TV-verslag, Ademe, Renault en de anderen

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1




par Nofy » 22/09/05, 21:35

Bonsoir à tous,

Allereerst ben ik zeer tevreden dat er tot op heden geen antwoord is gericht aan Aurélie "de journalist". Hoe dan ook, ik denk dat het nog te vroeg is om deel te nemen aan rapporten en dat ze niets goeds opleveren. 'Ze' hebben deze journalisten nodig om papier of 'scoops' te maken, want het hangt in de lucht van het moment ... de shit die volgt als we je trombine op tv zien, het kan ze niet schelen, en als je je trombine niet ziet, is het niet geloofwaardig ...
Ik heb alle pagina's van de forum over Pantone, en ik ben niet verbaasd over de houding van Ademe of Renault. Ik werkte als consultant bij een mega-sloopproject voor auto's met de Sita en Peugeot ... De doos die het hele project ontwikkelde dat ongeveer drie jaar duurde, had geen erg sterke nieren, en het was genoeg dat grote betalingen voor dit bedrijf scherp moeten worden onderhandeld om faillissement aan te vragen ... Ik zal de details doorgeven, maar in ieder geval kocht Sita-Peugeot het hele project van de Syndic voor een hap brood en je zult zien dat Het duurt niet lang voordat het project naar voren komt: het doel van dit project is om de afgedankte auto op dezelfde manier te behandelen als onze vuilnisbakken (sorteren ...) We mogen niet vergeten dat de Sita een dochteronderneming van de voormalige Lyonnaise des Eaux en dat het nu bijna al onze vuilnisbakken behandelt ... Ik wijk misschien een beetje af van het onderwerp, maar het is gewoon om u te vertellen dat het volkomen nutteloos is leg contacten met al deze groepen .... jij wordt nooit de winnaar !! Kan iemand me trouwens vertellen of Ademe een dochteronderneming is of was van EDF?

Wat ik nu voorstel, maar misschien is het al gedaan, zodra ik "mijn tank" ga uitrusten, zoals André zegt, is het meten van de vervuiling voor en na pantonisatie voor een deurwaarder, evenals het verbruik ... maak je geen zorgen, ik heb een vriend gerechtsdeurwaarder (en ja! ...) die gepassioneerd is door auto's, die dit allemaal graag opmerkt, om een ​​serieus dossier te vormen om aan te kloppen kleine deuren goed gericht, en daarop heb ik mijn idee ...
Wat denk jij?

Nofy (de droom)
0 x
Avatar de l'utilisateur
hoedic
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 18/12/04, 16:10




par hoedic » 23/09/05, 07:46

Je hebt helemaal gelijk.
Ik heb in de buurt van zeer hooggeplaatste mensen gewoond en die zichzelf vertelden hoe ze het deden en welke technieken ze gebruikten om dappere mensen die ze opscheppen over het stro op het rietje te lobyiseren, om ze 'ontmoedigd' te laten worden of om ze eenvoudigweg te hebben ontdaan van hun uitvindingen ten bate van majoor te bekend om geciteerd te worden.
"- Verberg jezelf een vechter!": Ph34r:
Zal mijn bericht zijn. Tegen de onzin van de grootste zal alleen de guerrilla werken, het is iets waar ze niets tegen kunnen doen en waardoor ze beven.
Vermijd voorlopig rollende voertuigen, er zijn voldoende maaiers en trekkers om te worden gemonteerd om de aandacht niet te wekken.

Alleen wetenschap zal de mens helpen.
Alleen zijn geweten zal hem redden.

YARGLA!
0 x
Avatar de l'utilisateur
zac
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 1446
Inschrijving: 06/05/05, 20:31
Plaats: piton st leu
x 2




par zac » 23/09/05, 08:36

welkom
Excuseer me hoedic (zou je niet toevallig morbihan zijn?) Voor het niet met je eens zijn.
Ik denk dat we voor het eerst sinds jaren in een situatie van kracht verkeren: regering aan het eind van haar tol, geërgerde mensen, bijna verkiezingen, bewezen opwarming van de aarde en oliecrisis.
Dit is dus een goed moment om, door het organiseren van burgerlijke ongehoorzaamheid, de besluitvormer een wetgevende evolutie op te leggen.
Laat me uitleggen of 10 jongens betrapt worden op een broek, ze kunnen niets doen.
Als er 1000 worden gepakt, wordt de wetgeving aangescherpt en worden de schapen bang.
Als 100000 jongens op alle daken schreeuwen, rollen ze pantone, ofwel verandert de wet of springen de oplichters die ons besturen (wat we hun donateurs niet zullen laten doen, het is duur om een ​​regering op te richten).
Ik rijd al heel lang met HVB + pantone en installeer het (onder het mom van een vereniging) heel regelmatig.In mijn onderverdeling passeren degenen die niet zijn uitgerust in de ogen van hun buurman voor vreselijke vervuilers. : boos:
@+
zac
0 x
Zei de zebra, freeman (bedreigde ras)
Dit is niet omdat ik con Ik probeer niet om slimme dingen te doen.
Nofy
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 164
Inschrijving: 11/09/05, 21:08
x 1




par Nofy » 23/09/05, 11:57

Hallo ZAC,

Je bent een lieve dromer, maar het is heel goed ...
Lees me alsjeblieft opnieuw, want zoals in elke democratie zijn er wetten en het is zoveel beter, en het is niet met de Pantones dat een regering heeft laten vallen ......
Dus zet je voeten terug op aarde en begrijp dat de PMC moet worden gevalideerd en officieel erkend in Frankrijk of in een ander land, en daar zullen we een grote stap voorwaarts hebben gemaakt ... En dan het beleid van ons land vermijden , enerzijds is dit niet het onderwerp, en geloof me, ik die veel reist, zeg tegen jezelf dat we niet zo slecht zijn in Frankrijk en vertel je nog een ding dat het niet gemakkelijk zou moeten zijn om te regeren zo'n bedrijf ... Er is geen perfect systeem, anders zou het bekend zijn!

Nofy (droom)
0 x
lelectron
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 25
Inschrijving: 18/09/05, 01:02




par lelectron » 23/09/05, 12:05

zac schreef:welkom
Excuseer me hoedic (zou je niet toevallig morbihan zijn?) Voor het niet met je eens zijn.
Ik denk dat we voor het eerst sinds jaren in een situatie van kracht verkeren: regering aan het eind van haar tol, geërgerde mensen, bijna verkiezingen, bewezen opwarming van de aarde en oliecrisis.
Dit is dus een goed moment om, door het organiseren van burgerlijke ongehoorzaamheid, de besluitvormer een wetgevende evolutie op te leggen.
Laat me uitleggen of 10 jongens betrapt worden op een broek, ze kunnen niets doen.
Als er 1000 worden gepakt, wordt de wetgeving aangescherpt en worden de schapen bang.
Als 100000 jongens op alle daken schreeuwen, rollen ze pantone, ofwel verandert de wet of springen de oplichters die ons besturen (wat we hun donateurs niet zullen laten doen, het is duur om een ​​regering op te richten).
Ik rijd al heel lang met HVB + pantone en installeer het (onder het mom van een vereniging) heel regelmatig.In mijn onderverdeling passeren degenen die niet zijn uitgerust in de ogen van hun buurman voor vreselijke vervuilers. : boos:
@+
zac


+1
Ik denk net als jij
welkom
als een persoon een algemene staking in Frankrijk start, verlaat niemand zijn voertuig voor die dag

stelde zich de kriebels van de regering voor

een dag zonder petroleumbelastingen en alle andere belastingen
minder belasting te innen omdat er voor hen een hele dag verloren is
kortom de gib de klap van de sciecle, Frankrijk verlamde en 0000 voor bercy

daar sta ik op dat de hoofden vallen en een volledige hervorming zal worden doorgevoerd, want in geloof zal de regering begrijpen dat deze mensen die beslissen zoals ze zeggen maar niet
het werkt omgekeerd omdat het door het nemen van de bron de koopkracht en het resultaat breekt en de fabrieken meer draaien
en oogstte het en verspilde het gedeeltelijk

helaas is Frans een schaap met twee poten, dit is een droom, maar men kan dromen, de revolutie van de 5e door het volk
Het kan me niet schelen of iedereen scheldt en niets beweegt vanwege solidariteit

herinner je in Engeland het kalf dat ongeveer 15 jaar geleden was gevlamd, besloten de engelse huisvrouwen om meer kalfsvlees te kopen, na 3 tot 4 dagen de prijs en keerde terug naar de normale prijs

en als de Fransen niet langer om verlenging vragen, anders exporteren we niet meer, zijn we te duur,
het enige dat u hoeft te vragen om de zeer scherpe daling van de BELASTINGEN

solidariteit en een bijzonder nationale onoverkomelijke muur
0 x
Avatar de l'utilisateur
louphil
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 278
Inschrijving: 22/07/05, 01:20
Plaats: Gironde (Ste Foy-la-Grande)
x 4




par louphil » 23/09/05, 17:47

We mogen niet vergeten dat Sita een dochteronderneming is van de voormalige Lyonnaise des Eaux en dat ze nu bijna al onze vuilnisbakken behandelt ... Ik wijk misschien een beetje af van het onderwerp, maar het is vrij eenvoudig om je te vertellen dat het absoluut niet nodig is om contact te leggen met al deze groepen ... je zult nooit de winnaar zijn !! Kan iemand me trouwens vertellen of Ademe een dochteronderneming is of was van EDF?


En het wordt niet beter met tijd en belastingverlaging. Je moet het geld nemen of het blijkt: ik heb uit een zeer onofficiële bron geleerd dat de mijnbouwdienst niet langer een overheidsinstantie was. Het zou zijn overgenomen door de DEKRA Company (u weet wel, technische autocontroles ...). Vraag: Van wie is dit bedrijf of van welke grote groep is het een dochteronderneming?
0 x
http://wunic.fr

Dit komt omdat de snelheid van het licht groter is dan die van gezonde
Sommigen hebben de briljante lucht voordat de airco ....:D :D :D
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 23/09/05, 19:37

Daar ben ik verrast. De mijnen maken deel uit van de DRIRE (Regionale Directie Industrie, Onderzoek en Milieu, één per regio).
Deconcentratie-instrument, o zo veel gebruikt door de staat om de toepassing van de wetten op een gebied beter te controleren.
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 23/09/05, 19:47

Aan de andere kant kunnen we op de DRIRE-website lezen:

Praktische voertuigruimte

Overdracht van technische controle van vrachtwagens
aan de particuliere sector

Als onderdeel van de "Bercy in motion" -aanpak besloot de minister van Economie, Financiën en Industrie Francis Mer op 24 juni 2003 om de technische controle van vrachtwagens over te dragen aan de particuliere sector. Deze maatregel is in de eerste helft van 2005 in werking getreden.

De controle van deze voertuigen wordt, net als voor lichte voertuigen, verzekerd door particuliere controleurs die door de staat zijn erkend, in toepassing van artikel L 323-1 van de verkeerswet. De staat zorgt voor tweedelijnscontrole, voornamelijk gericht op het toezicht op de naleving van de controlenormen, waardoor het behoud van een hoog kwaliteitsniveau van de uitgeoefende controle kan worden gegarandeerd.

De hervorming vereiste een wijziging van de verkeersregels.




Hier bijvoorbeeld
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/09/05, 05:31

Hallo Zac en Nofy
Zac jij en ik die elders wonen, we zijn uit Frankrijk, we hebben duidelijk karakters van non-conformisten, we respecteren gewoon de wetten die ons logisch lijken, is redelijk, zoals een oude Quebecois gezond verstand zou zeggen, dus we hebben een andere kijk op de regelgeving voor ons ongerechtvaardigde regelgeving zijn restricties op creaties voor verbetering.
Mensen zoals wij worden gezien als resistent, gemarginaliseerd.
we moeten ook de principiële mensen begrijpen die alle wetten respecteren
goed of slecht, aangezien het de autoriteit is die ze heeft ingevoerd, voldoen we eraan, het kan ook de angst zijn om gepakt te worden, boetes, boetes enz. Elk land heeft zijn methode om zijn mensen hier is dit de beste plek om te wonen, het wekt een zeker nationalistisch gevoel op
zie patriottisch, terwijl zij de leiders, de gekozen functionarissen samenwerken en hun land verkopen aan multinationals, de Mac doet, de schil het totale ect ..
De patriottisten van deze bedrijven zijn de $ niets anders, u beste kiezers u bent niets na de verkiezingen en als u water in uw motoren stopt, bent u dieven en steelt u belastingen van de regering. twijfelen, kijk maar naar het machtigste land ter wereld, hoe het zich gedraagt ​​in het licht van het Verdrag van Kyoto,
Het overtreden van de wet is een risico, ik begrijp Nofy als je zegt dat de pantone de regering niet zal neerhalen, maar het is niet alleen de pantone, wandelen in olie, wandelen in alcohol of ermee vermengd. water, verboden,
doe je katalysator uit en plaats iets anders dat minder verboden is. Het probleem is de toepassing van beperkende wetten die uw ambtenaren u laten ondergaan, ik denk dat uw Belgische of Duitse buren door het gebruik van olie in motoren toe te staan ​​een vinkje hebben in milieuaangelegenheden in Frankrijk, het is geen verwijt dat ik maak met de eenvoudige burger, de arme duivel die hij ondergaat, maar dat hij in ieder geval een beetje zijn ongenoegen toont.
In principe gaan regeringen op deze manier te werk: ze praten over een wet, ze publiceren op tv, ze bereiden de mensen voor, ze doen discrete peilingen, en als het niet teveel poespas oplevert, laat het dan geen golven veroorzaken protesten, ze passen hun wetten toe en vaak zijn het onnauwkeurige wetten, nogmaals, het stoort niet te veel mensen, waar het ingewikkeld wordt, het is wanneer orders van boven komen, toepassing van de regels met voorbeelden om kleine delinquenten bang te maken, ik zou geen overeenkomst durven te maken met de methoden die gebruikt worden om met weerstand om te gaan, dat zou een beetje overdreven zijn, ik heb teveel respect voor al deze mannen die de wetten tegen de kostprijs overtreden van hun leven.
Nofy, je kunt niet begrijpen wanneer je niet ergens anders op vakantie hebt gewoond. Ga naar andere geïndustrialiseerde landen, er is geen opvallend verschil tussen hen, maar denk niet dat jij de beste bent en ik denk niet dat waar ik ben wij de beste zijn, één ding is belangrijk, ga niet weg politici verslinden je vrijheid. Je voorouders hebben hiervoor gevochten.
Andre
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 24/09/05, 05:39

Hallo de computer is gecrasht, het bevalt me ​​niet wat ik schrijf .........
Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 173-gasten