brandstof probleem

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 27/09/05, 16:04

welkom
sinds een paar dagen ontdekte ik witte sporen in mijn koolhydraten :( (op een waterdoping); het komt voor dat het de stoot blokkeert. bij ons is het water niet kalkhoudend maar eerder zuur.
kan iemand me vertellen wat of me een oplossing geven?
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
SixK
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 669
Inschrijving: 15/03/05, 13:48
x 272




par SixK » 27/09/05, 17:02

Probeer er al gedemineraliseerd water in te doen... het kost iets meer dan kraanwater maar het is nog steeds zeer betaalbaar (0,40 Euro per liter een week geleden voor mij)

Anders kunt u uw carburateur reinigen met een product dat ervoor is gemaakt, of in het slechtste geval kruipolie, het zou uw naald moeten deblokkeren...

De witte markeringen zijn van geoxideerd aluminium, toch?

SixK
0 x
Optimisten uitgevonden vliegtuigen, parachutes pessimistisch. George Bernard Shaw.
Dacht persoonlijk, ik beter begrijpen waarom de grote bazen uitvinder van de gouden handdruk.
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 28/09/05, 05:13

hi Zac
Ik heb ook een carburateur die ik helemaal van messing heb gemaakt die ook verstopt raakt,
het kleine gaatje van de jet, ik heb het aangepast met een grote jet met een belangrijkere luchtemulsie, voor de rijkdom speel ik met het niveau van de tank die de carburateur voedt, ik werk alleen met regenwater dat het door een kleine skidoo-sneeuwscooter passeert brandstoffilter.

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 94-gasten