PANTONISATIE VAN SEMI-TRAILERWAGENS IN POITOU

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
skyfish
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 16/04/05, 23:24




par skyfish » 15/09/05, 09:48

hello,
Ik heb hetzelfde idee, wetende dat deze motoren nog steeds veel vaker worden opgeladen dan die van onze auto's.
Door nadelen, waar (voor zover ik weet) het blokkeert, is het administratief gesproken, technische controle, certificering en andere papieren lekkernijen. :( :(
Nu de ruwe olie een grote klap heeft gekregen en dus ook de TR-bedrijven, om te zien of je er een (bedrijf) vindt om het avontuur te proberen, in alle illegale middelen tot op de dag van vandaag <_ <; of anders op experimentele basis voorstellen.
of erger nog: boos: zorg voor een gemakkelijk te verwijderen montage die voor elke CT verwijderd moet worden, zoals zoveel onverantwoordelijken doen met hun banden op hun auto.
Ik zou graag willen weten waar je bent in je projecten, ook al heb je maar een paar ideeën of opmerkingen in +.

tot +
Luc

ps: ben in rhône-alpes
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 15/09/05, 13:48

skyfish schreef:of erger nog: boos: zorg voor een gemakkelijk te verwijderen montage die voor elke CT verwijderd moet worden, zoals zoveel onverantwoordelijken doen met hun banden op hun auto.
Ik zou graag willen weten waar je bent in je projecten, ook al heb je maar een paar ideeën of opmerkingen in +.

En bij een ongeval?
0 x
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 15/09/05, 14:46

Salut!
daar ben je minder slim!
Ik vond een "cavia": een iveco van 25 m3 met een inhoud van ongeveer 2.5 tot 3 liter
een recente motor blijkbaar ...
Ik zet mijn onderzoek voort en ik zal u op de hoogte houden!
@+
veel succes!
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 15/09/05, 15:20

Welnu, ik kan deze benadering alleen ondersteunen als de eigenaar de risico's kan nemen en op zich kan nemen: technologisch (ze zijn zwak maar omvatten met name het verlies van de garantie) en juridisch (de hogere bcp: verzekering, mijnen ...).
0 x
Avatar de l'utilisateur
wirbelwind262
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 238
Inschrijving: 29/06/05, 11:58
Plaats: fouras
x 29




par wirbelwind262 » 15/09/05, 18:04

Salut!
de ivéco heeft een recente hogedrukmotor met directe inspuiting,
Ik ken de bouzin niet echt!
Zijn er motoren van dit type die in pantonisatie zijn gebracht?
Ik zou de uitdaging graag aangaan, maar ik heb geen documentatie en voorbeelden over deze engines!
bedankt en @ +!
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 15/09/05, 18:56

Hallo,
Als dit uw eerste ervaring is, pas dan op dat u veel problemen oplost bij dit soort montage, als u geconfronteerd wordt met een hogedrukinjectiesysteem, direct, gecontroleerd door een elektronische injector,
in jouw plaats zou ik kiezen voor een meer traditionele mechanische pompmotor er is nog steeds veel in omloop. Tenzij je bent uitgerust, geduldig, veel tijd voor je, die ermee instemt om opnieuw te beginnen (het experiment is een ruw pad maar erg interessant) en dat je de uitdagingen leuk vindt, ik wens je veel succes.
We mogen niet vergeten dat de verbetering die we maken met waterdoping op het niveau van verbranding is, en met het nieuwe systeem op een andere manier ook een verbetering op verbranding, dus de resultaten zullen niet zo spiegelend zijn op een motor die al is verbeterd, naast de beste resultaten van de broek vinden we ze op de slechte motoren.
Een ander voorbeeld van een motor is dat je waterdoping, een turbulator, magneten en aceton kunt gebruiken, maar dit alles klopt niet, anders zou de motor werken met een druppel, brandstof droom niet, als je alleen op verbranding speelt, ben je snel beperkt tot ongeveer 30% brandstofverbruik.
Ik praat over mijn case en mijn ervaringen met alle meet- en beoordelingsfouten die dit met zich meebrengt, ook ik zou graag 40% of 50% willen hebben maar ik kan het niet, ik zal (tevreden zijn) 30% continu aan alle regimes hebben, niet alleen op de lange routes, dat zou al een goed punt zijn. In de stad en kleine rit op de Mercedes 3 liter diesel j, lukt het om 7,2 liter op de hoofdweg 6,45 liter te maken maar dat stelt mij niet tevreden, ik denk dat ik nooit blij zal zijn, tijd dat het systeem wel werkt niet onder alle rijomstandigheden.
Andre
0 x
skyfish
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 16/04/05, 23:24




par skyfish » 19/09/05, 13:44

econology schreef:
skyfish schreef:of erger: boos: zorg voor een gemakkelijk verwijderbare montage, die voor elke APK moet worden verwijderd, zoals zoveel onverantwoordelijke mensen doen met hun banden op hun auto.
Ik zou graag willen weten waar je bent in je projecten, ook al heb je maar een paar ideeën of opmerkingen in +.

En bij een ongeval?


uh ... daarom heb ik deze kleine man geplaatst: boos:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79125
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 10974




par Christophe » 19/09/05, 13:52

En ja ... de voorschriften zijn geen voorstander van motorwijzigingen ... Dit is van mijn kant een van de redenen voor mijn zeer trage vooruitgang ...:(
0 x
MichelM
Éconologue goed!
Éconologue goed!
berichten: 411
Inschrijving: 14/02/05, 13:13
Plaats: 94 Val de Marne




par MichelM » 20/09/05, 08:10

6,45 l tot 7,2 l voor de Mercedes 300TD (5 cilinders turbo auto box, en 300 km) hij is ronduit zeer goed vergeleken met de 000 l tot 9,5 l normaal normaal (ik had er een en Ik heb de verbruikscijfers van de auto technische review). André benadert het verbruik van huidige directe injecties voor een veel lagere prijs ... Het vermogen is misschien niet hetzelfde in vergelijking met de huidige Mercedes (een 11CDI bijvoorbeeld), maar 220 jaar geleden technische evolutie.
Voor de doping met water van een huidige diesel zou ik ook heel voorzichtig zijn omdat het mij lijkt dat ze bijvoorbeeld de werking van flowmeters met hete draden (zoals benzine) moeten optimaliseren voor de luchtinlaat van toelating. We zullen daarom de elektronische computer storen met een toevoer van heet gas (brandstof of oxidatiemiddel) uit de reactor ... En breuk is erg duur bij deze nieuwe motoren, en reparatie is niet binnen het bereik van de gemiddelde klusjesman.
Nee, er zijn genoeg conventionele diesels om met water om te gaan, en genoeg ontwikkeling om te doen voordat de nieuwste modellen worden gelanceerd ...
Michel
0 x
skyfish
Ik leer econologic
Ik leer econologic
berichten: 18
Inschrijving: 16/04/05, 23:24




par skyfish » 22/09/05, 08:46

MichelM schreef:Voor de doping met water van een huidige diesel zou ik ook heel voorzichtig zijn omdat het mij lijkt dat ze bijvoorbeeld de werking van flowmeters met hete draden (zoals benzine) moeten optimaliseren voor de luchtinlaat van toelating. We zullen de elektronische computer daarom storen met een toevoer van heet gas (brandstof of oxidatiemiddel) dat uit de reactor komt ...

het is juist beter dat de computer de parameters aanpast vanwege de temperatuurstijging en dienovereenkomstig corrigeert, toch ???
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 114-gasten