Inertia Staten blokkeert het Pantone systeem?

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.

DE INERTIA VAN DE STATEN blokkeerde het PANTONE-SYSTEEM

oui
5
56%
niet
4
44%
 
Totaal aantal stemmen: 9
pb2487
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 03/08/09, 23:44

Inertia Staten blokkeert het Pantone systeem?

par pb2487 » 12/08/09, 01:32

Volgens:
https://www.econologie.com/les-principaux-resultats-du-moteur-pantone-articles-1314.html
Ten slotte zijn wij van mening dat de inertie van onze samenleving, waarvan de financiële pijlers op fossiele brandstoffen zijn gebaseerd opgewekt belast door staten over de hele wereld, is enorm! We hebben het gezien in 2004: een daling van het brandstofverbruik van 1% leidt tot een dood verlies voor de Franse staat van 1 miljard euro ... de blokkering van econologische innovaties kan zijn gekomen ... heel eenvoudig .

Vrolijk belast door staten over de hele wereld?
Nee, een kleine stam verzet zich nog steeds:
http://www.radio86.fr/decouvrir-et-apprendre/business/economiques/6626/petrole-chine-comment-le-desequilibre-chinois-affecte-l-economie-mondiale
De daling op de Chinese aandelenmarkten is deels te wijten aan de verliezen van de groepen PetroChina en Sinopec, groepen die olie kopen tegen internationale marktprijzen en die het met verlies in China doorverkopen vanwege prijsplafonds.

prijzen in Chinese pompen nog ver verwijderd van vrije marktprijzen

China is momenteel de tweede grootste importeur ter wereld olie


Blijkbaar is het bij hen niet belast, het is gesubsidieerd en het kost hen geld.
Enig idee?
0 x
Alain G
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 3044
Inschrijving: 03/10/08, 04:24
x 3

par Alain G » 12/08/09, 04:59

Kun je ons vertellen wat je doel is en wat doe je voor de kost?

Jij rot forum met je gekke vragen !!!!!!

Verschillende locaties nemen de Pantone als een esoterisch object, wat niets is, de EGR-klep verbetert het verbruik al door uitlaatgassen terug te voeren naar de verbrandingskamer, de relatieve vochtigheid verhoogt het verbrandingsvermogen buiten en als u dat doet kan het tijdens het rijden realiseren dat je nog ervaring hebt om mee te nemen of dat je fietst.

Stop nu met het uit de weg ruimen van je frustratie door de lockdowns door een nieuw bericht over het onderwerp te beginnen, alles is gezegd over het onderwerp, je neemt wat je gelukkig maakt en je verwerpt wat niet.

Nu zou ik graag willen weten wat de reden is van uw koppigheid over het onderwerp, dat de co! # &! Es voor iedereen begint te breken. :onheil:
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

par Christophe » 12/08/09, 10:13

Je hebt echt een probleem met China ... pb2487!

Maloche je moet dit in een onderwerp opruimen, het album wordt heel weinig bekeken ... maar ik vrees dat je uitleg, ook al is het zeer correct, pb2487 geen verdomd veel geeft!

Capt_Maloche schreef:nu is het tanken + een watertank niet gemakkelijk op de snelweg

daarom is de Pantone geen wondermiddel en is uw vraag niet goed georiënteerd


Ok ... voor elke liter brandstof wordt 1 kg water "aangemaakt" dus 20% condenseren in de uitlaat zou volgens mij geen probleem zijn ...

Trouwens, er zijn fabrikantenoctrooien in deze zin!

Capt_Maloche schreef:Nu de deeltjesfilters vanaf volgende maand verplicht zijn, is het gemakkelijker om de waterdamp uit de uitlaat te winnen, dat is de goede vraag


Nou hier ... het is lang geleden dat het door de fabrikanten werd gedacht ...
0 x
Avatar de l'utilisateur
Capt_Maloche
Modérateur
Modérateur
berichten: 4559
Inschrijving: 29/07/06, 11:14
Plaats: Ile de France
x 42

par Capt_Maloche » 12/08/09, 10:22

Dacodac :D

Ik nam het over van mijn verschillende vakken "blauwe vlambrander", "verbruik minder met SP95" enz ..., maar hier is tenslotte het onderwerp voor de logische evolutie van Pantone
0 x
"Verbruik is vergelijkbaar met een zoekopdracht troost, een manier om een ​​toenemende existentiële leegte. Met, de sleutel, een hoop frustratie en een beetje schuld, het verhogen van het milieubewustzijn." (Gérard Mermet)
OUCH, Ouille, OUCH, aahh! ^ _ ^
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

par Christophe » 12/08/09, 10:26

Nee, ik had het over het maken van een onderwerp met een expliciete titel zoals:

"Pantone-verklaring: hervorming van deeltjes / onverbrand door water"

Het zou deze pagina voltooien: https://www.econologie.com/synthese-des- ... -3589.html

c) Chemische aspecten:

- Watertransformatie door kraken tijdens verbranding door thermolyse. Dit is mogelijk en voordelig als deze reactie de warmte gebruikt van calorieën die normaal verloren gaan in de motorcyclus.

- Zou water een katalysator of een reagens zijn voor een nieuwe reactie?

Bijvoorbeeld: reactie met koolstof uit de brandstof (C + H20 -> H2 + CO). Op deze manier wordt waterstof verkregen dat de verbranding sterk bevordert. CO is een brandstof die weer wordt omgezet in CO2.

Een ander voordeel wordt gebruikt en dus de aanwezigheid van vaste koolstof wordt verminderd die in de motor wordt weergegeven. Met andere woorden, het vermindert roet en deeltjes.

Maar een feit werd opgemerkt door alle onderzoekers: de motor rook minder. Deze reactie is zeer geloofwaardig hypothese.

Resultaten: minder zwarte rook, schonere verbrandingskamers en olie langer. Mogelijke verbetering in olie- en motorlevensduur.
0 x
pb2487
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 03/08/09, 23:44

Re: Staatsbeweging blokkeert het Pantone-systeem?

par pb2487 » 12/08/09, 10:42

Integendeel, het principe van de EGR-klep interesseert me erg, maar het is helemaal niet het onderwerp van dit onderwerp. Daar was het in verband met een van uw conclusies die ik opmerkte op de links die u me vertelde te lezen en zoals aan het einde van uw presentatie staat geschreven:
Uw opmerkingen of opmerkingen over dit artikel: forum energieën, isolatie, verwarming en milieu

Hier is het:

pb2487 schreef:Volgens:
https://www.econologie.com/les-principaux-resultats-du-moteur-pantone-articles-1314.html
Ten slotte zijn wij van mening dat de inertie van onze samenleving, waarvan de financiële pijlers op fossiele brandstoffen zijn gebaseerd opgewekt belast door staten over de hele wereld, is enorm! We hebben het gezien in 2004: een daling van het brandstofverbruik van 1% leidt tot een dood verlies voor de Franse staat van 1 miljard euro ... de blokkering van econologische innovaties kan zijn gekomen ... heel eenvoudig .

Vrolijk belast door staten over de hele wereld?
Nee, een kleine stam verzet zich nog steeds:
http://www.radio86.fr/decouvrir-et-apprendre/business/economiques/6626/petrole-chine-comment-le-desequilibre-chinois-affecte-l-economie-mondiale
De daling op de Chinese aandelenmarkten is deels te wijten aan de verliezen van de groepen PetroChina en Sinopec, groepen die olie kopen tegen internationale marktprijzen en die het met verlies in China doorverkopen vanwege prijsplafonds.

prijzen in Chinese pompen nog ver verwijderd van vrije marktprijzen

China is momenteel de tweede grootste importeur ter wereld olie


Blijkbaar is het bij hen niet belast, het is gesubsidieerd en het kost hen geld.
Enig idee?
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79295
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11028

par Christophe » 12/08/09, 10:44

We begrijpen niet wat u zegt!

Je bent neuneu of volledig con met je zelfcitaat op dezelfde pagina !!!
0 x
Avatar de l'utilisateur
renaud67
Ik postte 500 berichten!
Ik postte 500 berichten!
berichten: 638
Inschrijving: 26/12/05, 11:44
Plaats: Marseille
x 8

par renaud67 » 12/08/09, 10:47

Hallo Christopher,
: Mrgreen: Geduld en tijdsduur
Doe meer dan geweld of woede. : Mrgreen:
La Fontaine

maar ik begrijp je
0 x
De absurditeiten van gisteren zijn de waarheden van vandaag en morgen banaliteiten.
(Alessandro Marandotti)
boubka
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 950
Inschrijving: 10/08/07, 17:22
x 2

par boubka » 12/08/09, 10:56

Vrolijk belast door staten over de hele wereld?
Nee, een kleine stam verzet zich nog steeds:
http://www.radio86.fr/decouvrir-et-appr ... e-mondiale


het artikel is meer dan een jaar oud (vóór de crisis) het is volledig verouderd

en zelfs als China zijn groei ondersteunt door een illegaal systeem in de ogen van de WTO (dumping), is het niet de enige omdat in veel producerende landen de liter brandstof 1-cent kost.

en dan zijn we bij elke techniek in de banken waar we geld injecteren
0 x
pb2487
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 121
Inschrijving: 03/08/09, 23:44

par pb2487 » 12/08/09, 11:01

Christophe schreef:We begrijpen niet wat u zegt!

'Begrijpen we' niets of 'we' doen alsof we het niet begrijpen?

Christophe schreef:Je bent neuneu of volledig con met je zelfcitaat op dezelfde pagina !!!


Ja, ik ben dom en neuneu, maar nog steeds niet tot het punt dat ik me realiseer dat de algemene mening van deze site je goodwill bevordert, dus stop alsjeblieft met je beledigingen. Afkomstig van een moderator (eigenlijk eigenlijk censor) en handelaar, vind ik dit zeer onwelkom. Een woord voor de wijzen ....

Anders Keer ik terug naar het hoofdonderwerp dat rechtstreeks verband houdt met de enquête:

Volgens:
https://www.econologie.com/les-principaux-resultats-du-moteur-pantone-articles-1314.html
Ten slotte zijn wij van mening dat de inertie van onze samenleving, waarvan de financiële pijlers op fossiele brandstoffen zijn gebaseerd opgewekt belast door staten over de hele wereld, is enorm! We hebben het gezien in 2004: een daling van het brandstofverbruik van 1% leidt tot een dood verlies voor de Franse staat van 1 miljard euro ... de blokkering van econologische innovaties kan zijn gekomen ... heel eenvoudig .

Vrolijk belast door staten over de hele wereld?
Nee, een kleine stam verzet zich nog steeds:
http://www.radio86.fr/decouvrir-et-apprendre/business/economiques/6626/petrole-chine-comment-le-desequilibre-chinois-affecte-l-economie-mondiale
De daling op de Chinese aandelenmarkten is deels te wijten aan de verliezen van de groepen PetroChina en Sinopec, groepen die olie kopen tegen internationale marktprijzen en die het met verlies in China doorverkopen vanwege prijsplafonds.

prijzen in Chinese pompen nog ver verwijderd van vrije marktprijzen

China is momenteel de tweede grootste importeur ter wereld olie


Blijkbaar is het bij hen niet belast, het is gesubsidieerd en voor meer dan een jaar en het kost hen geld.
Enig idee?
0 x

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 118-gasten