed zal doen in een vliegtuigkap,
naast die van de foto's en uitgerust met een dubbele ontsteking met 2 magnetos SLICKS luchtvaart hetzelfde als dat ik op mijn Lycoming-motor heb
Ik heb niet alles gelezen wat je nodig hebt om de specificaties te kennen: gewicht, vermogen, RPM
voor een vliegtuig maximaal 2800 tpm verbruik
Om het in de luchtvaart goed te keuren is het zeer conservatief en het is een domein. De VS hebben een soort monopolie op motoren en propellers
zelfs de meeste Europese landen produceren geen motoren voor de kleine luchtvaart, niet omdat ze niet in staat zijn, maar er is een monopolie van Lycoming en Continental.
In vliegtuigen alleen voor motorolie, is volledige synthetische olie niet goedgekeurd, ik herinner me nog niet zo lang geleden dat multigrade olie
was niet toegestaan, zelfs in het begin dat ik de enige toegestane olie stal was minerale olie, terwijl de auto's er 20 jaar op hadden gereden.
Dit alles om je te vertellen dat het in luchtvaartschade heel conservatief en heel voorzichtig is, de moteus is techonologie uit de jaren 1945, met moderne materialen.
Andre
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 08/10/05, 19:06

welkom
nou dan andré u die van alles op de hoogte is; onze Renault dieselmotor heeft goedgekeurd dat hij de Atlantische Oceaan niet is overgestoken !!!!
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 08/10/05, 19:47

Hallo Zac
Het is erg duur daar in sommigen zag ik het alleen in tijdschriften, maar ik geloof niet dat het tot op heden duizenden is gebouwd, volgens de specificaties is het een schattige motor die een van mijn vrienden wilde installeer deze dieselmotor in een cessna 180 die niet is goedgekeurd, maar de prijs en exhobitant, het is beter om door te gaan met benzine, het lukt het nooit om het verschil te vangen, maar de kosten van de brandstof was niet zijn grote zorg eerder de autonomie die dit de machine gaf, hoewel er in afgelegen gebieden een probleem is om diesel of jet A te leveren.
Andre
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79288
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 08/10/05, 19:53

Eerlijk gezegd zie ik niet in hoe een Renault-motor uit een grote serie duurder kan zijn dan een Lycoming die in vrij kleine series wordt geproduceerd en al tegen een zeer hoge prijs wordt verkocht ... Het moeten de wetten van het kapitalisme zijn die dat willen: doen een maximum van $ $ $ ...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 08/10/05, 20:34

Dag
Voor mij ken je deze motor niet, deze is ontwikkeld door het team dat de formule 1 bouwt we hebben het niet over een grote serie automotor het is heel bijzonder, in de luchtvaart is het bijzonder de sprix ook, als voorbeeld Elk segment in mijn Lycoming-motor is $ 100 stuk er zijn er 3 per zuiger een zuiger is $ 450 waard, we vinden dezelfde segmenten op MACK-dieseltrucks de sets van 4 segmenten zijn $ 110 waard en bovendien zijn ze van superieure kwaliteit, maar dit is niet goedgekeurd!
In naam van de openbare veiligheid kunnen onze wetgevers veel dingen doen.

Een eenvoudig kogellager bij de autodealer is soms 2 tot 3 keer duurder waard dan een identiek kogellager kopen in een lagerbedrijf, dat is de zaak, er zijn duiven en legale dieven op het maakt meer belastingen aan overheden, het maakt hun bedrijf, iedereen is mooi iedereen goed ...

Andre
0 x
The Passing
x 17




par The Passing » 08/10/05, 20:53

Andre schreef:[...]

Een eenvoudig kogellager bij de autodealer is soms 2 tot 3 keer duurder waard dan een identiek kogellager kopen in een lagerbedrijf, dat is de zaak, er zijn duiven en legale dieven op het maakt meer belastingen aan overheden, het maakt hun bedrijf, iedereen is mooi iedereen goed ...

Andre

Wat betreft kogellagers, ik ken de zaak goed, nadat ik bij SKF heb gewerkt. Het is waar dat de totale marge tussen de prijs van het lager dat als reserveonderdeel wordt verkocht en de fabricageprijs enorm is :o
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79288
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11024




par Christophe » 08/10/05, 21:03

Andre schreef:Voor mij ben je je niet bewust van deze motor, deze is ontwikkeld door het team dat de formule 1 bouwt, we hebben het niet over motor van grote series auto, het is heel speciaal,

Ja inderdaad dat wist ik niet ... het is een merkwaardige keuze ... nu F1-diesel?
De Mercedes A-Klasse motor is ook een vliegtuig ... en het is ook erg duur ... maar het is massaproductie ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Jean-Francois
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 85
Inschrijving: 27/11/04, 00:18
Plaats: Poitiers in de Vienne




par Jean-Francois » 08/10/05, 22:33

qua omzet weet ik qq-ding omdat ik destijds enorm veel heb verbruikt met een van mijn ritten (ruim honderd per jaar)

anders herinner ik me dat ik op een dag een achterwiel had met een Mazda 650ff bij de conss en 80ff bij transtech (van skf)

gesluierde voilou :P
0 x
jeff me geboren met een stok in de ene hand en een lasstation in de andere :-)
... ______
... / ______ \
. (00 00 = H =)
..IiI "" "" "" III Vraoummm .. !!!!!

Terug naar de "Special motoren, octrooien, brandstofverbruik reduction"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 138-gasten