Injectie van water: doping met water in reportage op TF1

Waterinjectie in thermische motoren en de beroemde "pantonemotor". Algemene informatie. Druk op knipsels en video's. Inzicht in en wetenschappelijke verklaringen van waterinjectie in motoren: ideeën voor assemblages, studies, fysisch-chemische analyses.
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044

Injectie van water: doping met water in reportage op TF1




par Christophe » 07/02/09, 19:03

Volgens mij was er een rapport over water doping vandaag op tv rond 13 uur tot 15 uur: er is een stijging van het aantal bezoekers waargenomen op deze zoekwoorden!

Gezien de opkomst van bezoekers kan het volgens mij alleen TF1 of FR2 zijn of een radioprogramma met een hoog publiek (maar gezien het schema denk ik dat het een tv-journaal is).

Ik ben dat aan het opzoeken!

Als iemand het al weet, kan dat mij helpen het te vinden!

Voor nieuwkomers die meer willen weten, begin met deze link:

a) samenvatting over waterdoping
b) belangrijkste gevolgen van waterdoping
c) waterdoping in het gemeentehuis van Vitry sur Orne

Edit: video-antwoord http://www.wat.tv/video/est-bon-pour-pl ... sffi_.html
Dernière édition par Christophe de 09 / 02 / 09, 11: 32, 3 keer bewerkt.
0 x
Avatar de l'utilisateur
Olivier63
Ik begrijp econologic
Ik begrijp econologic
berichten: 66
Inschrijving: 09/01/09, 22:00
Plaats: 63
x 1




par Olivier63 » 07/02/09, 20:45

Hallo Christopher,

Het stond om 1 uur in het programma "Reportages" op TF13.
Er is een heruitzending op dinsdag om 3 uur.

Bedankt voor de links.


Olivier.
0 x
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 07/02/09, 20:47

Ah super bedankt, ik had niets gevonden in de JT en ik zou het op de tweede plaats opnieuw posten!

Hier is de stream van de betreffende show: http://lachaine.tf1.fr/lachaine/infos/r ... nete-.html
ou http://www.wat.tv/video/est-bon-pour-pl ... sffi_.html

Overzicht:

35 jaar zonder factuur! Dat kan als je, net als de Baronnets, zelf diverse groenten produceert en de natuur je van water, energie en warmte laat voorzien. Zij zijn kampioenen van de ecologische economie, leven in zelfvoorziening en worden nagevolgd. Houtkachel, thermische isolatie, het ADEME helpt de meest bescheiden door de ontwikkelingswerkzaamheden te financieren.Vitry sur Orne in Lotharingen zou als voorbeeld kunnen dienen met zijn met water gedrenkte stadsauto's, zijn zuinige verlichting en "Pilot" het paard van de weg. Kleine individuele gebaren, gemeenschappen die groen gaan: het is goed voor de planeet!


ps: alles wat de zin op de ADEME betreft... maar hey...

Hier zijn nog 2 andere belangrijke links:

a) Vitry-persoverzicht die dateert van mei/juni 2007!

b) Wetenschappelijke verklaringen voor waterdoping: ionisatie van waterdamp bevordert de verbranding

c) Discussie over de forum betrekking hebbend op de uitleg

d) Een waterdopingkit kopen: wat u moet weten


En interne links naar forum over waterdoping:

armaturen-injectiewater /
begrip-water-injectie/
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16130
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5242




par Remundo » 07/02/09, 22:32

Hallo Christopher,

Niet slecht dit rapport, vanuit elk gezichtspunt...

het toont bewijs dat velen uit het oog zijn verloren, verstrikt in de cultuur van overmatige consumptie.
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 07/02/09, 22:37

Remundo schreef:het toont bewijs dat velen uit het oog zijn verloren, verstrikt in de cultuur van overmatige consumptie.


Ik heb nog niet de tijd genomen om het volledig te bekijken, maar wat betreft waterdoping denk ik dat het vooral laat zien dat bepaalde oplossingen niet "aanvaardbaar" zijn voor het huidige systeem... en ook al gaat het niet alleen om water doping werd "geblokkeerd"...

Een ander goed voorbeeld zijn zonnetorens: zonne-fotovoltaïsche/tower-aero-solaire-centrale-aerothermique-par-edgar-nazare-t7015.html en zonneconcentratie: zonne-fotovoltaïsche / centraal-en-motor-solar-THEMIS-almeria-stirling-solo-t4105.html

ps: de Baronnets betalen de rekening misschien niet, maar ze leven "een beetje" over de ruggen van anderen...nou ja, het is mijn persoonlijke mening over een "pantone"-bijeenkomst die in 2004 bij hen thuis werd georganiseerd...Let op hun achternaam ( kleine Barron) is het eindelijk logisch : Mrgreen:
0 x
Avatar de l'utilisateur
gegyx
Econologue expert
Econologue expert
berichten: 6980
Inschrijving: 21/01/05, 11:59
x 2905




par gegyx » 07/02/09, 23:10

Pfft!
€ 5 x 80 bezoekers voor een halve dag.
het betaalt zaagsel voor droge toiletten... : Cheesy:

Het rapport is niet lang, interessant, maar niet echt technisch.

Wat een groter aantal cytoyens sensibiliseert.
---
Het volgende verslag (advertentie aan het einde van de video) interesseert mij nu al:
Therapie door een koude kamer van 110° te passeren...
: Lol:
0 x
Avatar de l'utilisateur
Remundo
Modérateur
Modérateur
berichten: 16130
Inschrijving: 15/10/07, 16:05
Plaats: Clermont Ferrand
x 5242




par Remundo » 07/02/09, 23:14

Hoe denk je dat ze over de ruggen van anderen leven? Christoffel?

Verder goed gezien: de man is ecoloog, maar ook heel commercieel. Het is niet onverenigbaar, toch? :P
0 x
Beeld
Christophe
Modérateur
Modérateur
berichten: 79326
Inschrijving: 10/02/03, 14:06
Plaats: planet Serre
x 11044




par Christophe » 07/02/09, 23:16

gegyx schreef:Pfft!
€ 5 x 80 bezoekers voor een halve dag.
het betaalt zaagsel voor droge toiletten... : Cheesy:


Hé, dat zei ik niet... nu hebben ze niet elke dag 80 bezoekers... maar... Ik ben er niet zeker van dat hun beeld van achtenzestigers en hun extremisme de ecologie meer goed dan kwaad doet tegenover het grote publiek...

gegyx schreef:Het volgende verslag (advertentie aan het einde van de video) interesseert mij nu al:
Therapie door een koude kamer van 110° te passeren...
: Lol:


Wetenschappelijke tijdschriften praten er al een tijdje over: het waren de grote atleten die de eerste proefkonijnen waren, blijkbaar werkt het best goed...

Het is stom bij ons, het is maar -15°C, anders had ik trainingen georganiseerd voor 5€ per sessie : Mrgreen:
0 x
phil53
Grote Econologue
Grote Econologue
berichten: 1376
Inschrijving: 25/04/08, 10:26
x 202




par phil53 » 08/02/09, 08:51

In dit rapport staan ​​toch enkele zeer goede dingen
Sterke genderboodschappen
Het echtpaar dat beseft dat de droger een aberratie is
Dit kost water en energie voor een relatief relatieve winst.
Wat besparen we?
De tijd van de waslijn, van de plaats

Ik extrapoleer in de vaatwasser
Met de hand met 5l, 10 voor fijnproevers in 20 minuten is het klaar
Bij de machine moet je eerst binnen en dan in de kasten opbergen, de filters schoonmaken, veel bijtendere producten gebruiken om de mechanische werking van de handen te compenseren. Hij verbruikt ook ongeveer 20 liter water
Christophe, het kan de moeite waard zijn om een ​​sectie per type machine te maken. die je notitieboekjes zou kunnen noemen
Met wat het aan energie kost aan vervuiling met een machine
en tegenover passeren

Het gedeelte over de gemeente dat het voorbeeld laat zien, verdient het om te worden doorgegeven. De pantone die voor een heel wagenpark werd gebruikt, ik wist niet dat die bestond. Onderhoudswerk met een paard brengt naast ecologisch ook een soort natuurlijke gezelligheid met zich mee. Het is waar dat onder andere kinderen van nature met de werkende werknemer gaan praten.
0 x

 


  • Vergelijkbare onderwerpen
    antwoorden
    bekeken
    laatste bericht

Ga terug naar "Waterinjectie in warmtemotoren: informatie en uitleg"

Wie is er online?

Gebruikers die dit bekijken forum : Geen geregistreerde gebruikers en 144-gasten