Tafelkaarten voor Sherran (gillier pantone)

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4

Tafelkaarten voor Sherran (gillier pantone)




par lejustemilieu » 28/02/09, 11:11

Hallo,
Onlangs vroeg een student met de bijnaam "sherran" om hulp bij zijn afstudeerproject... dat betrekking heeft op het gilier pantone-systeem
Ik ben bang dat niemand zich zal bewegen...
Ik heb gemerkt dat dit onderwerp in de vergetelheid raakt...
Ik, wij, hebben het recht om onszelf vragen te stellen...
Met alles wat ik weet, zonder het te hebben meegemaakt, is Gillier Pantone "positief"
In ieder geval om de toxiciteit van de uitlaatgassen te verminderen, en vervolgens, als het systeem goed is uitgevoerd, het brandstofverbruik.
Maar wanneer een nieuwkomer het avontuur aangaat, stuit hij op ingewikkelde technische termen als GV, bubbler, WITH, etc...
Dan is er geen "standaard" model dat we met zekerheid van succes kunnen vervaardigen...
Genoeg om veel mensen te ontmoedigen...
Dus??? dat gebeurde ? amigo's :D
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)
lejustemilieu
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 4075
Inschrijving: 12/01/07, 08:18
x 4




par lejustemilieu » 01/03/09, 13:38

Een kleine herinnering... :D
http://jean.posterous.com/le-moteur-eau ... e-environn
Het kleine kind dat deze video ziet... zegt hij tegen zichzelf... nou, hier is de site die mij zal helpen :D
0 x
De mens is van nature een politiek dier (Aristoteles)

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 110-gasten