Let op de goedgelovige !!

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
neocyril
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 13/09/05, 23:18




par neocyril » 13/09/05, 23:31

Ik ben geen pro in scheikunde en natuurkunde, maar het weinige dat ik over het onderwerp weet, stelde me in staat alle gegeven uitleg te doorzien!
student in het 2e jaar van de universiteit ja maar niet dom!
Ik weet niet of je enig onderzoek hebt gedaan, maar het is je opgevallen dat we het hebben over plasma's van moleculaire dissociatie van water enz... mooie woorden die in de roos schieten, maar het is onzin! hoeveelheden energie en voor gescheiden van het water c hetzelfde!De warmte van een motor is niet genoeg!Verre van!we gebruiken het!!Iets geks!Volledig utopisch!
Al deze verhalen zijn rook en spiegels, maar ik erken dat als je er niets vanaf weet, je alles doorslikt!!
En als je me niet gelooft, ga dan naar dit adres:forum/index.php?showsujet=9429&st=40&#entry139750' target='_blank'>Een verstandig mens!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
voormalig Oceano
Modérateur
Modérateur
berichten: 1571
Inschrijving: 04/06/05, 23:10
Plaats: Lotharingen - Frankrijk
x 1




par voormalig Oceano » 13/09/05, 23:58

Helemaal oké voor de plasma's en het noorden voor de eerste run.

Maar er zijn andere verklaringen voor hoe pantone werkt. Doorzoek deze site en je zult meer geloofwaardige aanwijzingen vinden, dus een die ik voorstel en die mij coherent lijkt op basis van mijn opleiding, het proefschrift dat ik heb verdedigd en het onderzoek dat ik daarbij heb uitgevoerd naar de oxidatie van koolwaterstoffen, en de resultaten van de experimentatoren van het proces...

Dus, experimenteel werkt de pantone, en theoretisch zou het ook kunnen...
0 x
[MODO Mode = ON]
Zieuter maar denk niet dat minder ...
Peugeot Ion (VE), KIA Optime PHEV, VAE, nog geen elektrische motor...
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 14/09/05, 00:17

Ja, laten we serieus en wetenschappelijk zijn (ik blijf het zeggen!)

Ik raad u (zoals alle sceptici) aan om wat te lezen over de verschillende pagina's die ik op de site heb gemaakt in de sectie "Pantone Project", in het bijzonder:

https://www.econologie.com/les-principau ... -1314.html

https://www.econologie.com/analyse-des-t ... s-458.html

en tot slot: https://www.econologie.com/a-propos-des- ... -1520.html

En zelfs in mijn verslag: https://www.econologie.com/rapport-d-ing ... es-93.html

Ik heb het niet over spontane plasma-creatie ... gewoon speculeren.
Tot slot is de plasmafamilie groot en is de vlam van een aansteker ook een plasma...:P ..Neen ?

Aan de andere kant zijn de resultaten bij depollutie (plasma of niet...) inderdaad: https://www.econologie.com/mesures-de-la ... s-321.html

( bij een vergelijkende meting tussen de omgevingslucht van de garage en de uitlaatgassen zijn deze laatste schoner...althans op de gemeten verontreinigende stoffen...)
Dernière édition par Christophe de 22 / 01 / 11, 09: 27, 1 keer bewerkt.
0 x
Yahi
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 115
Inschrijving: 06/04/05, 19:48
Plaats: in de buurt van Nantes (44)




par Yahi » 14/09/05, 00:17

neocyril schreef:ja maar niet dom!
Ik weet niet of je enig onderzoek hebt gedaan, maar het is je opgevallen dat we het hebben over plasma's van moleculaire dissociatie van water enz... mooie woorden die in de roos schieten, maar het is onzin! hoeveelheden energie en voor gescheiden van het water c hetzelfde!De warmte van een motor is niet genoeg!Verre van dat!'we gebruiken het!!

oorlog! je laat me hoesten!

Ik hoop dat dit bericht alleen bedoeld is voor degenen die pantone maken, want wat plasma betreft, heeft niemand bewezen dat er iets in de PMC-reactor zat!

en er is verreweg geen hoge energie nodig om een ​​plasma te creëren! Anders zijn de mooie neonbuizen die overal zijn omdat ze erg zuinig en energiezuinig zijn nog steeds plasma's (koud) zie ook plasmaschermen!!!!!
Let op de draai van de zinnen.
Als je te maken hebt met hete plasma's, controleer dan zorgvuldig de elektrische energie die nodig is om te ioniseren en vergelijk deze met de thermische energie die vrijkomt! nogmaals, er is niets te zien! Omdat het zeker energie kost om de reactie op gang te brengen, maar het is veel hoger dan de dissociatie-energie.
Wees ook voorzichtig, een chemische reactie zoals verbranding (vlam), is ook een plasma of beter gezegd, het is de recombinatietemperatuur in de preferentiële zin van associatie van chemische bindingen (zie enthalpie). kwestie van temperatuur en eventuele reactiekatalysator.
Er is dus niet noodzakelijkerwijs een plasma nodig om de ene verbinding in de andere om te zetten, alleen warmte! en als er endothermie is, is het goed dat er iets gebeurt!

mooie woorden die een schot in de roos zijn, maar het is onzin

onzin! hoi hoe!
Sommige mensen zijn er al lang mee bezig, dus wees niet te ambitieus!

wat de magneten betreft, vraag het de autofabrikanten!
en je zult hun reacties zien (officieel en niet-officieel) en het heeft geen betrekking tussen het noorden en het zuiden van de aarde, maar van de polen van de magneet! er zijn experts op dit gebied!
je zult ze ontmoeten op de forum !

neem de tijd om jezelf goed te documenteren, en als wetenschapper is het niet omdat we vanaf het begin niet begrijpen dat er noodzakelijkerwijs een fout is, maar het is mogelijk dat de gesprekspartner zich niet duidelijk uitdrukt. Geschiedenis van het protocol zonder twijfel!

Yahi
0 x
Wanneer zullen we het recht hebben om te stoppen met het gebruik van olie?
Gratis object!
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 14/09/05, 00:24

Hallo antwoord op neocyril
Als je alles leest forum je zou zien dat wij de klusjesmannen die proberen het panton op onze motoren te verbeteren, we weten dat de noord-zuidpositie
het magnetisme van de staaf, het plasma al dit jargon, waar we niet aan kunnen komen, laten we aan de wetenschapper over, voor magnetisme weten we al lang dat het strontbal is, wanneer we het met plasma nog nooit hebben gezien, wanneer de dissociatie van water wordt ook niet geloofd. We weten ook dat we door tappen op veel motoren uitkomen op besparingen van 25 tot 30% die zichtbaar zijn. We weten ook dat een benzinemotor heel goed loopt met diesel of stookolie zonder zelfontbranding, dat een motor in een gesloten circuit wel 5 minuten kan draaien, dat is concreet.
Ik geloof dat het de telers zijn die het verst gevorderd zijn op dit gebied
ze zijn nuchter, ik denk niet dat ze geïnteresseerd zijn in mysterieuze verhalen, wat hen interesseert is hoeveel diesel ze in hun jaren zullen besparen.
We worstelen om deze cijfers te verhogen, en de zaken van het grote geld laat ik over aan de grote bedrijven, op mijn hoge leeftijd ben ik met pensioen als ik plezier heb op dit gebied, is het niet voor het geld of voor roem, en als dat niet het geval is 't werkt, ik zal er geen jaren aan besteden.
Meng de taal van de uitvinder niet met degenen die ze met succes hebben samengesteld, ze proberen het tenminste.
Moraal, maak een montage op een kleine motor, het duurt een goede dag en controleer, nadat je je opmerkingen hebt gemaakt.
Misschien laten je capaciteiten je niet toe om zoiets eenvoudigs te doen, het is mijn jonge jongen die de eerste montage maakte met stukjes pijp die mijn nieuwsgierigheid opwekte en sindsdien ben ik het die doorgaat.
Ik hou van kritiek als het constructief is, het dingen voor elkaar krijgt.
Andre
0 x
straatveger
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 11
Inschrijving: 14/09/05, 00:10
Plaats: montreuil




par straatveger » 14/09/05, 02:10

:huh: hallo en bedankt voor je bijdrage André en alle anderen......................

Ik heb Pantone 2 weken ontdekt en heb alles gezien, alles gelezen of bijna, ik heb het rapport over France 3 etc gezien, ik wil erop wijzen dat ik 27 jaar oud ben, dat ik een informaticus en een scheikundige ben door opleiding, en een klusjesman, en dus dit alles en de opmerkingen van André vraag ik me om te beginnen af:

1) kan ik met mijn super 5 benzine op diesel rijden? Het is waar ? LOL :D Ik hoor graag getuigenissen!

2) een montage maken op een kleine motor die me niet interesseert en dan geloof ik dat alle maaiers met de breuk al op de site van GEET zijn beland... LOL :D bovendien zie ik veel ontwikkelingen op dieselmotoren, terwijl het principe en het oorspronkelijke diagram werkten met benzine... waarom zie ik dan geen getuigenis van aanpassing van de pantone op benzineauto's? <_

3) de oxidatie-reductie van ijzer van elk type motor is essentieel in de aanwezigheid van waterdamp, koud en nog meer als het warm is!! :( (1e jaars scheikunde cursus DUT scheikunde) dus wat is de echte levensduur van gepantoniseerde motoren?? en dat degene die sprak over keramische behandeling van de motor aan de kaak stelt! Ik heb hier nog nooit van gehoord en google geeft ook geen resultaat!

zijn er monteurs in de kamer ???? Ik denk dat ze moeten lachen...

Persoonlijk wil ik mijn R5 benzine-autobox aanpassen met dit systeem, maar er is overal te veel info en er is van alles en nog wat... hoe vind je mensen die het met succes hebben getest op 'essence' ???

IK BELOOF om mijn methode van fabricage / montage en mijn studies en mijn naam en mijn telefoonnummer te VERSPREIDEN aan iedereen als het echt werkt, terwijl ik de vervelende slechteriken belachelijk maak die ons het zwijgen willen opleggen :ph34r: (zoals de overgehevelde van het rapport van frankrijk 3 en zijn vriend "de ingenieur" die weigeren hun naam en hun comune aan het nieuws te geven) LOL B)
0 x
Avatar de l'utilisateur
Adrien
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 72
Inschrijving: 11/11/04, 22:25
Plaats: Bretagne




par Adrien » 14/09/05, 02:17

U zegt alles te hebben gelezen en u bent geen enkele benzineauto tegengekomen?? Ik ben verbaasd!

dus ga een wandeling maken op de forum aan de experimentele kant...

Ik heb waterdoping op mijn benzinemotor en het werkt, en ik ben verre van de enige!
0 x
"Een man die weet hoe hij zichzelf gelukkig moet maken met een simpele illusie, is oneindig veel slimmer dan iemand die wanhopig is over de realiteit." Alphonse Allais
Avatar de l'utilisateur
hoedic
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 18/12/04, 16:10




par hoedic » 14/09/05, 07:56

Ik heb geen hoge dunk van de schrijnende tirade van de initiatiefnemer hiervan forum al was het maar voor een student van dit niveau, om zo zielig te zijn op het gebied van vervoeging en expressie is volkomen verontrustend.

Nog een particuliere ambtenaar van TOTAL?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 14/09/05, 09:57

3) de oxidatie-reductie van ijzer van elk type motor is essentieel in de aanwezigheid van waterdamp, koud en nog meer als het warm is!! :( (1e jaars scheikunde cursus DUT scheikunde) dus wat is de echte levensduur van gepantoniseerde motoren?? en dat degene die sprak over keramische behandeling van de motor aan de kaak stelt! Ik heb hier nog nooit van gehoord en google geeft ook geen resultaat!


Waww je deed een DUT in scheikunde..Bravo...maar weet je niet dat bij de verbranding van een liter benzine (of diesel) ongeveer 1 kilo water in dampvorm vrijkomt (en ongeveer 2.3 kilo CO2)? Het is dus niet het kleine teveel aan water bij de inlaat dat de situatie zal veranderen... Gaan de motoren sneller kapot bij mistig weer...? Integendeel... alle vrachtwagenchauffeurs zullen je vertellen dat de motoren efficiënter zijn!

zijn er monteurs in de kamer ???? Ik denk dat ze moeten lachen...


Olivier de la ZX was 15 jaar garagemonteur...Hij lacht vooral om de technologieën die door onze fabrikanten worden gebruikt...de DPF is een wonder van mondwater dat bestaat uit het opslaan van vervuiling om het daarna beter uit te spugen...

Dus voordat je lessen geeft over een onderwerp dat we niet kennen, doe de massabalans van de verbrandingsvergelijkingen... als je het niet kunt, is er de oplossing op de site....
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79117
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10972




par Christophe » 14/09/05, 10:01

opruimer schreef:dus waarom zie ik geen bewijs van pantone-aanpassing op benzineauto's?

Ga de renault express essence uit 1986 bekijken op de site http://www.quanthomme.org....de getuigenis dateert "net" uit 2002... U spreekt weer heel snel....
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 142-gasten