1er vraag

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
vassago076
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 80
Inschrijving: 14/09/05, 22:19




par vassago076 » 14/09/05, 22:46

Hallo iedereen,
Om te beginnen moet ik mezelf even voorstellen.

mijn naam is Rayan, 27 jaar oud, getrouwd, een 2-jarig kind, ik woon in Le Havre Seine Maritime Haute Normandie, ik werk aan de lopende band voor een groot automerk waarvan het logo een diamant is :D )
en mijn hobby's: pc, motorfietsen, maar in de eerste plaats zorg ik voor mijn kleine gezin:rolleyes:

ik ben al een tijdje op zoek naar informatie over biobrandstoffen en energiesystemen voor habitats zoals wind-zonnepanelen etc.

Dus door dit onderzoek kwam ik dit tegen forum Ik heb het pantone-systeem bestudeerd en zal voor een eerste productie (op een maaier zeker) worden ondersteund door een ketelmaker voor de montage, maar later zou ik het systeem graag op mijn oude R21 gts willen monteren voordat deze kapot gaat, maar het wordt ingewikkeld voor de carb en het gaspedaal zag ik dat de vraag al gesteld is, ik begreep dat we de carb konden houden maar iemand zou een schema hebben voor de montage met het carburatiesysteem en ook om te weten welke diameter buis te gebruiken omdat ik denk dat ze zal groter moeten zijn;)

alvast bedankt : Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
hoedic
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 18/12/04, 16:10




par hoedic » 15/09/05, 08:07

zie in de inlaatkleppen voor motoren met benzine-injectie, ik vond er een paar goedkoop omdat ze onverwoestbaar zijn en in grote hoeveelheden op de schroothoop.
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 119-gasten