pantone motor cursus

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
luffy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 18/03/09, 07:12

pantone motor cursus




par luffy » 18/03/09, 07:21

Hallo iedereen
Nieuw hier op forum Ik vroeg me af of er mensen of organisaties zijn die cursussen zouden geven om pantonesystemen te maken.
Ik hoop dat dit onderwerp nog niet is geplaatst.

dank je wel.
0 x
De kracht van dromen
deze camera
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 1
Inschrijving: 18/03/09, 09:32
Plaats: Dax




par deze camera » 18/03/09, 13:52

hetzelfde voor mij, ik ben in de buurt van Dax in de Landes... :?
0 x
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 18/03/09, 17:46

Hallo aan u
Ja, dit idee van stage is goed en om te graven..
In de tussentijd vond ik dit ... betalen ... :?
http://www.ecopra.com/home/index491.html
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
luffy
Ik ontdekte econologic
Ik ontdekte econologic
berichten: 2
Inschrijving: 18/03/09, 07:12




par luffy » 20/03/09, 09:53

Persoonlijk heb ik niet de apparatuur om zo'n systeem te maken, ook al blijft het vrij basic, ik vind het een beetje jammer dat er maar weinig mensen zo geïnteresseerd zijn, vooral omdat het leuk zou kunnen zijn om het systeem met meerdere mensen te maken en te delen verschillende standpunten. . Ik ben in de Vaucluse in Paca. Aarzel niet als sommigen gemotiveerd zijn...
0 x
De kracht van dromen
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 20/03/09, 12:12

En ja, Luffie...
En toch lijkt het mij dat de geboorte van econologie komt van Gillier pantom... :?
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79332
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11046




par Christophe » 20/03/09, 12:18

Ja LeJuste het is een beetje klaar dat maar niet dat... Ik had het hier uitgelegd, laatste alinea: https://www.econologie.com/le-moteur-pan ... -1294.html

De geboorte van econologie.com (december 2002 -?)

Het was mijn ontmoeting in december 2002 met Gabriel Ferrone de la Selva, een ecoloog uit de jaren 1970 zoals René Dumont, die de totstandkoming van de site versnelde. Inderdaad; Gabriel, voorzitter van de EES-vereniging, Ecologie Energie Survie, had tonnen documenten op zijn planken. Dit was erg jammer omdat veel van deze documenten erg interessant waren: daarom bood ik hem de gratis creatie van een website aan om deze informatie te verspreiden.

Na een week van het werk, de site was ongeveer Econologie.com begin maart 2003 web.

Helaas resulteerden communicatieproblemen met Gabriel (77 jaar) in de bijna volledige scheiding tussen EES en de site in juli 2004 tijdens de overgang naar versie 2.

Er staan ​​nog maar een paar teksten en documenten van EES op de site, maar ik promoot deze vereniging niet langer, die, het moet gezegd, stervende is: ze voerde actief campagne in de jaren tachtig, maar heeft nu de meeste van haar leden verloren (de meesten door dood van ouderdom), heeft ze niet langer het gewicht dat nodig is voor haar ambities...

Desalniettemin is deze samenwerking met Gabriel een verrijking geweest en heeft het vooral de creatie van deze site mogelijk gemaakt...


Voor stages: er is goed en veel minder goed.
Sommige worden regelmatig georganiseerd in Frankrijk.

http://quanthomme.free.fr/qhsuite/Calen ... tone09.htm

Ik onderschrijf op geen enkele manier alle onzin en onzin die daar gezegd zou kunnen worden...

Eindelijk is het minder erg geworden dan 2 of 3 jaar geleden (economisch zou hebben bijgedragen aan de schoonmaak?) waar extremistische ecologen niet aarzelden om 3 of 400€ te vragen om stront te verkopen...
0 x
Andre
Pantone motor onderzoeker
Pantone motor onderzoeker
berichten: 3787
Inschrijving: 17/03/05, 02:35
x 12




par Andre » 20/03/09, 15:07

Dag

Het zou interessant zijn om een ​​samenvatting of een verslag te hebben van degenen die deze cursussen hebben gevolgd. (dit zou een idee geven van wie het begrepen heeft)
Het lijkt mij dat met jarenlange ervaring sommige dingen verbeterd hadden moeten worden aan het basissysteem.
Om de diversiteit van de assemblage van materialen te zien in de manier waarop het de reactor binnenkomt, de manier waarop het uit de reactor komt en de manier waarop het de motor binnengaat.

Ik geloof dat de stages specifiek zijn voor de Fransen, als ik in de kleine wereld van vliegtuigen kijk, praten ze vaak over kwalificaties
berg, staartwiel, ski ect.. het eindigt meer, het verplicht zelfs een piloot van een luchtvaartmaatschappij om zich te kwalificeren op een ULM??
We zijn er veel meer aan gewend dat we het alleen redden.


Terug naar waterdoping
Ik vind het een beetje overdreven dat er een stage nodig is om zoiets simpels te maken, het is een beetje zoals stage lopen om een ​​scooter te bouwen

Wat me een beetje perplex maakt, zijn de kleine details en de subtiliteiten (van een montage die werkt) waar ze niet over spraken.
De resultaten zijn zelden goed vermeld
aangezien het verbruik van afgelegde waterkilometers het dieselverbruik op een zeer specifieke test lijkt te staan, lijkt het erop dat sommigen bang zijn om de weg op te gaan om continu 200 km af te leggen om hun installatie te meten.

Ik volgde de post van de Renault 4L ondanks mijn weinige ervaring in het veld. Ik begreep niet hoe de output van de reactor in de motor gaat (of ik mis een goed deel). Ik zag geen gegevens over het brandstof-waterverbruik? ?

Ik hoop dat ze in de cursussen niet zeggen dat het niet werkt op benzinemotoren..

Andre
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 89-gasten