pantone contact

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
1300gsxr
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 08/09/05, 21:52




par 1300gsxr » 08/09/05, 22:17

hallo allemaal, ik zou graag in contact willen komen met geet pantone, kun je me een geldige geven, want al degenen die ik tot nu toe heb gevonden, zijn dood, bij voorbaat hartelijk bedankt
0 x
1300gsxr
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 08/09/05, 21:52




par 1300gsxr » 08/09/05, 22:34

ja ik las bedankt maar geet industri ging failliet????? Is er een manier om contact met hen op te nemen?
0 x
Avatar de l'utilisateur
hoedic
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 9
Inschrijving: 18/12/04, 16:10




par hoedic » 09/09/05, 06:23

gezien de destructieve meedogenloosheid waaraan pantonisten van alle haartypes worden onderworpen, denk ik dat mensen die technisch in staat zijn om dit soort oplossingen te implementeren, zich moeten verbergen en niet langer officieel moeten communiceren als ze al bij elkaar zijn.
Met bovendien de nieuwe wens van de regering om nieuwe vormen van energie op een gecontroleerde manier te bevorderen, is het een veilige gok dat de politie zodanig zal worden geïntensiveerd dat de technicus vulgum pecus wordt ontmoedigd om het te overdrijven op reeds gereserveerde verkoopniveaus. Hoe minder hoe beter, hoe meer taart...
Discretie en actie zijn dus onze beste troeven.

Alle experimenten met het veranderen van brandstof zijn tot nu toe langzaam vernietigd door de olielobby's die zich, door het beleid te financieren, zichzelf hoe dan ook beschermen tegen een onvermijdelijk einde.
Moeten we wachten tot er geen vis meer in onze rivieren zit?

MOGEN DE KRACHT EN DE WIL MET ONS ZIJN!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 11/09/05, 13:43

Ik denk integendeel dat we misschien alleen met transparantie en eerlijkheid iets kunnen doen... Dit verdedig ik op de site... Je moet niet paranoïde of naïef zijn...en de waarheid wint altijd!

Wat betreft Paul Pantone, als je contact met hem wilt opnemen, is het aan jou, maar hij zal je niet veel brengen.
Zie mijn ontmoeting met hem: https://www.econologie.com/articles.php?lng=fr&pg=1294
0 x
phil 14
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 93
Inschrijving: 27/06/05, 12:28
Plaats: Calvados




par phil 14 » 11/09/05, 15:37

hallo econologie
hier is een artikel dat ik vond in een tijdschrift met de naam industrie et technieken, wat denk je ervan??
phil 14

ps: 3e poging om te downloaden.
Ik kan de 2 pagina's die ik heb gescand in tiff-formaat en vervolgens in bmp-formaat niet downloaden.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Misterloxo
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 480
Inschrijving: 10/02/03, 15:28
x 1




par Misterloxo » 11/09/05, 21:19

phil14 schreef:hallo econologie
hier is een artikel dat ik vond in een tijdschrift met de naam industrie et technieken, wat denk je ervan??
phil 14

ps: 3e poging om te downloaden.
Ik kan de 2 pagina's die ik heb gescand in tiff-formaat en vervolgens in bmp-formaat niet downloaden.

Probeer ze per e-mail naar ons te sturen (naar mij en Christophe)
0 x
Leren ongehoorzaamheid is een lang proces. Het duurt een leven lang tot in de perfectie te bereiken. "Maurice Rajsfus
Te denken is om nee te zeggen. "Alain, filosoof
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 11/09/05, 22:43

Ja, maar converteer eerst een .gif (als er veel tekst is) of een .jpg (als er veel afbeeldingen zijn) omdat het anders misschien niet via e-mail gaat (maximaal 3 MB voor mij)
0 x
1300gsxr
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 3
Inschrijving: 08/09/05, 21:52




par 1300gsxr » 13/09/05, 02:01

bedankt voor de link Ik was niet de dsl van kleine onvoorziene
kortom zeker is dat in ieder geval zodra we het over energie hebben........voorzichtig jagen behouden !!!!!! maar ik denk dat we allemaal dingen kunnen veranderen
en ik zeg het luid en duidelijk ja, ik geloof in dit systeem, ook al zijn mijn ervaringen niet overtuigend op de quanthomme-site geven we links om contact op te nemen met dhr. pantonne die niet langer geldig zijn, het is voor haar dat ik mezelf heb toegestaan ​​om u te vragen omdat ik geïnteresseerd ben om koper te worden van plan c alles als er wijzigingen zijn aangebracht in het feit dat ik koper ben, bedankt voor het vertellen


coördineren
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 13/09/05, 08:27

Pantone-plannen zijn strikt NIETS ... behalve om pantone te verrijken ... (hij heeft net $ 100 aan borg betaald om uit de gevangenis te komen!!)

Iedereen die ze heeft gezien zal het je vertellen... Lees de pagina's van meneer David en het rapport van mijn ingenieur... je zult nog veel meer leren...
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 87-gasten