GV in flessenwarmer, invloed van de Zon Maan...geloofwaardig?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Hebr
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 17/10/09, 18:42

GV in flessenwarmer, invloed van de Zon Maan...geloofwaardig?




par Hebr » 17/10/09, 18:54

hallo allemaal!
Nieuw bij deze topper forum, Ik wil jullie allereerst allemaal bedanken voor de hulp bij het begrijpen van de pantone-engine die jullie meebrengen! (ook al ben ik nog lang niet alles begrepen : Lol: )

Ik ontmoette vorige week in een organische huiskamer een pantonist die het pantoneproces gebruikt maar zonder installatie op de uitlaat (niet constant genoeg voor de temperatuur volgens hem)

hij gebruikt daarom een ​​flessenwarmer bedekt met een tupérwar (niet op de spelling) om waterdamp te genereren.
Ik heb wat onderzoek gedaan naar forum maar ik vond geen vergelijkbaar voorbeeld onder lokale pantonisten.

wat vind je van dit proces?
bovendien raadde hij het gebruik aan van "gesolariseerd" water, dat wil zeggen (nog steeds volgens hem) blootgesteld aan de zon met een stuk koper (of bij volle maan) om het water op te laden... :|

deze persoon lijkt redelijk bekend in het midden, (we praten er hierover over forum) maar ik vroeg me af of we het serieus konden nemen? (hij biedt ook stages aan)

merci
0 x
Pierre-Yves
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 120
Inschrijving: 06/12/07, 17:13
Plaats: Rennes-Quimper




par Pierre-Yves » 17/10/09, 22:31

goedenavond heb

we hebben hierover al gesproken over de "koude pantone". forum : een systeem waarbij de reactor in de inlaatlucht wordt geplaatst en niet in de uitlaat. De waterdamp wordt geproduceerd door een flessenwarmer verwarmd tot 37° "omdat het de temperatuur van het menselijk lichaam is en omdat je de natuur moet nabootsen" (het is een "verklaring" die ik echt heb gehoord!!!). De persoon die het had over dit systeem op de forum ontdekte dat het niet werkte en dat er geen vermindering van het verbruik was...

Wat betreft "gesolariseerd" water, hoe groter het is, hoe meer het passeert, hoewel je niet al te gek bent, aangezien je jezelf de vraag stelt! We zouden ook Lourdeswater kunnen proberen: het schijnt wonderen te verrichten!!!!
0 x
optimalisatie, energiebesparing
http://www.avel-vor.fr

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 141-gasten